zelfde intenet verbinding in de zelfde stam?

DeletedUser

Guest
mag je met 2 accounts met de zelfde intenet verbinding in de zelfde stam?
 

DeletedUser

Guest
ja, zover ik weet mag dat(ik ken een geval en die zijn niet gebanned:p ) maar het is nogal onhandig vind ik omdat je niet samen mag ondersteunen(dacht ik:p )
 

DeletedUser

Guest
bedankt voor het andwoord heb je wel gelijk in dat het niet handig is maar mijn broertje zit een heel eind bij mij weg en het duurt bijna 100 uur dus dan stuur je toch niet zo snel troepen
 
Reactiescore
2.490
in concreet is het samen spelen over 1 internetverbinding niet echt handig ;)

maargoed. Je mag gerust in elkaars stam zitten, en erg leuk dat je 100 uur van elkaar af zit :)

dan ga je elkaar zeker niet ondersteunen en dergelijke.
 

DeletedUser1729

Guest
ik heb een broer en een vriend
(dark king400-huntelaar900)
en die liggen in t zelfde continent en mijn borer zit in mijn opleidingsstam en me vriend in mijn stam
 

DeletedUser

Guest
dan ga je elkaar zeker niet ondersteunen en dergelijke.

als je dat probeert(is iig zo bij vakantievervanging, denk ook met zelfde internetverbinding) komt er te staan dat je hem vervangt en dat je dus niet mag sturen, en dan KAN het ook niet, dus dat kan ook niet als je recht naast elkaar ligt:(
 

DeletedUser2563

Guest
je broer speelt en jij je ligt in hetzelfde continent
je ligt zeg maar ff wat 45 minuten van elkaar af.
mag je dan wel ondersteuning sturen en grondstoffen als iemand wordt aangevallen

ik ken iemand die dat heeft en weet niet wat hij moet doen!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Tjah, GoRaN is gebant omdat hij en zijn broertje op dezelfde internetverbinding TW spelen en hetzelfde wachtwoord hadden.
Ze hadden hetzelfde wachtwoord want zo konden ze op het account van hun broer gaan, want GoRaN is vrij actief en zijn broertje niet. Zo moest zijn broertje niet telkens vakantievervanging aanvragen...

Het was zelfs aangegeven, maar ja...
 
Bovenaan