DeletedUser
Guest
En WvW 57 is begonnen
de rollen die er in kunnen zitten zijn onder deze spoiler:
Rollen:
Als er nog vragen zijn over een rol, meld het ons dan.
De regels:
Hints : Nee.
Klaagmuur : Nee.
Afscheidsbrief : Nee.
Geliefden kennen elkaar : Ja.
Geliefden samen winnen : Alleen in geval van een goed/slecht koppel.
Eindtijd stemmen : 20.30
Tijdstip verhalen :20.30-21.30, Tenzij van te voren wordt aangegeven of de lynch + lunch later wordt gehouden.
Speciale Rollen naar : Weerwolven Leider 57
Weerwolven Moord naar : Weerwolven Leider 57
Lynch : In het topic in het Rood.
Burgemeester : In het topic, in het Seagreen.
Extra instellingen :
Rollen claimen mag wel.
Netwerken mag wel.
Het is onbekend hoeveel er van elke rol in het spel zijn.
De lunch moet verstuurt worden vóór 20.00.
Je mag stemmen tot 20.30.
Je mag je stem veranderen (doe dit wel netjes, dus BV:Lollie-nator12 Thijs bik en rode trap).
De heks mag haar drankjes níét op zichzelf gebruiken.
De Bmstem telt dubbel bij gelijkspel
de rollen die er in kunnen zitten zijn onder deze spoiler:
Rollen:
Goede rollen:
Burger:
De burger is de normaalste rol in het spel. De burger probeert weerwolven en andere spelers die gedood moeten worden te doden. Burgers zullen theorieën tegen wolven plaatsen en proberen andere te overtuigen. Burgers mogen elke avond 1x iemand eruitstemmen die zij denken dat wolf is. Verder hebben zij geen machten.
Ziener:
De ziener is zeer belangrijk voor de burgers. De ziener is een rol die de macht heeft om andersmans rollen te ontdekken. De ziener mag elke NACHT!, NA DE LUNCH 1 iemand zien. In dit potje kunnen er even én oneven zieners zijn. De onevenzieners zien vanaf dag 1, vervolgens dag 3, 5 enz. De even zieners zien vanaf dag 2, vervolgens dag 4, 6 enz.
Beschermengel:
De beschermengel mag elke ronde 1 speler verdedigen tegen de wolven. Oftewel als de wolven diegene hebben gekozen die de beschermengel beschermt heeft zal die niet dood gaan. De beschermengel kan niet helpen tegen de stemming van de burgers. De beschermengel kan per dag 1 iemand beschermen, maar niet 1 iemand 2 dagen achter elkaar. Om de dag zal dus een ander gekozen moeten worden, dan de dag ervoor. 2x dezelfde kiezen betekent geen bescherming de 2de dag.e beschermengel dient voor 20.00 door te geven aan de spelleider wie diegene beschermt. De beschermengel dient dit te doen onder het bericht "Beschermen vandaag". Met in de tekst wie de beschermengel beschermt. Wordt dit niet gedaan, wordt er niemand beschermt die dag
Heks:
Dit is een burger met 2 drankjes ter beschikking. Vanaf de 1de dag mag de heks iemand helen en iemand vermoorden. De heks krijgt elke avond na de stemming van de burgers te horen wie er zal sterven door de wolven. De heks mag dan beslissen of diegene geheeld wordt. Deze handeling mag maar 1x gedaan worden. De heks mag de drankjes niet op zichzelf gebruiken! Verder mag de heks 1x iemand vermoorden, dit is een directe moord en staat buiten de stemming van de burgers en de weerwolvendood.
Jager:
Een normale burger is het eigenlijk. Zolang de jager leeft heeft hij dezelfde rechten als burgers. Als de jager dood gaat, heeft hij nog 1 schot. Hij mag dus als hij gestorven is nog 1 iemand meenemen in zijn dood. Dit dient voor de stemming van de burgers vermeld te zijn. Het laatste bericht van de jager telt!! Als de jager dus vergeet door te geven, kan het zijn dat hij schiet op een dood iemand. Als de jager een mail heeft gekregen met dat die dood gaat en hij dus nog 1 iemand mag meenemen mag hij niet meer posten op het forum. De spelleider moet dit maximaal 15 minuten voor de weerwolvenmoord aan de jager gemeld hebben.
Beul:
De beul kan één maal een zelfgekozen speler vermoorden. Dit doet hij overdag, iedereen kan dus zien dat hij de beul is.
De beul stuurt een PM naar de leider met wie hij/zij wilt beulen. Hij zal dan zelf een verhaaltje schrijven, waarin hij verteld wie hij beult. De leider dient dan zo snel mogelijk te melden in het topic wat de rol van die persoon is/was.
Priester:
De priester bezit een klein flesje heiligwater. Hij kan dit flesje uitgieten over een zelfgekozen speler. Als deze speler een weerwolf of de heks is zal deze speler doodgaan, anders gebeurt er niets. Dit doet hij overdag, en dus kan iedereen zien dat hij de priester is.
De priester stuurt een PM naar de leider met wie hij/zij wilt wateren. Hij zal dan zelf een verhaaltje schrijven, waarin hij verteld wie hij beult. De leider dient dan zo snel mogelijk te melden in het topic wat de rol van die persoon is/was.
Slechte rollen:
Weerwolf:
De weerwolven doden elke avond een ander persoon. Zij dienen voor 20.00 gemeld te hebben bij de leider.
Weerwolvenleider:
De weerwolvenleider is in ieder opzicht hetzelfde als de andere weerwolven, alleen déze weerwolf stuurt de lunch door naar de spelleider.
Weerwolf met Conversie:
De weerwolf met conversie kan éénmalig een goede of neutrale speler in een weerwolf veranderen.
Hij kan dit elk moment van elke dag doen.
Apostaat:
Hij kan een speler beschermen tegen gezien worden door de ziener/dorpsgek, of een slachtoffer van de weerwolven afschermen van de beschermengel. De speler meld 1 speler aan de leiding en krijgt vervolgens niet te horen of het gelukt of mislukt is. De speler dient dit te melden voor 20.00
Sjamaan:
De sjamaan kan net als de ziener elke nacht een visioen krijgen van een zelfgekozen speler en zo diens rol te weten komen. De sjamaan weet niet wie de wolven zijn.
Neutrale rol:
Mythomaan:
De mythomaan kan in de tweede nacht één speler aanduiden die hij wil zien. Als deze speler een weerwolf (met of zonder krachten) is zal hij in een gewone weerwolf transformeren. Als deze een ziener is zal hij in een ziener transformeren. Ziet hij iets anders dan wordt hij een burger.
Wanneer hij een weerwolf wordt zal hij zich dan ook aansluiten bij de slechten en toegang krijgen tot het weerwolvenboard.
Extra Rol:
Cupido:
Mag éénmalig zichzelf koppelen aan een speler naar keuze, en zal vanaf dag 2 dus geliefde zijn. Deze rol is een extra rol dus de speler die cupido is óók nog iets anders (zoals burger, wolf enz.)
Burger:
De burger is de normaalste rol in het spel. De burger probeert weerwolven en andere spelers die gedood moeten worden te doden. Burgers zullen theorieën tegen wolven plaatsen en proberen andere te overtuigen. Burgers mogen elke avond 1x iemand eruitstemmen die zij denken dat wolf is. Verder hebben zij geen machten.
Ziener:
De ziener is zeer belangrijk voor de burgers. De ziener is een rol die de macht heeft om andersmans rollen te ontdekken. De ziener mag elke NACHT!, NA DE LUNCH 1 iemand zien. In dit potje kunnen er even én oneven zieners zijn. De onevenzieners zien vanaf dag 1, vervolgens dag 3, 5 enz. De even zieners zien vanaf dag 2, vervolgens dag 4, 6 enz.
Beschermengel:
De beschermengel mag elke ronde 1 speler verdedigen tegen de wolven. Oftewel als de wolven diegene hebben gekozen die de beschermengel beschermt heeft zal die niet dood gaan. De beschermengel kan niet helpen tegen de stemming van de burgers. De beschermengel kan per dag 1 iemand beschermen, maar niet 1 iemand 2 dagen achter elkaar. Om de dag zal dus een ander gekozen moeten worden, dan de dag ervoor. 2x dezelfde kiezen betekent geen bescherming de 2de dag.e beschermengel dient voor 20.00 door te geven aan de spelleider wie diegene beschermt. De beschermengel dient dit te doen onder het bericht "Beschermen vandaag". Met in de tekst wie de beschermengel beschermt. Wordt dit niet gedaan, wordt er niemand beschermt die dag
Heks:
Dit is een burger met 2 drankjes ter beschikking. Vanaf de 1de dag mag de heks iemand helen en iemand vermoorden. De heks krijgt elke avond na de stemming van de burgers te horen wie er zal sterven door de wolven. De heks mag dan beslissen of diegene geheeld wordt. Deze handeling mag maar 1x gedaan worden. De heks mag de drankjes niet op zichzelf gebruiken! Verder mag de heks 1x iemand vermoorden, dit is een directe moord en staat buiten de stemming van de burgers en de weerwolvendood.
