WW III: Drunk & Pirate vs. Mori, Follow, Invictus & Select (& Guard)

DeletedUser

Guest
1zhgyv.jpg


:D:D:D:D:D:D:D
 

DeletedUser

Guest

Thanks :D

Ik vind het maar een raar verhaal.

Je geeft 2 redenen voor je overstap.

1) Dat je de skills niet hebt voor een front
2) Dat je 0 def hebt staan.

Je hebt een Nap met voodoo jullie zeggen beide elkaar nooit aan te vallen.
Dus blijven er 0 redenen over om de overstap te maken.

Enigste reden die ik dan kan bedenken is dat je het wist van The dragon empire en daarom overgelopen bent.
 

DeletedUser59552

Guest
Thanks :D

Ik vind het maar een raar verhaal.

Je geeft 2 redenen voor je overstap.

1) Dat je de skills niet hebt voor een front
2) Dat je 0 def hebt staan.

Je hebt een Nap met voodoo jullie zeggen beide elkaar nooit aan te vallen.
Dus blijven er 0 redenen over om de overstap te maken.

Enigste reden die ik dan kan bedenken is dat je het wist van The dragon empire en daarom overgelopen bent.

Ramon, als je hier alleen maar komt te stoken, vind ik het best. Die nap met voodoo had ik enkel gedaan zodat ik meer def naar het front kon sturen, maar enfin. En dat ik 0 def had staan, kwam na die nap he, heb ik je gister nog op skype uitgelegd, maar ach, je bent iemand die een tunnelvisie heeft en enkel dat telt bij jou dan. Jij bent hier toch alleen maar om mij zwart te maken, mag je doen hoor, maar doe dat dan wel op echt gegronde redenen.

Over the dragon empire kan ik kort zijn. Ik wist pas dat er nog iemand naar voodoo kwam nadat ik mijn toezegging aan voodoo had gedaan, maar eerst wist ik niet wie. Ik wist pas de ochtend van mijn overstap dat sjoert erop speelde (omdat hij dat toen wereldkundig had gemaakt) en pas savonds zag ik dat hij xilios geedeld had.

Dat er geen redenen waren klopt overigens ook niet, ik heb week ervoor met robin, wannes en jildert erover gesproken, aangezien het gerucht al rondhing dat ik naar voodoo ging en ik heb ze mijn redenen verteld.

Maar goed, blijkbaar lees jij enkel de dingen die je weer kan gebruiken om mij zwart te maken, succes verder nog op w23, als je nog een account kan vinden.
 

DeletedUser33379

Guest
go captain. :p
pak die nummer 1 weer is joh..
val indo aan zodat je 1 komt (rock)
 

DeletedUser

Guest
Ramon, als je hier alleen maar komt te stoken, vind ik het best. Die nap met voodoo had ik enkel gedaan zodat ik meer def naar het front kon sturen, maar enfin. En dat ik 0 def had staan, kwam na die nap he, heb ik je gister nog op skype uitgelegd, maar ach, je bent iemand die een tunnelvisie heeft en enkel dat telt bij jou dan. Jij bent hier toch alleen maar om mij zwart te maken, mag je doen hoor, maar doe dat dan wel op echt gegronde redenen.

Over the dragon empire kan ik kort zijn. Ik wist pas dat er nog iemand naar voodoo kwam nadat ik mijn toezegging aan voodoo had gedaan, maar eerst wist ik niet wie. Ik wist pas de ochtend van mijn overstap dat sjoert erop speelde (omdat hij dat toen wereldkundig had gemaakt) en pas savonds zag ik dat hij xilios geedeld had.

Dat er geen redenen waren klopt overigens ook niet, ik heb week ervoor met robin, wannes en jildert erover gesproken, aangezien het gerucht al rondhing dat ik naar voodoo ging en ik heb ze mijn redenen verteld.

Maar goed, blijkbaar lees jij enkel de dingen die je weer kan gebruiken om mij zwart te maken, succes verder nog op w23, als je nog een account kan vinden.

[15-5-2013 6:08:19 PM] Yuri: ja, dat gedoe met tde
[15-5-2013 6:08:25 PM] Yuri: ik hoorde dag ervoor dat sjoert erop zat.

Hier was het nog de dag ervoor nu zeg je de ochtend van je overstap.

En noem dan eens andere redenen jij zegt op skype da dit je 2 redenen waren om over te stappen en zoals ik al heb gezegd zijn dat er 0 door je NAP

Ik had allang w23 weer kunnen spelen enigste probleem is dat ik niet op w23 wil spelen.
Hoe bedoel je sommige kunnen een wereld zo verneuken.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser69279

Guest
Hahaha, zo zie je maar weer tunnelvisie ;)
Alleen maar kijken naar typfoutjes etc.


mvg
Tom
 

DeletedUser59552

Guest
[15-5-2013 6:08:19 PM] Yuri: ja, dat gedoe met tde
[15-5-2013 6:08:25 PM] Yuri: ik hoorde dag ervoor dat sjoert erop zat.

