Youtube BB-code tags op AF en stamforum

Goed idee?

  • Ja

    Stemmen: 107 78,1%
  • Nee

    Stemmen: 30 21,9%

  • Totaal aantal stemmers
    137

DeletedUser51938

Guest
Tégen .. ik geloof dat ik mensen fysiek pijn ga doen als er nog meer off-topic gezanik op het in-game forum komt.
 

DeletedUser

Guest
Tegen, vind het vrijwel nutteloos.
Bovendien begint het forum dan wel erg op facebook etc te gelijken, straks kan je nog een post van je stamgenoot "liken"

:D
 

DeletedUser

Guest
Tegen. Vind het onderstaande zwaar irritant (een vierkant blok met daarin een filmpje.. nee, dankje)

Lol nee, het maakt geen link naar een youtubefilmpje, maar zet daadwerkelijk het filmschermpje op het forum, zodat je meteen op play kunt drukken en kijken =)
 

DeletedUser

Guest
WTF, ik heb enkele maanden geleden hetzelfde idee toegezonden: KLIK

Zou men van TW niet eerst beter overleggen voordat ze afkeuren/goedkeuren???


GOED IDEE DUS!
 

DeletedUser

Guest
WTF, ik heb enkele maanden geleden hetzelfde idee toegezonden: KLIK

Zou men van TW niet eerst beter overleggen voordat ze afkeuren/goedkeuren???


GOED IDEE DUS!

Vind dit heel apart.. Jouw idee is ook veel mooier en uitgebreider uitgewerkt, kudos voor jou ;)
Maar misschien is er in de tussentijd een andere mod gekomen hier? Of misschien is er toen een foutje gemaakt?

En @ Ithyphallophobic, spoiler is je beste vriend, zoals iemand al zei.
 

DeletedUser

Guest
Jawel, maar ik hoef die tags niet. Geef mij maar gewoon links (url). Kost je evenveel clicks als dat je een spoiler gebruikt.

Nee...

Zoals jij zegt, 1e klik op link, 2e klik op link ter beveiligingsbevestiging, 3e klik om video af te spelen

Zoals spoiler; 1e klik op spoiler, 2e klik om video af te spelen.
Zonder spoiler, 1 klik om vid af te spelen.

En ook minder muisbeweegafstand (is dat een woord? :O)
 

DeletedUser

Guest
Nee...

Zoals jij zegt, 1e klik op link, 2e klik op link ter beveiligingsbevestiging, 3e klik om video af te spelen

Zoals spoiler; 1e klik op spoiler, 2e klik om video af te spelen.
Zonder spoiler, 1 klik om vid af te spelen.

En ook minder muisbeweegafstand (is dat een woord? :O)

Och ja natuurlijk. Die 'beveiligingsbevestiging' was ik vergeten.. You win :D

Maar toch ben ik tegen, ik hoef die youtube dingen niet op het forum :p
 

DeletedUser51938

Guest
De eenvoudige oplossing is om links naar het domein youtube.com net als tribalwars.nl niet lastig te vallen met die vraag.
 

DeletedUser37814

Guest
ik zeg nee, tw is al traag genoeg en zal hierdoor alleen maar trager worden! is het nou zo'n moeite om even op een linkje te klikken en op play te drukken?
 

DeletedUser

Guest
ik zeg nee, tw is al traag genoeg en zal hierdoor alleen maar trager worden! is het nou zo'n moeite om even op een linkje te klikken en op play te drukken?

lol, een kleine tag erbij gaat het spel echt niet vertragen.

De youtube-tag is trouwens inbegrepen bij vBulletin, hele simpele toevoeging dus.
 
Bovenaan