Zebbe/Kyro

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Beste W38, beste spelers,

Omdat ik dit zo goed mogelijk wil verwoorden zal deze post uitgebreid zijn. Het zal met name gaan over de spelers Zebbe en Kyro. Het zal gaan over wat zij gedaan hebben en wat zij gedaan zouden hebben. Dit alles aangevuld met bewijslast en mijn visie op het verhaal.

Laat ik met het volgende beginnen. TW is een oorlogsspel. Samen met je stamgenoten strijd je tegen je vijanden. Natuurlijk heb je een voorkeur dan voor je stam, maar een leuke oorlog kan alleen gevoerd worden met respect voor de tegenstander. Zonder goede en leuke tegenstander is het spel immers geen reet aan. Aan reacties naar aanleiding van deze post als Welkom op W38 of iets in die trant heb ik dan ook geen zin. De veertigste smerige actie op de wereld is niet minder erg dan de eerste.

Maar eerst stel ik mezelf even voor. Sommigen zullen mij kennen van die paar posts die ik hier geplaatst heb. Anderen kennen mij weer van mijn eerdere werelden. Ik speel dit spel al sinds het begin van W2 en heb actief gespeeld tot ongeveer september 2012. Daarna ben ik tot eind augustus 2014 compleet gestopt. Omdat er een stage aan zat te komen waar ik veel op de PC zou zitten heb ik echter besloten om weer voor de lol te spelen. Ik nam contact op met Roald, ben begonnen op W38 en kreeg wat OS en GS. Ik deed me voor als n00b ten opzichte van de buurt en zocht al vrij snel de confrontatie. Desalniettemin liep het al vrij snel redelijk soepel en leerde ik wat aardige n00bs kennen. Maakte met hun een stam, TU, en ben lekker gaan groeien. Daarnaast begon W40 waar ik serieuzer ben gaan spelen. Daar sta ik momenteel rang 3. Dus zie dit verhaal niet omdat ik 'treur' om mijn account. Nee, het gaat echt op de manier waarop Zebbe en Kyro mijn stam en dus ook mij op dit moment te pakken hebben genomen.

Door mijn late start kwam ik alleen al vrij snel tegen Zebbe en Kyro aan te liggen. Beide spelers waren toen al 20X zo groot zo'n beetje. Desondanks kreeg ik het voor elkaar om wat n00bs om me heen te verzamelen, ze het spel te leren spelen en zodoende kon ik goed weerstand bieden tegen Zebbe en Kyro. Veel n00bs waren ook echt gemotiveerd doordat Kyro/Zebbe oud stamgenoten van hun op een vervelende manier te pakken hadden genomen. Dat zou als volgt gegaan zijn: Ze vroegen VV om te 'helpen', kregen deze en stuurde vervolgens de troepen weg naar andere kant van de wereld. Verbraken VV en edelden de dorpen op. Hier heb ik geen enkel hard bewijs voor, maar heb ik van meerdere mensen gehoord. Tot nu toe alleen niet naar buiten gebracht omdat het harde bewijs ontbreekt. Maar na vandaag staat voor mij nagenoeg vast dat dit wel gebeurd moet zijn.

De volgende relatief onschuldige dingen zijn gebeurd:

- Mijn stam en ik zijn meermaals neer gekata'd door Kyro en co tot op de dag van vandaag
- Er werden spy's ingezet/gerekruteerd in de stam
- Spelers van mijn stam kregen hele denigrerende PM's. Er wordt gedaan alsof je 'meer' bent omdat je toevallig een wat groter account hebt. Terwijl in de praktijk die grote accounts alle moeite hebben om een paar kleine, maar wel goed samenwerkende spelers, uit te schakelen.

Maar dat is nog niet het ergste. Deze week kreeg mijn stam de volle laag. We zijn nu dan ook nagenoeg bijna weggeedeld. Reden daarvoor is dat de stacks die ik had vanuit Aapsel/Hippo er helaas niet meer waren wegens dreigende massa op hun, weinig tijd deze week en omdat Kyro en Zebbe al hun mb's en ook wat andere stamleden mee lieten aanvallen op ons. Oftewel: kwantiteitsverschil hebben ze uitgebuit. Maar dit is niet waar ik mij over beklaag, want dat is gewoon het spel. Al werd ik tijdens de massa weer gekata'd op zowel HQ als boer.

Nee, ik werd vandaag aangevallen door een stamgenoot. Aangezien ik met n00bs in een stam zit kan dat eens perrongelijk gebeuren. Maar na deze scout krijg ik ineens edels binnen van die stamgenoot! Dus ik wil hem meteen gaan kicken, zie ik een blauw icoontje naast zijn naam. Dus ik naar de browser om te kijken wie dan de VV is (zie je niet in app) En wat zie ik. ZEBBE VV't die gast!

30wv69g.jpg


2iho6qs.jpg

(moet even tweede post, anders te lang)
 

DeletedUser

Guest
Ik heb heel veel dingen gedaan op mijn werelden. Van spy's tot aan mensen kapot kata'n. MAAR dit gaat echt een grens over. Je gaat geen mensen VV met de bedoeling om dan de stamgenoten van je VV in de rug aan te vallen. Zoiets doe je gewoon niet en wordt door het gemiddelde community lid als not done gezien. Dat dan de volgende reacties komen is gewoonweg beschamend:

Millitant Atheist 16.01.15 15:47
Hallo Zebbe,

Wat je nu flikt vind ik echt ongelofelijk. Beetje een stamgenoot gaan VV en dan mij gaan aanvallen. Dit pik ik echt niet. Ik ga er nu werkelijk waar alles aan doen om je te slopen. Is het niet vanaf dit account dan ga ik wel co'en op Aapsel ofzo.

zebbe 16.01.15 16:30
ik was de enige online en had je niet aangevallen het was in opdracht . tis idd. erg maar je deed de laatste keer zo rottig met cf 's en aapsel os . je beseft ook wel dat ik dit anders niet zou gedaan hebben mvg. max

Kyro. 13.01.15 17:20
Waarom stuurde jij een rapport ik weet alles wat er gebeurd hoor ^^
---------------

G.Fabien
W22 Larsero
W26 The Ghost Player.

Millitant Atheist 13.01.15 18:08
Er zou niet meer gekata'd worden werd mij verteld. Wat gebeurt er? Er wordt gekata'd.

Anders is het heel simpel, dan pak ik 30 dopen verdeeld door F, laat die een beetje stacken en dan is het wachten op de clears van ex Hippo spelers.

Kyro. 13.01.15 18:25
Op boederij mogen we he en als je lunt klagen ga dan maar eerst zeggen tegen je vriendjes van Juvy dat ze ook stoppen met kata's op boerderij
---------------

G.Fabien
W22 Larsero
W26 The Ghost Player.

Millitant Atheist 13.01.15 18:28
Daar heb ik niks mee te maken. Door Max is gezegd: geen kata's meer van mij op je boer en smid. Wat gebeurt er nu? Kata's op boer..

Ik was van plan om hier niet zoveel tijd meer in te steken, maar als dit zo doorgaat ga ik weer lekker irritant worden voor F. Komende weken genoeg ijd om die 1,5 sec treintjes van je te snipen :p

Kyro. 13.01.15 18:29
Wat ik ben Max niet denk ik toch he
En lion is ook niet Max dus ik heb er ook niks mee temaken

---------------

G.Fabien
W22 Larsero
W26 The Ghost Player.

Millitant Atheist 13.01.15 18:30
Hel toevallig is Max de hoofdspeler van Kyro, dus je hebt er alles mee te maken.

Millitant Atheist 13.01.15 18:30
'heel

Kyro. 13.01.15 18:33
(Hij is gestopt ik heb W38 overgenomen dus stop met lastig tedoen )
---------------

G.Fabien
W22 Larsero
W26 The Ghost Player.

Millitant Atheist 13.01.15 18:34
Ik begreep verleden week nog dat hij zat te VV op een ander account binnen F?

Kyro. 13.01.15 18:34
logisch ben nieuw van 4 dagen X)
---------------

G.Fabien
W22 Larsero
W26 The Ghost Player.

Millitant Atheist 13.01.15 18:36
Zo gestopt is die dus niet. Je hebt aan je timing te zien in elk geval nog een bult te leren :)

Kyro. 13.01.15 18:38
Ik ga nooit timen tegen een klein manneke hoor X) als ik nu 50 edels verlies of 1 maakt mij niet uit hoor tegen zo kleine spelers dus nu ga je gaan slapen en laat je mij met rust
---------------

G.Fabien
W22 Larsero
W26 The Ghost Player.

Kyro. 14.01.15 20:08
Toch mijn excuses voor die boerderij zelf als je een deal met Max had en niet met mij
---------------

G.Fabien
W22 Larsero
W26 The Ghost Player.

Millitant Atheist 16.01.15 16:02
Max, of nieuwe co. Ik vraag jullie even te stoppen met aanvallen. Want wordt nu echt gigantisch genaait door Zebbe. Vanavond meer info op AF

Kyro. 16.01.15 16:14
Genaait niks van lol Tis peterhalo2 die voor mij werkt namelijk en hij heeft toestemming gegeven om jou aantevallen
---------------

G.Fabien
W22 Larsero
W26 The Ghost Player.

Millitant Atheist 16.01.15 16:16
Al geeft hij toestemming. Dit doe je gewoon absoluut niet. Er zijn op dit spel wel wat ongeschreven spelregels waar je, je wel aan dient te houden.

Ik kan heel goed relativeren en bedenken dat dit 'maar' een spel is. Ik heb dan ook nog even bewust gewacht met deze post. Maar ik ben nog steeds pissed over deze reacties en vooral ook de actie. Het kan geen excuus zijn dat ik 2 dorpen in Zebbe zijn cluster gehad heb om dit te doen. Het kan geen excuus zijn dat Peterhallo2 dit zelf gevraagd heeft. Iedereen met ook maar het kleinste beetje respect voor de tegenstander doet dit niet. Zeker niet bij spelers die 40X zo klein zijn en toch al volledig gecleared zijn.

Wat ga ik nu doen?

Ik wacht de reacties van met name Fel af. Als hier niet vanuit die stam hard wordt opgetreden, er excuses en compensatie wordt aangeboden sloop ik Fel van binnenuit. Want wat Zebbe kan, kan ik ook. Maar dan 10X smeriger.

Nog een fijne avond
Millitant Atheist
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Echt zielig dat gedrag :mad: gewoon walgelijk als ze het op die manier moeten winnen van kleine spelers...
Een enorme trieste bende daar:eek:
 

DeletedUser75027

Guest
Het katta gebruik van Fel gaat er inderdaad over :/ (in het begin van deze wereld maakte dit account ook licht gebruik van katta's , niet veel , maar tog , maar nu al 6 maand worden er enkel kattas op verzamelplaatsen of muren gezet) .Ik heb nu onlangs een massa van Fel ontvangen en ze blijven HQ ,boerderijen slopen (nu al 7 dagen lang ) in heel men mobiele , omdat ze geen dorpen pakken kunnen . Op deze manier gaan jullie er echt een katta oorlog van maken .

En je moet niet afkomen dat ik Bobdecat eerst heb gekattad , want dat kan ik onmogelijk geloven :/ .

Wel MA mijn volledige steun heb je :/ stacks komen er aan , en als je een clustertje dorpen moet hebben , kunnen we dit ook regelen , voor je revenge .
 

DeletedUser67517

Guest
Sws gaar dat je een VV moet pakken van een vijandige 200K speler om te winnen van een 60K speler...
Maar ik wacht de reactie van de desbetreffende spelers af :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser69459

Guest
Jullie geilen wel op nieuwe topics openen, nietwaar?

En zie je wel dat er een reden is waarom ik Fabien niet mag :D
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser71655

Guest
Het katta gebruik van Fel gaat er inderdaad over :/ (in het begin van deze wereld maakte dit account ook licht gebruik van katta's , niet veel , maar tog , maar nu al 6 maand worden er enkel kattas op verzamelplaatsen of muren gezet) .Ik heb nu onlangs een massa van Fel ontvangen en ze blijven HQ ,boerderijen slopen (nu al 7 dagen lang ) in heel men mobiele , omdat ze geen dorpen pakken kunnen . Op deze manier gaan jullie er echt een katta oorlog van maken .

En je moet niet afkomen dat ik Bobdecat eerst heb gekattad , want dat kan ik onmogelijk geloven :/ .

Wel MA mijn volledige steun heb je :/ stacks komen er aan , en als je een clustertje dorpen moet hebben , kunnen we dit ook regelen , voor je revenge .

Ik denk dat het hele kata gebruik verhaal niet weer opgehaald hoeft te worden, er is een wereldwijde kata afspraak geprobeerd te maken, dat is niet gelukt omdat enkele stammen/spelers het niet wilde, dus omdat nu terug aan te halen, lijkt me onnodig.

Echter om katas én een vv om in de rug aan te vallen tegen een speler die veel kleiner is, is vrij laf, en ben dus ook benieuwd naar de reacties van de daders:)
 

DeletedUser

Guest
Ik denk dat het hele kata gebruik verhaal niet weer opgehaald hoeft te worden, er is een wereldwijde kata afspraak geprobeerd te maken, dat is niet gelukt omdat enkele stammen/spelers het niet wilde, dus omdat nu terug aan te halen, lijkt me onnodig.

Echter om katas én een vv om in de rug aan te vallen tegen een speler die veel kleiner is, is vrij laf, en ben dus ook benieuwd naar de reacties van de daders:)

Mja, maar ze halen hier aan dat wij begonnen, dan moeten we dat effe nuanceren. Anders hoor je mij er ook niet over zagen. Davy is het wel beu though.
 

DeletedUser73739

Guest
Mja, maar ze halen hier aan dat wij begonnen, dan moeten we dat effe nuanceren. Anders hoor je mij er ook niet over zagen. Davy is het wel beu though.

Ik kreeg anders wel 100+ inc met kata's van jou hoor >=(
En ik had nog niks gestuurd op dat moment, dus jij begon =(
 

DeletedUser75027

Guest
Ik kreeg anders wel 100+ inc met kata's van jou hoor >=(
En ik had nog niks gestuurd op dat moment, dus jij begon =(

Oei duurde het lang de verzamelplaatsen opbouwen ? En met dit kinderachtig spelletje van jij begon ! Moet je niet bij mij zijn ... Ik ga hier verder niet meer op in .
 

DeletedUser59368

Guest
Goede post Militant!
Het is zeer triest hoe het er soms aan toe gaat.. Hoe laag moet je zijn om het vertrouwen van andere personen elke keer opnieuw te schenden, om zo je tegenstanders weg te werken.

VV pakken van een vijandige stam om vanbinnen uit te spioneren en aan te vallen. Triest tot en met. Hacken is in dit geval bijna even erg.

Ik begrijp niet hoe die kerels zichzelf nog steeds zogoed voelen, en kunnen slapen om hun daden. Oke dit is een spel.. Maar dit is een vorm van criminaliteit/oplichterij. Er zijn mensen die betalen voor dit spel hé. Het maakt niet uit hoe groot die accounts mogen zijn, al is dit voor kleinere spelers weg te werken :confused: Komop waar zijn we mee bezig..

Die spelers zebbe/kyro krijgen van mij 0,0 respect. Stelletje lage bedriegers!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Niet zo chagrijnig jonge, ik maak toch een grapje >_<

Zoveelste 'grapje' van je. Net zoals dat grapje dat Lion gevv-ed zou worden door een Amen speler. En onlangs vroeg ik je het nog ivm die vv's, maar werd ontkent. Best sneu dat dit gebeurt dan.
 

DeletedUser71739

Guest
Sws gaar dat je een VV moet pakken van een vijandige 200K speler om te winnen van een 60K speler...
Maar ik wacht de reactie van de desbetreffende spelers af :)

Beste wereldgenoten,

Vanavond zal ik kijken of ik even tijd heb om mijn kant van het verhaal te doen. Ik grote lijnen klopt het wel ongeveer wat Harm verteld maar vergeet sommige dingen wel te vermelden.

word vervolgd...
 

DeletedUser51839

Guest
Beste wereldgenoten,

Vanavond zal ik kijken of ik even tijd heb om mijn kant van het verhaal te doen. Ik grote lijnen klopt het wel ongeveer wat Harm verteld maar vergeet sommige dingen wel te vermelden.

word vervolgd...

Kom maar met een goeie uitleg dan, wat dit slaat toch wel nergens meer op.
 

DeletedUser66265

Guest
Beste wereldgenoten,

Vanavond zal ik kijken of ik even tijd heb om mijn kant van het verhaal te doen. Ik grote lijnen klopt het wel ongeveer wat Harm verteld maar vergeet sommige dingen wel te vermelden.

word vervolgd...

Ik zou zeggen: doe geen moeite..
Je word met de grond gelijk gemaakt, het is gewoon een diep trieste actie.
Dat de grove lijnen klopen is genoeg om de rest van je verhaal niet meer te hoeven horen.
 

DeletedUser67275

Guest
Ik zou zeggen: doe geen moeite..
Je word met de grond gelijk gemaakt, het is gewoon een diep trieste actie.
Dat de grove lijnen klopen is genoeg om de rest van je verhaal niet meer te hoeven horen.

Toch hoor ik wel graag zijn kant van het verhaal. Ook al vind ik dat dit soort acties onacceptabel zijn.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan