[Speeltopic] WvW Speed #28

DeletedUser74597

Guest
game wat ze bedoel is tegenovergestelde bedoeld ... denk ik en mijn BM stem gaat naar Hopefull met nog 2 minuten om te stemmen
 
Reactiescore
1
Ben jij trouwens van de eerdere spelers? Want zo ja, dan weet ik hoe ik je moet inschatten :p
Als in WvW? Nee, maar ik ken wel een aantal namen hier; en het spelletje ken ik ook nog een beetje. Al spelen jullie het wel een stuk uitgebreider dan ik het ken; en heb ik het altijd IRL gedaan, wat natuurlijk ook heel anders speelt (geen losse chats met wolfjes enzo; alles moest dan in stilte ;))
 

DeletedUser74005

Guest
Dag 0 - BM-Stemming

d030055240ab7da89cdc8384d8cf8dcf.png


Tigor wordt jullie nieuwe BM!

VOLGENDE DEADLINE: 21:25 UUR
DAN GRAAG EEN LYNCH-STEM VAN IEDEREEN! + Graag speciale acties doorsturen op skype, als je die al wilt uitvoeren.

ps. er is maar 1x blanco gestemd, maar das wel duidelijk :p
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser76681

Guest
Ben jij trouwens van de eerdere spelers? Want zo ja, dan weet ik hoe ik je moet inschatten :p

Mag ik hier wel op inpikken dat ik het een vreemde vraag vind?

ik snap da je spelers wilt kunnen inschatten, maar dan vraag je meestal of je nieuw bent of niet en aangezien eerdere spelers moeilijk te lynchen zijn... want die kunne het o zo goed uitleggen.
 
Reactiescore
1
Mag ik hier wel op inpikken dat ik het een vreemde vraag vind?

ik snap da je spelers wilt kunnen inschatten, maar dan vraag je meestal of je nieuw bent of niet en aangezien eerdere spelers moeilijk te lynchen zijn... want die kunne het o zo goed uitleggen.

Ach, da's miss als je het spel helemaal niet kent een probleem; maar dat is bij mij dus niet het geval ;)
 

DeletedUser76681

Guest
Ach, da's miss als je het spel helemaal niet kent een probleem; maar dat is bij mij dus niet het geval ;)

Nee klopt maar IRL is toch nog anders vind ik :p maar daar doelde ik niet op eigenlijk.
Als slechtje zou je meestal de goedjes lunchen die moeilijk lynchbaar zijn vind ik persoonlijk. en daarvoor moet je spelers kunnen inschatten.
 

DeletedUser78124

Guest
Nee klopt maar IRL is toch nog anders vind ik :p maar daar doelde ik niet op eigenlijk.
Als slechtje zou je meestal de goedjes lunchen die moeilijk lynchbaar zijn vind ik persoonlijk. en daarvoor moet je spelers kunnen inschatten.

En spelers goed kunnen inschatten geeft ook de speelwijze een beetje weer om uit te zoeken of ze slecht zijn of niet
 

DeletedUser74966

Guest
Mag ik hier wel op inpikken dat ik het een vreemde vraag vind?

ik snap da je spelers wilt kunnen inschatten, maar dan vraag je meestal of je nieuw bent of niet en aangezien eerdere spelers moeilijk te lynchen zijn... want die kunne het o zo goed uitleggen.
Ik wist dat deze reactie ging komen aangezien bij het afgelopen jagerspotje SM eenzelfde opmerking maakte en daar reacties op kreeg. Maar nee, er zit verder niets achter. Ik was gewoon even benieuwd of hij een ervaren speler was of niet.
 
Reactiescore
2.193
Ik wist dat deze reactie ging komen aangezien bij het afgelopen jagerspotje SM eenzelfde opmerking maakte en daar reacties op kreeg. Maar nee, er zit verder niets achter. Ik was gewoon even benieuwd of hij een ervaren speler was of niet.

waarom dan überhaupt de vraag stellen?
 

Deleted User - 487871837

Guest
Nog twee minuten tot de meest blinde lynch ooit denk ik :rolleyes:
 

DeletedUser76681

Guest
niet mee eens, want dat is enkel als iemand bewezen is door bepaalde dingen.

ik kan me voorstellen dat je als beginnende spelers (3 a 4 potjes) niet zo snel ervaren spelers gelyncht krijg ben je bovendien wolf, dan ga je die sterkere spelers gewoon lunchen.
 
Reactiescore
1
Nee klopt maar IRL is toch nog anders vind ik :p maar daar doelde ik niet op eigenlijk.
Als slechtje zou je meestal de goedjes lunchen die moeilijk lynchbaar zijn vind ik persoonlijk. en daarvoor moet je spelers kunnen inschatten.

IRL is zeker anders; al is het maar omdat je je medespelers redelijk tot goed kent. Maar voor alles een eerste keer; dus hier nu maar een forumvariant :p
 
Bovenaan