zelfde internet verbinding

DeletedUser47169

Guest
ik speel tribalwars nu met mijn broer (allebij een ijgen acc)
en hij word aangevallen door iemand
mag ik die aanvaller aanvallen met mijn acc (zonder die vijn mijn vroertje)
in de regels staat namelijk alleen iets over massa aanval en niks over een normale aanval
 

DeletedUser47169

Guest
ik speel tribalwars samen met mijn broer(tje) (allebij een ijgen acc)
en hij word aangevallen door iemand
mag ik die gene die hem aanvalt aanvallen met mijn acc (zonder die vijn mijn broertje)
in de regels staat namelijk alleen iets over massa aanval en niks over een normale aanval
 

DeletedUser

Guest
Ik speel tribalwars samen met mijn broer(tje) (allebij een eigen account) en hij word aangevallen door iemand.
Mag ik diegene die hem aanvalt, aanvallen met mijn account (zonder die van mijn broertje).
In de regels staat namelijk alleen iets over een massa aanval en niks over een normale aanval.

Zo is het wat beter, niet alles klopt, heb wel een leven :p
 

DeletedUser9033

Guest
Ok,

Volgens mij mag dit niet. Als je niet zeker bent stuur dan een Support (ook al zijn ze deze week nogal zeer traag).

Mvg,
KoeKe
 

DeletedUser47169

Guest
traag?
ii stuurde een support en had de volgende dag antwoord terug

maar tnx voor de tip ik zal het ff aan hun vragen
 

Deleted User - 9131

Guest
Dit mag naar mijn weten gewoon, toch zou ik even een support sturen voor de zekerheid.

Nog enkele fouten:
Ik speel tribalwars samen met mijn broer(tje) (allebei een eigen account) en hij wordt aangevallen door iemand.
Mag ik diegene die hem aanvalt, aanvallen met mijn account (zonder die van mijn broertje)?
In de regels staat namelijk alleen iets over een massa aanval en niks over een normale aanval.
 

DeletedUser

Guest
ik speel tribalwars nu met mijn broer (allebij een ijgen acc)
en hij word aangevallen door iemand
mag ik die aanvaller aanvallen met mijn acc (zonder die vijn mijn vroertje)
in de regels staat namelijk alleen iets over massa aanval en niks over een normale aanval

jij wel goed nederlands kunnen zeg
 
Bovenaan