P. & W-Pack vs SHIP & Zero-B

DeletedUser71298

Guest
Ship en Zero die klagen over fair play, veel grappiger zal het AF niet worden denk ik xD
 

DeletedUser74966

Guest
Zou dan vandaag dus zijn. Perfect geregeld allemaal :p

Overigens ben ik dan ook benieuwd naar de andere actie? Aangezien ik iets hoorde van dat killer zelf ook de stabber heeft uitgehangen? Ben dus even gaan kijken op twstats en kwam deze paar dagen tegen:
oh4qhg.png

qz42ex.png
Je ziet dat killerned3 in een tijdsspan van 11 dagen Nensul edelt, W-pack leaved, dorpen verliest, Zero-B joint en daarna W-pack edelt. Uitleg daarover? Ik ben benieuwd of er toen ook al een PBG was of dat die erna nog kwam. Als die al stond lijkt het me logisch dat een PBG voorbij is lol.
 

DeletedUser74966

Guest
Oh god. Er komen ook al nieuwe dingen bij die ik nog niet gehoord had :p
 
Reactiescore
1.049
Zou dan vandaag dus zijn. Perfect geregeld allemaal :p

Overigens ben ik dan ook benieuwd naar de andere actie? Aangezien ik iets hoorde van dat killer zelf ook de stabber heeft uitgehangen? Ben dus even gaan kijken op twstats en kwam deze paar dagen tegen:
oh4qhg.png

qz42ex.png
Je ziet dat killerned3 in een tijdsspan van 11 dagen Nensul edelt, W-pack leaved, dorpen verliest, Zero-B joint en daarna W-pack edelt. Uitleg daarover? Ik ben benieuwd of er toen ook al een PBG was of dat die erna nog kwam. Als die al stond lijkt het me logisch dat een PBG voorbij is lol.
Intern? Geen idee.
PBG zal erna wel zijn gekomen? Kind of wapenstilstand
 

DeletedUser74966

Guest
Intern? Geen idee.
PBG zal erna wel zijn gekomen? Kind of wapenstilstand
Ja, ik weet het dus ook niet. Alleen omdat ik meekreeg dat killer ook een stabber zou zijn ga ik er vanuit dat er op die acties wordt gedoeld.

Ach als Remco roept dat wij klagen over fair play mag ik hem wel herinneren dat hij zelf gehackt was en daarna de alliantie joined die hem gehackt heeft :)
Achja, iedereen die hier voor mij zat zeurde over wel of geen fair play dus ik ga er niet te moeilijk over doen. Denk dat beide kanten wel weten dat er aan beide kanten shit gedaan is in de afgelopen jaren. Is gewoon hypocriet om continu alleen maar de andere zijde te lopen zwartmaken (wat hier alleen maar gebeurd damn)
 

DeletedUser74966

Guest
NAPs en Pbg's zijn ook gewoon kut.
Maar als je je dan toch geroepen voelt om zulke afspraken te maken, moet je je er ook gewoon aan houden.
Dat is het hele punt dus, ik zou niet weten of er nog een geldende afspraak was. Ik probeer dus te zien of degenen die hier gelijk beginnen te roepen ook nog enig bewijs van een geldende afspraak hebben voor me.
 
Reactiescore
2.193
Dat is het hele punt dus, ik zou niet weten of er nog een geldende afspraak was. Ik probeer dus te zien of degenen die hier gelijk beginnen te roepen ook nog enig bewijs van een geldende afspraak hebben voor me.

Staat in het profiel van hem zelf. Als de nieuwe speler dat niet wil, zegt hij het op en heb je een termijn
 

DeletedUser74966

Guest
Staat in het profiel van hem zelf. Als de nieuwe speler dat niet wil, zegt hij het op en heb je een termijn
Waarom snappen jullie niet dat het feit dat iets op een profiel staat op zichzelf niks zegt lol. Mijn vraag die dat bewijst wordt ook al genegeerd:rolleyes:
 
Reactiescore
60
Waarom snappen jullie niet dat het feit dat iets op een profiel staat op zichzelf niks zegt lol. Mijn vraag die dat bewijst wordt ook al genegeerd:rolleyes:
jij moet eens met ronald gaat praten, ik weet zeker dat jullie goede vrienden zullen zijn :rolleyes:

Als dit al een nieuwe speler is die op het account komt heb je nog altijd de verantwoordelijkheid om afspraken die gemaakt zijn door een oude speler na te komen of in overleg te verbreken, zo moeilijk is dat toch niet...
Ik weet overigens niet of killerned zich netjes aan afspraken heeft gehouden bij zijn overstap van w-pack naar zero. Ik heb daar nooit iets over gehoord dus het lijkt me van wel maar toch.

En ja Remco, wij kunnen weer eens klagen over fair play. Tis dan ook al de zoveelste (3e toch zeker) keer dat accounts van P. of in opdracht van P. zich niet bepaald netjes gedragen. Ik wil je met alle plezier de voorbeelden geven maar denk niet dat dat nodig is, je weet het zelf ook.
Waar ik wel benieuwd naar ben is voorbeelden van het tegenovergestelde, dus Ship accounts die P. stabben, want die variant ken ik oprecht nog niet...
 
