Zelfde IP- Andere locatie: Speed Werelden

DeletedUser

Guest
Hallo,

Mijn ouders zijn zelfstandig.
We maken gebruik van een zelfde IP als het bedrijf, via een draadloze verbinding over 200meter.
Maar ook mijn neef maakt gebruik van het zelfde netwerk (familiebedrijf), die zich aan de andere kant bevind.

Is het dan op een of andere manier mogelijk om toch samen een speed te kunnen spelen?
Zonder problemen, dus ik bedoel dat het mogelijk is om elkaar te ondersteunen, en samen aanvallen te starten.
(Indien zelfde stam)

Alvast bedankt,
Roelander.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
0
Ja , normaal gezien kun je dat melden. (zoverre ik weet)
Dan krijg je geen ban. Maak even een supportje ofzo.

Good luck ,
Boetje1
 

DeletedUser

Guest
Heb al eens een aanvraag gestuurd.
Daar heb ik helaas geen antwoord op gehad, ik begrijp dat er wel belangrijkere zaken te doen zijn.

Daarom eens via het forum..

Ik zou het kunnen proberen via NO-IP, maar dat is dan wel niet volgens de regels neem ik aan..


Alvast bedankt,
Roelander
 

DeletedUser

Guest
Neen, 2 spelers op 1 internetverbinding mogen elkaar onder geen enkele omstandigheid ondersteunen/gecoordineert aanvallen.
 
Reactiescore
4
Maar jullie zijn familie van elkaar en zijn dus van plan om elkaar, op dezelfde internetverbinding, te helpen. Dit is niet toegelaten:
§2) Meerdere spelers met dezelfde internetverbinding
Grondstoffenleveringen (zenden en ontvangen), gezamenlijke aanvallen, aanvallen op elkaar en ondersteuning door spelers gestuurd die één internetverbinding of één computer delen zijn tijdens het gezamenlijke gebruik en 24 uur daarna niet toegestaan. Wanneer dezelfde internetverbinding of computer wordt gebruikt, moet je alle jou bekende spelers aangeven onder "Instellingen" -> "Internetverbinding delen".
 

DeletedUser

Guest
Ik begrijp dat het niet mogelijk is, omdat we het zelfde ip delen.
Maar ik heb geen dubbelaccount hoor, hou je daar mee bezig op een speed wereld.. -.-"

En hij zit ook niet naast me ofzo..


Groeten
 
Reactiescore
4
Jullie mogen uiteraard beiden op een wereld spelen, maar dan moeten jullie allebei dit aangeven via instellingen > Gedeelde internetverbinding.
 

DeletedUser

Guest
Dit is gebeurd.. (Ookal heeft hij enkel een account voor op speed me te spelen)
Maar we zouden als vrienden willen spelen op een speed wereld..


Zelfde ip bescherming (is volgens mij) toch een beveiliging tegen dubbel account..
Terwijl er hier totaal geen sprake is van een 2de account.
 

DeletedUser60138

Guest
Speed heeft niet de functie om een gedeelde internet verbinding aan te geven. Op speed is het dus nooit mogelijk om met 2 accounts op 1 IP te spelen. Daarop worden geen uitzonderingen gemaakt.
 
Bovenaan