[Inschrijftopic] WvW Leiding #132 #133 #134

DeletedUser55797

Guest
Ervaren leider gezocht die een mede-leider nodig heeft die 1x eerder heeft geleid :D
 

DeletedUser13565

Guest
Ik stel een nieuwe regel voor, de instellingen MOETEN duidelijk zijn voordat er gestemd wordt.
Anders helaas.
 

DeletedUser

Guest
Dat is wel handig ja, zeker als je niet weet of claimen netwerken aanstaat :p
 

DeletedUser40402

Guest
Maar dan kan hij toch nu alsnog een potje opstarten?

Lijkt me niet nee, hij is nu al blijkbaar 2x te laat om inschrijftopic te starten, 2x inactief in het potje zelf, dat lijkt me gewoon een fiasco te worden anders.
 

DeletedUser

Guest
Lijkt me niet nee, hij is nu al blijkbaar 2x te laat om inschrijftopic te starten, 2x inactief in het potje zelf, dat lijkt me gewoon een fiasco te worden anders.

Oke sorry dat wist ik niet. Dan is het inderdaad wel terecht om hem over te slaan
 

DeletedUser

Guest
TheMaWithItzBlueKnife, het lijkt mij opzich wel leuk om een potje te leiden met jou?
 

DeletedUser

Guest
Vandaar dat ik toch ook vraag of hij het wil.
Heet jij TheManWithItzBlueKnife? Nee. Bedankt.
 

DeletedUser40402

Guest
Ik hoef geen TheManWithItzBlueKnife om te weten dat het een dom idee is om iemand die er nog zelf geen kloten van kan te laten leiden.
 

DeletedUser

Guest
Ik mag het gewoon vragen, hij kan heel goed voor zichzelf spreken
 

DeletedUser

Guest
Ik stel een nieuwe regel voor, de instellingen MOETEN duidelijk zijn voordat er gestemd wordt.
Anders helaas.

Onzin jij bepaalt niet wat mag en wat niet mag dat bepalen de stemmers. degenen met de meeste punten wint.

je hoeft het dictatortje niet te gaan spelen hoor Quechua.
 

DeletedUser1435

Guest
ja potsie zeg quechua zo sluit je surprisepotjes uit heb je toevallig pas 1 er verloren?
 

DeletedUser22681

Guest
Alles is voor Bassie, Broccoli. en Hermen6 schrijven zich in met een surprisepotje!!
 

DeletedUser63354

Guest
Weerwolven van Wakkerdam
Geleid door BlueKnife

Het hele dorp was in rep en roer. Sommige schreeuwden, anderen waren waren naar huis toe gesneld om het tafereel niet aan te zien. Wat vrouwen die hun mannen verzorgden zagen er erg bezorgd uit. De mannen waren er niet best aan toe, zoals je kon zien aan hun verwondingen. Het was een raadsel hoe ze over de muren van het dorpje Wakkerdam waren geklommen. De burgemeester had nog zó gezegd dat het onmogelijk binnen te dringen was.
Al snel stuurde de assistent van de burgemeester een paar mannen die er alleen maar bezweet en vermoeid uitzagen naar de muur. 'Niks te zien', zei één van de twee mannen. De andere schudde daarbij zijn hoofd.

Een klein vrouwtje kwam aangelopen naar het verwoeste centrum van het dorp, bij het standbeeld vroeg ze naar de burgemeester. Een paar mannen mompelden iets wat niet helemaal duidelijk was, 'burgermeester es uhh.. ja..' Ze schenen zich niet echt op hun gemak te voelen bij het vrouwtje, die hen poeslief aanstaarde. Na een aantal vragen werd het oude vrouwtje nieuwsgierig en werd ze ongeduldig. Ze pakte één van de mannen beet en goot een drankje, dat in een klein, smal flesje zat, naar binnen. 'Zó, vertel me nu maar eens de waarheid', zei ze. De man, die zichzelf nauwelijks kon verstaan, werd gedwongen de waarheid te vertellen. 'De burgemeester is vermoord'. 'Er gaan geruchten rond die zeggen dat het de weerwolven waren'. De vrouw keek geschrokken op. 'Mm..', dacht ze. 'Ik moet even met de assistent gaan praten.'
Al snel werd de assistent gevonden. Hij was de rand van de muur aan het onderzoeken. 'Je hebt echt niks gezien!?', vroeg hij voor de 10e keer aan een van jagers op de muren. 'Nee meneer, dat heb ik u al gezegd'.
'Nou goed dan'. Hij draaide zich om en zag het oude vrouwtje staan. Meteen sprak hij zijn condoleances uit en troostte de vrouw die in tranen uitbarstte. 'Mijn man.. is vermoord d-d-oor d-d-eze gr-ruwelijke wezens. U-u-u moet ze straffen!' De assistent knikte.

De nacht naderde.

De assistent had toegestemd dat het oude vrouwtje bij hem mocht slapen. Al snel zou blijken dat dit geen goede keuze was. De assistent werd de volgende ochtend op de bank gevonden. Zijn keel was opengesneden en de muur was met bloed besmeurd. 'Ik kon nog net op tijd wegrennen', zei het vrouwtje. 'Blijkbaar hadden ze geen trek in iemand die zo oud is, dachte ze. 'Gelukkig maar'.