Reactiescore
24
Waarom snappen jullie niet dat het feit dat iets op een profiel staat op zichzelf niks zegt lol. Mijn vraag die dat bewijst wordt ook al genegeerd:rolleyes:

Wil jij serieus overkomen met deze onzin?
Waar is het goede P&P gebleven ik zie hier enkelen die het hier nog wel kunnen, maar man deze shit reacties zegt al weer genoeg.

Dus als er iets op een profiel staat zegt het niets? Waarom zou je het dan überhaupt er neerzetten, als aanvallende speler?
 

DeletedUser74966

Guest
Lol je bent echt achterlijk. Dus je kan vlug een nieuwe speler er op gooien en dan is alles goed. :) je hoort echt in P..
Ik ben niet achterlijk. Jullie bewijzen dat je massaal als stamleden hier op het AF over iets komt klagen zonder bewijs te geven van een feitelijke afspraak.

Nu blijkt dat dat niet meer kan dus dan zou ik er ook geen oordeel over kunnen geven. Zou zomaar kunnen dat er inderdaad een afspraak was, maar hoe dat was geregeld, tot wanneer die gold, onder welke omstandigen deze stand moest houden etc weet ik allemaal niet. Andersom weten jullie dat als Ship geloof ik ook niet, anders had je dat al lang moeten melden en dus moeten bewijzen dat er een stab is gepleegd.

jij moet eens met ronald gaat praten, ik weet zeker dat jullie goede vrienden zullen zijn :rolleyes:

Als dit al een nieuwe speler is die op het account komt heb je nog altijd de verantwoordelijkheid om afspraken die gemaakt zijn door een oude speler na te komen of in overleg te verbreken, zo moeilijk is dat toch niet...
Ik weet overigens niet of killerned zich netjes aan afspraken heeft gehouden bij zijn overstap van w-pack naar zero. Ik heb daar nooit iets over gehoord dus het lijkt me van wel maar toch.
Wie is Ronald? :p

Ja, tuurlijk heb je die verantwoordelijkheid, daarom vraag ik toch om bewijzen van de afspraken? Ik weet alleen dat er wat op Nensuls profiel staat en dat er kennelijk wel iets van een PBG was, maar meer dan dat weet ik ook niet. Ik weet ook niet wat er in het verleden is gebeurd dus ik vraag om bewijzen zodat er met overtuiging wat aangetoond kan worden.

Wil jij serieus overkomen met deze onzin?
Waar is het goede P&P gebleven ik zie hier enkelen die het hier nog wel kunnen, maar man deze shit reacties zegt al weer genoeg.

Dus als er iets op een profiel staat zegt het niets? Waarom zou je het dan überhaupt er neerzetten, als aanvallende speler?
Lees hierboven. Goede P&P wordt gedaan met screens en bewijzen om daarmee aan te geven dat je beter bent dan je tegenstander. Ik heb hier enkel een mooi screentje gezien van een profieltekst met daarbij allemaal geroep over stabs en weet ik het wat. Een profieltekst bewijst van zichzelf helemaal 0, maar kennelijk snapt niemand dat.

Nog een voorbeeldje dan (mogelijke optie, ik praat niks goed. Moet hier expliciet vermeld worden):
Nensul en killer sluiten na de overstap van killer uit W-Pack naar Zero-B een PBG omdat ze goed contact hadden.

Op 10 juni (ik noem maar wat) besluiten ze de PBG op te zeggen, Nensul vergeet dit van zijn profiel te halen en de dag erna komt er een nieuwe speler als vv'er. Deze kijkt verder niet weer om naar het spelersprofiel.

Nu na meer dan een maand is er een massa waarbij Nensul dorpen edelt door weer een nieuwe vaste speler op het acc, maar er staat nog wel dat er een PBG was tussen Nensul en killer ondanks dat dit niet meer gold :eek:

Dan mag Nensul helemaal niet aanvallen! Oh, maar wacht, er is nog een pm dat bewijst dat er geen PBG was, dus kan het wel.
Bovenstaande laat zien dat een profieltekst op zichzelfstaand geen enkel bewijs is van gemaakte of ongedaan gemaakte afspraken. Ik vraag nu, voor een derde keer ofzo, om het bewijs van de PBG, maar er wordt me alleen maar verteld dat wij in P. idioten en noobs zijn die zich niet aan afspraken houden. Ga mij niet vertellen wat P&P is zonder zelf ook maar met enig bewijsmateriaal te komen en dat met een goed verhaal te onderbouwen. Dan pas zal ik je gelijk gaan geven. Tot dan is het onzin om mij voor van alles uit te maken als P.-lid.

Overigen ben ik ook gevraagd om binnen Ship te komen spelen, had ik dan toegezegd dan was ik dit allemaal niet geweest natuurlijk want dan zat ik niet binnen P. Wel gek hoe dat zo gaat.

Leer zien dat ik enigzins onafhankelijk van m'n stam een normaal gesprek op het AF probeer te voeren.
 
Bovenaan