Zal W14 doodbloeden..?

DeletedUser

Guest
Aangezien W15 met de zogenaamd "betere" instellingen is gestart zullen veel mensen die aan het falen zijn/hun geluk willen wagen/om wat voor reden dan ook hun W14 accountje deleten (denk ik toch?).. Zijn daar veel van? Ben benieuwd of dit ook een soort W12-W13'tje word..werelden die elkaar te snel opvolgen.

Iig vergroot ik dan mijn kansen om #1 te worden muahah :D
 

DeletedUser36068

Guest
Mja klopt, maar denk niet dat veel top100 spelers in deze wereld zullen stoppen om het beter te gaan doen op W15 :)
 

DeletedUser37136

Guest
Misschien wel... Ik blijf in elk geval op deze wereld. Die kerk heeft wel wat :)
 

DeletedUser

Guest
Mja klopt, maar denk niet dat veel top100 spelers in deze wereld zullen stoppen om het beter te gaan doen op W15 :)

nee dat niet maar het gaat wel ten koste van hun actievie tijd van deze wereld.

Ze moeten gewoon een half jaar wachten voor ze weer een nieuwe wereld starten, maar ja wie ben ik :(

Ik denk dat ik pas over een paar weken een keer inlog en meespeel alleen voor de fun. En mijn aandacht hou voor deze wereld en ervoor zorg dat Rex niet eerste word. ;)
 

DeletedUser36716

Guest
nee dat niet maar het gaat wel ten koste van hun actievie tijd van deze wereld.

Ze moeten gewoon een half jaar wachten voor ze weer een nieuwe wereld starten, maar ja wie ben ik :(

Ik denk dat ik pas over een paar weken een keer inlog en meespeel alleen voor de fun. En mijn aandacht hou voor deze wereld en ervoor zorg dat Rex niet eerste word. ;)

Daar zorg ik wel voor ;)
 

DeletedUser36068

Guest
Yup:) Ik wil ook nog een tijdje actief meedoen op deze wereld... Ik zal (zeer) binnenkort beginnen op W15, maar zal niet zo serieus zijn:)
 

DeletedUser

Guest
Deze W is nou niet echt je van het ^^

W15 lekker snel, dus ff meepakken ;)
 
Bovenaan