Hier was het nog de dag ervoor nu zeg je de ochtend van je overstap.

En noem dan eens andere redenen jij zegt op skype da dit je 2 redenen waren om over te stappen en zoals ik al heb gezegd zijn dat er 0 door je NAP

Ik had allang w23 weer kunnen spelen enigste probleem is dat ik niet op w23 wil spelen.
Hoe bedoel je sommige kunnen een wereld zo verneuken.

Sjoert stuurde me dag ervoor een pm, die ik sochtends las, zo duidelijk genoeg?

De andere redenen hoef ik jou niet te vertellen, enige wat je er mee doet is mij toch weer met je tunnelvisie belachelijk maken ;)

Ja, dus daarom heb je meerdere spelers telkens gevraagd om erop te mogen spelen? Sinds jij weg bent, is de wereld inderdaad een stuk leuker:)
 

DeletedUser61903

Guest
waarom probeer je je te verontschuldigen ? verberg je iets?
 

DeletedUser

Guest
Sjoert stuurde me dag ervoor een pm, die ik sochtends las, zo duidelijk genoeg?

De andere redenen hoef ik jou niet te vertellen, enige wat je er mee doet is mij toch weer met je tunnelvisie belachelijk maken ;)

Ja, dus daarom heb je meerdere spelers telkens gevraagd om erop te mogen spelen? Sinds jij weg bent, is de wereld inderdaad een stuk leuker:)

Lol ik heb aan helemaal niemand gevraagd om op een account te mogen spelen :D:D

en hoezo is het tunnelvisie als jij de 2 redenen geeft waarom je overgestapt bent moet je niet nu komen ja ik had nog andere redenen.
Beetje zielige manier om het voor jezelf goed te praten
 
Reactiescore
3.586
En noem dan eens andere redenen jij zegt op skype da dit je 2 redenen waren om over te stappen en zoals ik al heb gezegd zijn dat er 0 door je NAP

Kzal je er 2geven :cool:

1: Yuri vond het saai was inactief nu speelt die in voodoo is meteen weer actiever omdat wij een positieve vibe hebben.
De groepssfeer is zeer hoog. Dus zijn spelplezier is omhoog gegaan. hij krijgt een belangrijke rol in de stam dus heeft een doel om naar toe te leven.
Kort gezegd spelplezier fel vergroot door naar voodoo te komen (en daar gaat dit spel toch om)

2: Hij zit nu met JokersBrain in de stam alleen dat is al een reden voor naar voodoo te komen.
 

DeletedUser

Guest
Kzal je er 2geven :cool:

1: Yuri vond het saai was inactief nu speelt die in voodoo is meteen weer actiever omdat wij een positieve vibe hebben.
De groepssfeer is zeer hoog. Dus zijn spelplezier is omhoog gegaan. hij krijgt een belangrijke rol in de stam dus heeft een doel om naar toe te leven.
Kort gezegd spelplezier fel vergroot door naar voodoo te komen (en daar gaat dit spel toch om)

2: Hij zit nu met JokersBrain in de stam alleen dat is al een reden voor naar voodoo te komen.

Ja als je met al je grote vijanden telkens een NAP afsluit is het saai ja :p
Hij had het voor zichzelf leuk kunnen maken door gewoon dat front aan te gaan is ook de beste manier om eindelijk na al die jaren wel skills te krijgen.
Want door telkens weg te lopen leer je het nooit :D

Ja als je VV nodig hebt omdat je het zelf niet kan dan is het beste om met jou in de stam te zitten ja.
Maarja hoe ziek ben je als je gaat spijbelen van school om tw te spelen :D:D
 
Reactiescore
3.586
Ja als je met al je grote vijanden telkens een NAP afsluit is het saai ja :p
Hij hat het voor zichzelf leuk kunnen maken door gewoon dat front aan te gaan is ook de beste manier om eindelijk na al die jaren wel skills te krijgen.
Want door telkens weg te lopen leer je het nooit :D

Dus stel hij neemt nap niet aan.
Mist drunk 1000+ def dorpen aan een front.

+ wij gingen hem niet aanvallen wij lagen ook niet in zijn edel gebied dus was het nog steeds saai geweest.


Als je al geen stam mag leaven zonder gehaat te worden is het al heel erg met je gekomen ;)

Jullie(jij) kan er niet tegen dat Captain het goed heeft getroffen nu.
 

DeletedUser

Guest
Dus stel hij neemt nap niet aan.
Mist drunk 1000+ def dorpen aan een front.

+ wij gingen hem niet aanvallen wij lagen ook niet in zijn edel gebied dus was het nog steeds saai geweest.


Als je al geen stam mag leaven zonder gehaat te worden is het al heel erg met je gekomen ;)

Jullie(jij) kan er niet tegen dat Captain het goed heeft getroffen nu.

Wat een onzin zeg je toch weer.

Na game zou captain naar zuid-west edelen dus james op precies te zijn
 
Bovenaan