P. & W-Pack vs SHIP & Zero-B

DeletedUser71298

Guest
Je moet niet iedereen over 1 kam scheren, want ik probeer discussies goed te benaderen en daarnaast goed te beargumenteren.
Ik zie vanuit de UA kant anders genoeg scheren vliegen dus je zet toch echt jezelf aan die kant van de kam
 
Reactiescore
179
Ik zie vanuit de UA kant anders genoeg scheren vliegen dus je zet toch echt jezelf aan die kant van de kam
Dit zijn geen scheren dit is precies hoe ik over situaties denk. En als ik soms reacties tegen mij krijg dan kan ik wel stellen dat er meermaals weinig inhoud in deze reacties zitten.
 
Reactiescore
60
Omdat het voor mij al oud nieuws was dat je weer speelde en ik vrijwel nooit op het AF zit

Daar gaat het me niet om, was gewoon benieuwd hoe het met je is (buiten TW).
 

DeletedUser65921

Guest
Als je een normale discussie met me wilt dan kijk eerst een hoe wanhopig jullie hier mijn aandacht proberen te trekken met steken, verander daar wat aan en dan ga ik ook een stuk anders reageren ;)


Omdat het voor mij al oud nieuws was dat je weer speelde en ik vrijwel nooit op het AF zit


In tegenstelling tot jou heb ik nog nooit hoeven vluchten ;) Now run forest, run

*Insert een stuk of 10 zich doodlachende smileys*
 
Reactiescore
2.191
Heb nog steeds geen namen van runners :D

Fremas en Jasper waren idd runners maar dat zijn niet van deze periode. Bewijst maar dat ie random shit roept.

En owja

Inderdaad, volgens mij was jij (remco) degene die van SHIP naar P. ging rennen omdat SHIP zwaar onder druk stond. Lekker hypocriet om anderen van rennen te beschuldigen, terwijl jij zelf nota bene naar de vijand overstapte.
 

DeletedUser68562

Guest
Te laf om het spelletje op een mooie manier te spelen P.?
 
Reactiescore
60

DeletedUser74966

Guest
Vraagje:

Heb ik ook een PBG met Ship als ik dat op mijn profiel zet?

Ik weet niet of er daadwerkelijk een PBG is of niet. Zo wel, dan zie ik graag bewijs dat beide partijen daarmee akkoord zijn gegaan. Zo niet, dan mag je alweer stoppen met roepen dat er een regel is verbroken. Danku.
 
Reactiescore
2.191
Vraagje:

Heb ik ook een PBG met Ship als ik dat op mijn profiel zet?

Ik weet niet of er daadwerkelijk een PBG is of niet. Zo wel, dan zie ik graag bewijs dat beide partijen daarmee akkoord zijn gegaan. Zo niet, dan mag je alweer stoppen met roepen dat er een regel is verbroken. Danku.

Lol ben je een fucking idioot ofzo. Je past goed in P. zo te lezen. Stabben goedpraten doe je al goed.
 

DeletedUser74966

Guest
Lol ben je een fucking idioot ofzo. Je past goed in P. zo te lezen. Stabben goedpraten doe je al goed.
Ik praat niks goed. Ik wil alleen weten of er daadwerkelijk een PBG is. Ik kan ook alles op m'n profiel gaan zetten en daarna zeuren dat mensen afspraken verbreken.

Het enige wat ik tot nu toe zie is een afbeelding van iets wat bij Nensul op het profiel staat. Daar is niks bij geleverd van een foto van een pm oid met daarin de afspraak. Ik weet niet of er überhaupt een PBG was of dat die al afgelopen is of weet ik veel wat. Daarom dat ik gewoon bewijs vraag van dat er een PBG is. For all I know heeft Nensul dat op z'n profiel gegooid zonder dat er ooit een afspraak is geweest.

Vandaar ook mijn vraag of ik ook een PBG met SHIP kan hebben als ik dat op dit moment op mijn profiel zou zetten?
 
Bovenaan