Zelfde ip op school?

DeletedUser13439

Guest
Heyhey, ik zit met een vraagje. Als ik op school inlog op tribalwars, en meerdere spelers op school spelen dat spel, kan dat dan worden gezien als spelen op het zelfde ip?

Alvast dank
fcg
 

DeletedUser13439

Guest
O das bale :eek:

maar ik zou niet weten wie hier allemaal tw speelt... dus internetverbinding delen zal dan denk ik niet gaan.... :confused::(
 

DeletedUser

Guest
Ja je moet van zoveel als je maar weet internetverbinding delen en dan maar hopen dat die anderen niet in jouw wereld spelen en zowel dat jullie niet elkaar aanvallen enzo.
 

DeletedUser13439

Guest
ja ik was idd op school, en het geen klein schooltje dus ik zou niet weten wie er tw speelt... zou best lullig zijn als je daar voor een ban ofzo krijgt... kan ik helemaal op nieuw beginnen...:(
 

DeletedUser10550

Guest
nuja ik denk dat de kans klein is dat de mensen bij jouw op school zitten en dan dat je ze nog eens gaat aanvallen
en er moet natuurlijk op uit gekomen worden
 

DeletedUser

Guest
Je zult hier niet voor gebanned of gestraft worden. Ze kunnen namelijk zien dat je vanaf school/openbare locatie speelt.
 

DeletedUser13439

Guest
neej hoor weet niet hoe ze dat hier allemaal zien he

bevestiging van de mods zou idd wel fijn zijn... weet ik/iedereen het zeker..:)
 

DeletedUser16557

Guest
Regels
§2) Meerdere spelers met dezelfde internetverbinding


''Deze regel geldt voor iedereen die aan één computer of LAN speelt. Het maakt niet uit of dit een keer of regelmatig gebeurd. Als LAN geldt bijvoorbeeld hetzelfde huishouden, dezelfde werkgever of school. '' :(
 
Bovenaan