zelfde ip adres

DeletedUser

Guest
Ik las net de discussie 'moderators: mensen of machines' en daar las ik dat moderators pas een ban geven als het meerderde malen voor komt dat je met twee accounts op hetzelfde ip adres zit, maar meerdere malen is nogal relatief gezien, dus ik zou graag weten wat meerdere malen is.
Als er geen exacte waarde is, is er dan misschien wel een richtlijn.
 

DeletedUser

Guest
Ik las net de discussie 'moderators: mensen of machines' en daar las ik dat moderators pas een ban geven als het meerderde malen voor komt dat je met twee accounts op hetzelfde ip adres zit, maar meerdere malen is nogal relatief gezien, dus ik zou graag weten wat meerdere malen is.
Als er geen exacte waarde is, is er dan misschien wel een richtlijn.

denk dat je beter kan voorkomen dat het gebeurd om eerlijk te zijn. en het aantal zal niet vastliggen. en hangt wss ook af van de tijdsspanne. als het 6 keer in 1 week is is de kans groot dat je gebanned word. als het 6 keer in 2 jaar is...
 

DeletedUser

Guest
weet ik doe ik ook wel als het voor een lange tijd is, maar soms ben ik een keer een avondje bij mijn neefjes en om dan voor die een of twee keer dat ik inlog de namen door te geven, dat vindt ik een beetje zinloos
 

DeletedUser

Guest
weet ik doe ik ook wel als het voor een lange tijd is, maar soms ben ik een keer een avondje bij mijn neefjes en om dan voor die een of twee keer dat ik inlog de namen door te geven, dat vindt ik een beetje zinloos

stuur gewoon je vv als je ernaartoe gaat ..
 

DeletedUser

Guest
Je kan het toch gewoon laten staan.
Hoef je het ook niet steeds in te vullen.

mss wilt hij dat niet ivb met ondersteuning enzo ? en een vv instellen als je ernaartoe gaat is toch het makkenlijkste... het gaat hier om heel af en toe niet om wekenlijkse gevallen he.
 

DeletedUser

Guest
mss wilt hij dat niet ivb met ondersteuning enzo ? en een vv instellen als je ernaartoe gaat is toch het makkenlijkste... het gaat hier om heel af en toe niet om wekenlijkse gevallen he.

Zo kan je het ook bekijken ja, maar meestal denk ik dan dat je verder uit elkaar ligt.
Hoeft niet..
 

DeletedUser710

Guest
Ze zien echt wel het verschil tussen dat je 1x per 2 mnd bij je neefje bent, en iemand met een dubbelaccount die constant zit in te loggen..
 

DeletedUser25181

Guest
ik en mijn vrouw spelen beide
we hebben internet delen opgezet
we loggen dagelijks zeer veel in en uit
als ik uitlog en heb gedaan met mijn werelden geef ik meteen laptop door en zij logt in
enzo vice versa
nog nooit probs mee gehad
zolang internet delen opstaat is het normaal volgens de regels :)
 
Bovenaan