XvsX(vsXvsX) #9

DeletedUser55797

Guest
Enkel boertjeee heeft nog geen vraag gedaan, dus het gaat niet eens op ;)
 

DeletedUser

Guest
In dat geval zorgen wij gewoon dat ons hele team op 1 persoon na telkens inactief is, zodat je als 1 persoon gericht vragen kan stellen bij dit spel. Nee, ik blijf het je reinste voortrekkerij vinden, mais bon we gaan verder.
 

DeletedUser16768

Guest
Ik bedoelde idd Glenn



Er is duidelijk gevraagd aan mij of Marwoleath het mocht inzenden voor spelers, omdat die misschien niet meer op tijd online konden komen. De dingen over hunzelf waren al ingevuld, en ze hadden al overlegd hoe en wat ze bij de andere gingen invullen.

Er is hier misschien een klein voordeel uit gehaald. Maar het is nog wel een team opdracht. Als er iemand inactief is in je team, ga je daar toch achteraan? Of je komt een oplossing bij ons vragen?

Onzin ze haalt een groot voordeel wat de rest niet haalt hierdoor.
Dit is echt voortrekken van een ander op deze manier. Nee ik impliceer niet dat je Marwolaeth voortrekt in het algemeen, maar in dit geval. Haar team heeft een flink voordeel doordat zij het wel mochten en de rest het niet verteld is. Het blijft een teamopdracht en de teamleden moesten inleveren. Dat een ander dat mocht doen is, zoals gemeld, absurd.
 

DeletedUser55797

Guest
In dat geval zorgen wij gewoon dat ons hele team op 1 persoon na telkens inactief is, zodat je als 1 persoon gericht vragen kan stellen bij dit spel. Nee, ik blijf het je reinste voortrekkerij vinden, mais bon we gaan verder.
Een in-actieveling zal daarom ook gewoon worden uitgeschreven.


Wat tot het volgende punt kwam, heb boertjeee om actiever gedrag gevraagd. Waarop hij op zijn beurt aangaf hiervoor uit te schrijven gezien hij geen tijd heeft.


Dat heeft de volgende consequenties, de teams zijn weer gelijk, en vanaf morgen zijn er dus geen dubbele vragen meer. Iedereen heeft dus nog maar 1 beurt per dag.
 

DeletedUser

Guest
Mogen wij dan ook voor onze inactieve teamgenoten vragen stellen bij deze opdracht? En zo ja, wil je dan aub het antwoord in privé geven en er niks over zeggen in het topic zodat de rest niet weet dat dit mag?

Onzin ze haalt een groot voordeel wat de rest niet haalt hierdoor.
Dit is echt voortrekken van een ander op deze manier. Nee ik impliceer niet dat je Marwolaeth voortrekt in het algemeen, maar in dit geval. Haar team heeft een flink voordeel doordat zij het wel mochten en de rest het niet verteld is. Het blijft een teamopdracht en de teamleden moesten inleveren. Dat een ander dat mocht doen is, zoals gemeld, absurd.

+1

Beetje jammer.

'De dingen over hunzelf waren al ingevuld, en ze hadden al overlegd hoe en wat ze bij de andere gingen invullen.'

Dat is dus niet waar.
 

DeletedUser13565

Guest
Lijkt me inderdaad aardig objectief vast te stellen dat hier onrechtmatig voordeel is verkregen :p
 

DeletedUser55797

Guest
Oke, heb een heel verhaal getypt en weer verwijderd. Ik houd me even in.
Ik wil hier enkel mee aangeven dat ik geen zin heb in zeikerig gedrag.

Bvd.
 

DeletedUser13565

Guest
Het is niet eens voor mezelf hoor, voor mij maakt het heel weinig uit :p
 

DeletedUser

Guest
Oke, heb een heel verhaal getypt en weer verwijderd. Ik houd me even in.
Ik wil hier enkel mee aangeven dat ik geen zin heb in zeikerig gedrag.

Bvd.

Het grootste probleem is dat de punten niet ver van elkaar meer afzitten.
Dus dan krijg je straks dat er iemand afvalt, omdat hij hierdoor misschien niet de 3-4 punten kreeg die iemand uit Marwo wel erdoor krijg.

Op die fiets bedoel ik het vooral.
 

DeletedUser

Guest
Oke, heb een heel verhaal getypt en weer verwijderd. Ik houd me even in.
Ik wil hier enkel mee aangeven dat ik geen zin heb in zeikerig gedrag.

Bvd.

Jammer, ik had graag het hele verhaal gezien, omdat ik nog steeds flabbergasted ben met dat dit zo is gegaan. Niet alleen het feit dat het vreemd is dat 1 persoon een teamopdracht heeft gedaan, maar ook vooral dat niet door de spelleiding aan IEDEREEN is gezegd, zoals wel logisch is. Ook is duidelijk dat iedereen het hier wel met elkaar eens is dat het oneerlijk is, behalve jij en Marwo. Jammer :(
 

DeletedUser55797

Guest
Jammer, ik had graag het hele verhaal gezien, omdat ik nog steeds flabbergasted ben met dat dit zo is gegaan. Niet alleen het feit dat het vreemd is dat 1 persoon een teamopdracht heeft gedaan, maar ook vooral dat niet door de spelleiding aan IEDEREEN is gezegd, zoals wel logisch is. Ook is duidelijk dat iedereen het hier wel met elkaar eens is dat het oneerlijk is, behalve jij en Marwo. Jammer :(

Het is niet het geval dat Marwo alles heeft ingevuld. Koe heeft al gemeld het zelf te hebben gedaan. En Flex heeft ook zelf ingevuld, alleen niet zelf kunnen indienen.

Verder sta ik gewoon achter de beslissing die ik heb gemaakt. En ga hier dus verder niet meer op in, tenzij er niet meer word herhaald.. Dan wil ik er nog best op antwoorden.
 

DeletedUser55797

Guest
Daarnaast hoef je dit spel niet te spelen... Dacht dat je een spel doet voor de fun.. En niet om te zeiken.
 

DeletedUser

Guest
Daarnaast hoef je dit spel niet te spelen... Dacht dat je een spel doet voor de fun.. En niet om te zeiken.

Dat is voor iedereen wel duidelijk.
Maar je kan toch wel begrijpen dat mensen klagen als ze benadeeld worden.
 

DeletedUser66220

Guest
Ik zie niet echt het feit dat mensen worden benadeeld? We hebben samen in ons team de lijstjes gemaakt, alleen marwo had het meest gedaan omdat bijna iedereen pas het laatste kwartier online kwam? :p

Het was toch een teamopdracht of hoe zit dat?
 

DeletedUser13565

Guest
Bij deze opdracht kun je ook wel met elkaar afspreken welke vraag je gaat stellen, maar je moet toch echt zelf online zijn om hem te stellen, dat kan niet iemand anders doen. Geldt voor alles toch, zelf inleveren?
 
Bovenaan