Zero VS LIEF

DeletedUser54652

Guest
Noem je dit nou een oorlog topic starten ?
Alleen statistieken ?

Zo open je toch geen oorlog ?

Neem een voorbeeld aan W18.
Daar hebben ze moeite voor gedaan, en tijd ingestoken zoals het hoort.

En iemand leest dat hele bal verhaal:confused:

Maak ook meteen ff een topic aan:
-Zero vs Cons.
-Zero vs Keltvn
-Zero vs W11
:p
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
zero zal gauw stoppen , nu dat we lekker alle leden weer actief hebben ;)
 

DeletedUser

Guest
Ach ja we zien wel. Ben nog banger van me eigen dan voor lief. ;)
 

DeletedUser56695

Guest
En iemand leest dat hele bal verhaal:confused:

Maak ook meteen ff een topic aan:
-Zero vs Cons.
-Zero vs Keltvn
-Zero vs W11
:p


Als je wereld in het TWW staat lees je het toch ook.
En voor de zoveelste keer alweer ik heb niet gezegd dat ik dit beter gin doen.
ik heb namelijk nooit gevraagd om zo een topic, leuk dat hij er nu is maar ik vindt het niet echt met een toepasselijke begin post/ opening spots.

zero zal gauw stoppen , nu dat we lekker alle leden weer actief hebben ;)
Pas op straks struikel je nog over je ego.
 

DeletedUser

Guest
Gaat inderdaad lekker Vs. Zero :)

___________________
W5 - Ronlord - ATR
W11 - Yamaguchi - ~FFC~.
W19
- Drakologist - SS.
 

DeletedUser

Guest
Als je wereld in het TWW staat lees je het toch ook.
En voor de zoveelste keer alweer ik heb niet gezegd dat ik dit beter gin doen.
ik heb namelijk nooit gevraagd om zo een topic, leuk dat hij er nu is maar ik vindt het niet echt met een toepasselijke begin post/ opening spots.


Pas op straks struikel je nog over je ego.

zolang ik maar niet over jou ego struikel ben ik zeer tevreden.
 

DeletedUser

Guest
Je gaat lekker Inclusive.
Is goed voor de strijdlust ! We gaan er is werk van maken ;)
 

DeletedUser

Guest
Ach ja probeer maar. Lief moet me best wel goed kunnen aanpakken. Maar dat is tot nu toe niet gebeurt. Is beetje het zelfde als met TTE toen. Haalde lang niet eruit wat uit een stamgehaald zou kunnen worden.
 

DeletedUser

Guest
Ach ja probeer maar. Lief moet me best wel goed kunnen aanpakken. Maar dat is tot nu toe niet gebeurt. Is beetje het zelfde als met TTE toen. Haalde lang niet eruit wat uit een stamgehaald zou kunnen worden.

Je geeft op zen minst al toe dat LIEF er meer kan uithalen dan tot nu toe gebeurt is, ja jongens de toekomst van Zero ziet er niet al te goed uit :D
 

DeletedUser

Guest
Je bent wel erg enthousiaste als nieuweling. Zoals de meeste nu hopen dat je dat volhoudt. Verder hoop ik dat LIEF jou woorden waarmaakt gezien je nu niet uit een Ik positie praat maar LIEF. Waarmee je uit naam van je stam spreekt hier volgens jou geschreven tekst dan. ;)
 

DeletedUser

Guest
Je bent wel erg enthousiaste als nieuweling. Zoals de meeste nu hopen dat je dat volhoudt. Verder hoop ik dat LIEF jou woorden waarmaakt gezien je nu niet uit een Ik positie praat maar LIEF. Waarmee je uit naam van je stam spreekt hier volgens jou geschreven tekst dan. ;)

Ik ben enthousiast, en jij brabbelt maar raak ?:confused:
 

DeletedUser

Guest
Je bent wel erg enthousiaste als nieuweling. Zoals de meeste nu hopen dat je dat volhoudt. Verder hoop ik dat LIEF jou woorden waarmaakt gezien je nu niet uit een Ik positie praat maar LIEF. Waarmee je uit naam van je stam spreekt hier volgens jou geschreven tekst dan. ;)

we zien wel als we erop komen :)
spreken we nog eens
 

DeletedUser

Guest
Veel praatjes. Voor een nieuweling. En laten we beter is waardevolle oorlogs standen hier bespreken. Dan dit geklets. ;)
 

DeletedUser

Guest
Veel praatjes. Voor een nieuweling. En laten we beter is waardevolle oorlogs standen hier bespreken. Dan dit geklets. ;)

zoals ik al zei vanaf we erop zitten,

waar haal je btw die nieuwelingen van? denk je nu echt dat we niets meer weten? :confused:
 

DeletedUser54652

Guest
Karabutsky... Please, ga iets anders doen.
Jij zuigt nog harder als een stofzuiger;)
 

DeletedUser

Guest
Karabutsky... Please, ga iets anders doen.
Jij zuigt nog harder als een stofzuiger;)

we zijn er nog inneens niet opgeweest,
dus wat je nu gaat brabbel slaat hellemaal nergens op , ook niet op een stofzuiger die niet zuigt.
 
Bovenaan