Zelfde Internetverbinding

DeletedUser

Guest
Hallo

Ik heb een vraag rond de regels van hetzelfde internet.
Ik heb gelezen dat er o.a. geen gezamenlijke aanvallen mogen zijn, maar ik heb hier het volgende:

Mijn vader en ik spelen allebei of W8 en W9.
Nu wil mijn vader op W8 een dorp voor mij clearen zodat ik die kan edelen (hij is vele malen groter dan mij).
Mag dit?
Ik speelde dit spel en daarna is mijn vader gaan spelen, oa om samen met mij te kunnen spelen, maar helaas is dit niet mogelijk.

Mijn twnaam: Tribalsky
Mijn vaders tw naam: Bleu Hat

Met Vriendelijke Groeten,
Tribalsky
 

DeletedUser

Guest
§2) Meerdere spelers met dezelfde internetverbinding

Grondstoffenleveringen, gezamenlijke aanvallen, aanvallen op elkaar en ondersteuning van spelers die één internetverbinding of één computer delen zijn tijdens het gezamenlijke gebruik en 24 uur daarna niet toegestaan

Je vader mag hem dus clearen en jij mag hem 24:00:01 daarna edelen ;)
 

DeletedUser

Guest
beste is als je zelfde internet verbinding hebt. om alle problemen te voorkomen is ieders op aparte werelden spelen. je zou niet de eerste zijn de geblokkeerd word ook al is het familie die speelt en geen multi-account.
 

DeletedUser14549

Guest
Hallo

Ik heb een vraag rond de regels van hetzelfde internet.
Ik heb gelezen dat er o.a. geen gezamenlijke aanvallen mogen zijn, maar ik heb hier het volgende:

Mijn vader en ik spelen allebei of W8 en W9.
Nu wil mijn vader op W8 een dorp voor mij clearen zodat ik die kan edelen (hij is vele malen groter dan mij).
Mag dit?
Ik speelde dit spel en daarna is mijn vader gaan spelen, oa om samen met mij te kunnen spelen, maar helaas is dit niet mogelijk.

Mijn twnaam: Tribalsky
Mijn vaders tw naam: Bleu Hat

Met Vriendelijke Groeten,
Tribalsky

wahaha,
lol.
je vader zit in -TH-;
ik speel er als lucky me.
zal ongeveer boven hem zitten.(K4)
 

DeletedUser29317

Guest
Hallo

Ik heb een vraag rond de regels van hetzelfde internet.
Ik heb gelezen dat er o.a. geen gezamenlijke aanvallen mogen zijn, maar ik heb hier het volgende:

Mijn vader en ik spelen allebei of W8 en W9.
Nu wil mijn vader op W8 een dorp voor mij clearen zodat ik die kan edelen (hij is vele malen groter dan mij).
Mag dit?
Ik speelde dit spel en daarna is mijn vader gaan spelen, oa om samen met mij te kunnen spelen, maar helaas is dit niet mogelijk.

Mijn twnaam: Tribalsky
Mijn vaders tw naam: Bleu Hat

Met Vriendelijke Groeten,
Tribalsky

Niet aanvallen dat heb ik ook met mijn broertje gedaan en er volgde permanente ban en ik had een klacht erover in gediend en GELUKKIG 3 dagen later kon ik weer op mijn TW acc:D
 
Bovenaan