Zelfde tijdstip, zelfde plaats

DeletedUser

Guest
Is het zo dat je als je op juist hetzelfde moment begint op dezelfde plaats begint, ik heb het over een nieuwe wereld! Want ik zou dit willen doen met een vriend van mij!
 

DeletedUser22017

Guest
Waarschijnlijk zal hij aan de tegenovergestelde kant van de cirkel beginnen. Aangezien de cirkel rond moet blijven hé ;). Tenzij je kan kiezen in welke windrichting je start, dan moeten jullie relatief dicht bij elkaar liggen.
 

DeletedUser

Guest
Maar is het dus willekeurig waar ze je zetten? =O, en de eerste 2 weken kan je je windrichting toch niet kiezen?
 

DeletedUser

Guest
nee je begint in elkaars buurt zo wordt de halve maan tactiek gemaakt door sommige stammen
het is gewoon een cirkelvormige bewegging die steeds verder uit groeid
als je niet van dag 1 wind richting kan kiezen is de kern wel op willekeur
 

DeletedUser

Guest
dicht maar je moet wel niet het eerste dag gaan inloggen
(maar ik denk dat je op wereld 12 wel windrichting kan kiezen)
als het over wereld 11 of ouder gaat log gewoon in het zelfde tijdstip en je ligt naast elkaar test maar eens even op een oudere wereld
 

DeletedUser22017

Guest
Je moet, zoals ik al eerder heb gezegd wel op een wereld starten waar je de windrichting kan kiezen.
 

DeletedUser

Guest
ja maar in windrichting landen gaat de cirkel wel zich proberen te behouden (dus er is een heel klein kansje van niet daar maar die kans is bijna verwaarloosbaar)
 

DeletedUser

Guest
Ik heb ook al een keertje proberen samen te liggen met iemand, maar dat was toen mislukt. Hij lag 10 continenten verder ...
(Maar ik was vergeten dat ik toen nog geen windrichting kon kiezen.)
 

DeletedUser

Guest
Je moet idd wachten tot je een windrichting kan kiezen, dan krijg je het ook wat makkelijker in het begin meestal aangezien de DIEHARDS meteen beginnen en dus in het centrum terrecht komen.:)
 

DeletedUser

Guest
het hangt ervanaf hoeveel spelers er starten als je direct start zul je heel dicht bij elkaar liggen omdat heel veel dan niet kunnen beginnen en dan lig je wss bij elkaar in de kern ;)
 
Bovenaan