Jager:
Een normale burger is het eigenlijk. Zolang de jager leeft heeft hij dezelfde rechten als burgers. Als de jager dood gaat, heeft hij nog 1 schot. Hij mag dus als hij gestorven is nog 1 iemand meenemen in zijn dood. Dit dient voor de stemming van de burgers vermeld te zijn. Het laatste bericht van de jager telt!! Als de jager dus vergeet door te geven, kan het zijn dat hij schiet op een dood iemand. Als de jager een mail heeft gekregen met dat die dood gaat en hij dus nog 1 iemand mag meenemen mag hij niet meer posten op het forum. De spelleider moet dit maximaal 15 minuten voor de weerwolvenmoord aan de jager gemeld hebben.
Beul:
De beul kan één maal een zelfgekozen speler vermoorden. Dit doet hij overdag, iedereen kan dus zien dat hij de beul is.
De beul stuurt een PM naar de leider met wie hij/zij wilt beulen. Hij zal dan zelf een verhaaltje schrijven, waarin hij verteld wie hij beult. De leider dient dan zo snel mogelijk te melden in het topic wat de rol van die persoon is/was.
Priester:
De priester bezit een klein flesje heiligwater. Hij kan dit flesje uitgieten over een zelfgekozen speler. Als deze speler een weerwolf of de heks is zal deze speler doodgaan, anders gebeurt er niets. Dit doet hij overdag, en dus kan iedereen zien dat hij de priester is.
De priester stuurt een PM naar de leider met wie hij/zij wilt wateren. Hij zal dan zelf een verhaaltje schrijven, waarin hij verteld wie hij beult. De leider dient dan zo snel mogelijk te melden in het topic wat de rol van die persoon is/was.
Slechte rollen:
Weerwolf:
De weerwolven doden elke avond een ander persoon. Zij dienen voor 20.00 gemeld te hebben bij de leider.
Weerwolvenleider:
De weerwolvenleider is in ieder opzicht hetzelfde als de andere weerwolven, alleen déze weerwolf stuurt de lunch door naar de spelleider.
Weerwolf met Conversie:
De weerwolf met conversie kan éénmalig een goede of neutrale speler in een weerwolf veranderen.
Hij kan dit elk moment van elke dag doen.
Apostaat:
Hij kan een speler beschermen tegen gezien worden door de ziener/dorpsgek, of een slachtoffer van de weerwolven afschermen van de beschermengel. De speler meld 1 speler aan de leiding en krijgt vervolgens niet te horen of het gelukt of mislukt is. De speler dient dit te melden voor 20.00
Sjamaan:
De sjamaan kan net als de ziener elke nacht een visioen krijgen van een zelfgekozen speler en zo diens rol te weten komen. De sjamaan weet niet wie de wolven zijn.
Neutrale rol:
Mythomaan:
De mythomaan kan in de tweede nacht één speler aanduiden die hij wil zien. Als deze speler een weerwolf (met of zonder krachten) is zal hij in een gewone weerwolf transformeren. Als deze een ziener is zal hij in een ziener transformeren. Ziet hij iets anders dan wordt hij een burger.
Wanneer hij een weerwolf wordt zal hij zich dan ook aansluiten bij de slechten en toegang krijgen tot het weerwolvenboard.
Extra Rol:
Cupido:
Mag éénmalig zichzelf koppelen aan een speler naar keuze, en zal vanaf dag 2 dus geliefde zijn. Deze rol is een extra rol dus de speler die cupido is óók nog iets anders (zoals burger, wolf enz.)
Als er nog vragen zijn over een rol, meld het ons dan.
De regels:
Hints : Nee.
Klaagmuur : Nee.
Afscheidsbrief : Nee.
Geliefden kennen elkaar : Ja.
Geliefden samen winnen : Alleen in geval van een goed/slecht koppel.
Eindtijd stemmen : 20.30
Tijdstip verhalen :20.30-21.30, Tenzij van te voren wordt aangegeven of de lynch + lunch later wordt gehouden.
Speciale Rollen naar : Weerwolven Leider 57
Weerwolven Moord naar : Weerwolven Leider 57
Lynch : In het topic in het Rood.
Burgemeester : In het topic, in het Seagreen.
Extra instellingen :
Rollen claimen mag wel.
Netwerken mag wel.
Het is onbekend hoeveel er van elke rol in het spel zijn.
De lunch moet verstuurt worden vóór 20.00.
Je mag stemmen tot 20.30.
Je mag je stem veranderen (doe dit wel netjes, dus BV:
De heks mag haar drankjes níét op zichzelf gebruiken.
De Bmstem telt dubbel bij gelijkspel
Laatst bewerkt door een moderator: