~X~ Fuseerd met .BA.

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser58575

Guest
Jhon, je ging op je schrijfstijl letten remember:p

Huphup, ik ga je nu echt achter je vodden zitten xD
 

DeletedUser

Guest
Jhon, je ging op je schrijfstijl letten remember:p

Huphup, ik ga je nu echt achter je vodden zitten xD

boeie ik ga mijn tijd niet verdoen om een beetje juist te schijven zolang je me kunt verstaan vind ik het best :D ik steek mijn tijd liever in de stam of in mijn acount ;-)
 

DeletedUser58575

Guest
boeie ik ga mijn tijd niet verdoen om een beetje juist te schijven zolang je me kunt verstaan vind ik het best :D ik steek mijn tijd liever in de stam of in mijn acount ;-)

Als je mijn blog over propaganda gelezen hebt, weet je dat je met een beetje forumreputatie (= oa netjes schrijven) zowel werkt aan je stam, als aan je account ;)
 

DeletedUser

Guest
Als je mijn blog over propaganda gelezen hebt, weet je dat je met een beetje forumreputatie (= oa netjes schrijven) zowel werkt aan je stam, als aan je account ;)

kan een deel van kloppen... aleen ik heb al heel wat spelers ook gezien die hier een goede reputatie hadden en weggedeld zijn... / stamloos :rolleyes:
 

DeletedUser58575

Guest
kan een deel van kloppen... aleen ik heb al heel wat spelers ook gezien die hier een goede reputatie hadden en weggedeld zijn... / stamloos :rolleyes:

Dat je een goede reputatie hebt wil niet zeggen dat je niet meer hoeft te presteren ingame. Maar als je het goed doet maakt het wel véél verschil ingame;)
 

DeletedUser58575

Guest
InBeforeTheLock.gif
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan