zelfde internet verbinding

DeletedUser

Guest
sorry voor deze vraag ,maar hier moet ik een antwoord op hebben.
wij zijn een groep vrienden met de zelfde internetverbinding, wij zitten ook in de zelfde stam.
vraag 1) hoeveel mensen kan ik op mijn internert verbinding zetten, om te zeggen wij delen dezelfde internetverbinding
vraag 2) als wij de zelfde internet verbinding delen, mogen wij dan nooit elkaar ondersteunen of grondstoffen geven.
vraag 3) mogen wij heel de tijd met één internetverbinding werken,zolang wij elkaar niet onderstuinen of grondstoffen leveren?
graag een vlugge antwoord.
 
Reactiescore
2.490
  1. ik denk dat je oneindig veel mensen in 'internetverbinding delen' zetten.
  2. elkaar ondersteunen, aanvallen en grondstoffen versturen mag niet. nooit niet.
  3. ja je kan er 'eeuwig' op spelen zolang je niet tegen de regels handelt.
 
Reactiescore
2.490
ik zou voor alle veiligheid het alle personen laten doen.

Die 24 uur regel geld enkel voor accountsitting denk ik.

let er wel op, alles wat ik zeg heb ik niet van de praktijk ;) er zijn vast mensen die een beter antwoord kunnen geven omdat ze het zelf meemaken.
 

DeletedUser

Guest
Hallo zaman,

antwoord op vraag 1:
Ik geloof dat de gemiddelde router 254 users ondersteunt. Neem een paar switches en speel er op los zou ik zeggen.

Vraag 2: nee

Vraag 3:ja

Staat toch allemaal duidelijk in de regels:

§2) Meerdere spelers met dezelfde internetverbinding
Grondstoffenleveringen, gezamenlijke aanvallen, aanvallen op elkaar en ondersteuning van spelers die één internetverbinding of één computer delen zijn tijdens het gezamenlijke gebruik en 24 uur daarna niet toegestaan. Wanneer regelmatig dezelfde internerverbinding of computer wordt gebruikt, moet dit worden aangegeven.
Op de speedserver (STW) is het verboden dat meerdere accounts vanaf één computer spelen.


Nadere toelichting:
Deze regel geldt voor iedereen die aan één computer of LAN spelen. Het maakt niet uit of dit een keer of regelmatig gebeurd. Als LAN geldt bijvoorbeeld dezelfde huishouding, werkgever of school. Alle jou bekende spelers, die regelmatig één internetverbinding delen (meer als vier keer per week) moeten dit in hun account onder "Instellingen ->Internetverbinding delen" aangeven.
Voorbeelden:
Bij het regelmatig delen van dezelfde internetverbinding aan dezelfde computer moeten alle jou bekende spelers zich onder "Instellingen -> Internetverbinding delen" inschrijven.
Het is meerdere spelers met dezelfde internetverbinding toegestaan een andere speler, die niet dezelfde internetverbinding gebruikt, te ondersteunen of grondstoffen te sturen.
Meerdere spelers met dezelfde internetverbinding mogen niet dezelfde speler aanvallen.
Meerdere spelers met dezelfde internetverbinding mogen wel dezelfde stam aanvallen.
Het is verboden de vakantievervanging van een medespeler in dezelfde huishouding/werk/school grondstoffen of ondersteunende troepen te sturen.

p.s. alle personen moeten het melden dat ze één en dezelfde internetverbinding delen.
 

DeletedUser

Guest
ok bedank flaci, euch ik hoop dat mijn stamgenoten vlug hun account vrij gemaakt kan worden, dank en excuseer voor het ongemak
 
Bovenaan