Al snel was het duidelijk dat dit de reden was dat de Jagers op de muren geen spoor van de wezens hadden vernomen! De wezens waren onder de bewoners! Het oude vrouwtje nam het woord;
'Dappere krijgers, familieleden, medemensen. We zijn hier omdat er sinds eergisteravond 2 moorden zijn gepleegd.
Éen daarvan was mijn man, de andere zijn assistent. Ik kan me voorstellen dat jullie, ze wees op de andere vrouwen, jullie man ook niet kwijt zullen willen! 'Daarom wil ik dat iedereen', en ze spreidde haar armen en wees naar de groep die voor haar stond, 'het meldt als iemand zich verdacht gedraagd. '

Ook stel ik voor een nieuwe burgemeester te kiezen, één die wij allen vertrouwen om ons zo van deze plaag te ontdoen. Ik heb ze gisteravond gezien. Ze waren moordlustig, zullen geen genade kennen en zeker niet terugdeinzen voor een ieder van ons.'

Het werd stil.
Opeens kwam er een zware man met een dikke bijl aan lopen. Het werd nog iets stiller, iedereen dacht te weten wat er ging gebeuren, maar toen gebeurde er iets onverwachts.
'Mevrouw, ik denk niet dat de burgemeester die moorden voor zijn rekening hoeft te nemen', zei hij grijnzend.

Applaus klonk in het centrum van de stad.

'Hoorde je dat?', zei Girimu
'Ja', zei een grote pikzwarte wolf die naast hem zat, 'ja, dat hoorde ik'.







Hier de instellingen:
...........Aantal dorpen :1
..........Aantal spelers : Iedereen die zich in schrijft

...................Hints : Misschien, staat vermeld.

...............Klaagmuur : Ja.
..........Afscheidsbrief : Nee.

...................Jager : Ja.
....................Heks : Ja. Levensheks en doodsheks apart.
.............Dorpsoudste : Ja.
............Beschermengel : Ja, verliest zijn krachten als de dorpsoudste doodgaat. Mag niet 2x achter elkaar dezelfde persoon beschermen. Beschermt ook tegen de zieneractie van de Sjamaan.
..................Ziener : Ja.
........Dodenfluisteraar : Nee.
.............Fluitspeler : Nee.

..................Cupido : Ja, bijrol.
.Geliefden kennen elkaar : Ja.
..Geliefden samen winnen : G\G met goedjes. S\S met slechtjes. G\S samen.

..................Wolven : Ja. Gebasseerd op aantal inschrijvingen.
....................Welp : Misschien, mag geen burgers welpen. Groeit nacht 3 op. (Na zijn actie eventueel).
...........Infectie wolf : Ja, mag vanaf nacht 3 infecteren. Ipv de lunch.

........Eindtijd stemmen : 21:00
.......Tijdstip verhalen : ZSM

....Speciale Rollen naar : TheManWithItzBlueKnife
...Weerwolven Moord naar : TheManWithItzBlueKnife
...................Lynch : Rood en vetgedrukt in het topic.

..........Inschrijvingen : Begin maar.

............Burgemeester : Op dag 1 gekozen. Blauw en vetgedrukt in het topic. Kiest opvolger na zijn dood.

............Extra rollen :

Assistent van de burgemeester:
De assistent van de burgemeester heeft in het begin nog geen vaste rol.
Deze speler zal zijn rol pas ontvangen nadat de burgemeester is gekozen.
Hij zal dezelfde rol krijgen als de burgemeester. (infectiewolf -> Wolf)
Wordt hij zelf burgemeester wordt hij burger.

Beul:
Mag 1x iemand beulen. Wordt dan bewezen. Mag daarna niet meer gewelpt worden.
Sterft zelf als hij een speler met de bijrol 'ijzeren hein' beult.

Sjamaan:
De Sjamaan is de slechte versie van een ziener. Deze mag elke nacht iemand zieneren. Kent de wolven NIET vanaf het begin

Extra Bijrol -> Ijzeren Hein:
Eigenschappen:
De ijzeren hein is beschermd tegen twee gebeurtenissen.
Als de jager de ijzeren hein mee het graf in wil nemen zal er niets gebeuren, de identiteit van de ijzeren hein is dan wel bekend.
Als de beul de ijzeren hein wil vermoorden zal dit mislukken en zal de beul zelf sterven, de identiteit van de ijzeren hein is dan ook bekend.
De ijzeren hein kan elke gewone rol hebben, hij kan dus ook weerwolf zijn.

Beperkingen:
De ijzeren hein is enkel beschermd tegen de beul en de jager, en dus niet tegen de heks, priester, lynch of weerwolven.

......Extra instellingen :

Nachtvolgorde:
1.Overdagacties: Beul, cupido (dag 1).
2.Lynch
3.Levensdrankje heks\beschermengel
4.Lunch\Infectie
5.Visioenen Sjamaan\Ziener\Assistent van de Burgemeester krijgt rol.
6.Doodsdrankje heks.
7.Welpactie.

Claimen Aan/uit
Netwerken Aan/uit


Ik ben van plan om mijn eerste keer te leiden. Ik ben ook van plan mooie verhaaltjes te schrijven en ik zal proberen geen fouten te maken. Hoop dat jullie vertrouwen in mij hebben.


Groetjes,
Blue
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan