[Concept] wvw bantopic

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser1435

Guest
ik stel voor dat we mensen gaan nomineren voor een zogenaamde banlist

Quechua heeft zich ernstig misdragen afgelopen potje, zo erg dat ik hem heb moeten laten doodvallen.

Hij wou duidelijk het potje verpesten en dit kunnen we niet tolereren!

Ik stel daarom een 2 rondeban voor voor Quechua. Laat hem een voorbeeld zijn voor andere!
 

DeletedUser

Guest
March to War verdiend ook een ban voor het leven als hij goedje is. Wat een debiel is dat zeg
 

DeletedUser13565

Guest
stel dat ik veroordeeld word, dan wel één voorwaarde: ik wil absoluut niet weer een surprise potje van anthraxxis missen :(
 

DeletedUser1435

Guest
stel dat ik veroordeeld word, dan wel één voorwaarde: ik wil absoluut niet weer een surprise potje van anthraxxis missen :(

dat zal niet gebeuren, want zodra je ban ingaat zijn het de volgende 2 potjes, en volgens de regels mag ik na de volgende stemronde pas weer inschrijven
 

DeletedUser

Guest
Yube je moet stoppen met zeuren, ik heb je zat mogelijkheden gegeven je te bewijzen maar jij bleef overal omheendraaine
 

DeletedUser

Guest
Nee ik wil mensen geen ban aansmeren.
En Yube je hebt jezelf helemaal niet bewezen, stop met brabbelen en leg je neer bij je verlies.
 

DeletedUser

Guest
Dit is niet de bedoeling; de spelleiders dienen op basis van inzicht te bepalen wie er meedoet en wie niet. Mochten er misdragingen zijn binnen een ronde kan dit door de spelleider aangegeven worden bij mij en zal ik kijken wat eraan gedaan kan worden :). Slotje.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan