[WvW #56] 't Dorp

DeletedUser

Guest
Naja, dan was de theorie inderdaad niet zo goed.

Maar puur achteraf kans berekenen.
16 spelers, waarvan 4 wolven en 1 witte wolf.
Dus 11 goedjes, 5 slechtjes.

De kans dat alle 5 de boeren goedjes waren was gewoon klein, heel klein.

Ja, dat is dan ook de bedoeling. Beetje saai als je er vanuit kan gaan dat alle boeren burgers zijn. :D
 

DeletedUser16768

Guest
Zoals ook tegen Senne gezegd, je kan de wolven niet weerhouden Senne te bijten. Dat zou sowieso gebeuren.

Ik had contact met 1 medewolf over mijn stem op Joe Carioca. Stel je voor dat hij eruit ging, dan had ik dus de Witte Wolf eruit gehaald. Toch wel redelijk vertrouwenswekkend lijkt me ;).
Ik weet niet, was een leuke ronde geworden dan.
 

DeletedUser

Guest
Ik had contact met 1 medewolf over mijn stem op Joe Carioca. Stel je voor dat hij eruit ging, dan had ik dus de Witte Wolf eruit gehaald. Toch wel redelijk vertrouwenswekkend lijkt me ;).
Ik weet niet, was een leuke ronde geworden dan.

Nee, op het moment dat zij allemaal Senne willen vermoorden, want hij is geliefde met een wolf, val je door de mand als je Senne gaat verdedigen. Senne heeft veel te open gespeeld. Daardoor krijgen zowel de wolven als uiteindelijk de burgers argwaan door.
 

DeletedUser16768

Guest
Nee, op het moment dat zij allemaal Senne willen vermoorden, want hij is geliefde met een wolf, val je door de mand als je Senne gaat verdedigen. Senne heeft veel te open gespeeld. Daardoor krijgen zowel de wolven als uiteindelijk de burgers argwaan door.

Als Joe Carioca was gestorven bij de 1ste lynch had Senne ze ook wel meegekregen met een volgende lynch.
2 wolven eruit, de meerderheid is dan weg he ;)
 

DeletedUser

Guest
Naja, dan was de theorie inderdaad niet zo goed.

Maar puur achteraf kans berekenen.
16 spelers, waarvan 4 wolven en 1 witte wolf.
Dus 11 goedjes, 5 slechtjes.

De kans dat alle 5 de boeren goedjes waren was gewoon klein, heel klein.

Ja, en de kans dat de eerste vijf op de lijst goedjes zijn is ook klein. Geldt ook voor de tweede vijf.
Sorry hoor maar blijft een wazige theorie :D
 

DeletedUser

Guest
Ja, en de kans dat de eerste vijf op de lijst goedjes zijn is ook klein. Geldt ook voor de tweede vijf.
Sorry hoor maar blijft een wazige theorie :D

idd. Bij de zwervers zat ook hoogstwaarschijnlijk een wolf. Wat is nou je punt? 5/16 daar zit één (van de 5!!!) wolf tussen. Knap van je.
 

DeletedUser52001

Guest
Het was dus echt een kwestie van pech en onoplettendheid van de burgers om mij niet te volgen in Joe maar op Failure te stemmen of om niet te stemmen. Anders waren na 2 dagen twee burgers en twee wolven eruit, onder wie de witte wolf. Daarna had ik Marwolaeth eruit gewerkt want die had ik ook al door voordat ik van Bappos de wolven doorkreeg, net als die andere 2, dus dan hadden we gewonnen.

Hoe kon je me nou al doorhebben als de eerste post die ik maakte iets van succes was en hopen op een leuk potje, en daarna pas weer nadat jullie beiden meerdere malen online waren geweest? :O
 

DeletedUser

Guest
Bollocks Senne, als jij zo goed wist dat ik wolf was, hoezo kwam jij op het eind niet verder dan je gevoel? ^^
 

DeletedUser

Guest
Hoe kon je me nou al doorhebben als de eerste post die ik maakte iets van succes was en hopen op een leuk potje, en daarna pas weer nadat jullie beiden meerdere malen online waren geweest? :O

Je openingspost was iets te enthousiast, meestal zijn mensen zo enthousiast als ze wolf zijn :p.
 

DeletedUser

Guest
Zeg, dit slaat natuurlijk helemaal nergens op wat je hier neerzet. Elke wolf had door dat jij geliefde was met een wolf. Dan kan Bappos zeggen wat hij wil, maar dan weten ze alleen maar dat Bappos geliefde is met jou. Aangezien het democratische stemming is, kan Bappos roepen wat hij wil, maar dat wint hij niet. Jij dood en Bappos ook. Nee, jullie hebben niet slim gespeeld, want dit trucje is allang achterhaald. Zoals eerder gezegd had je dit veel subtieler aangepakt, dan had je een kans gehad.

Hoezo elke wolf? Waarom ga jij daar vanuit? Heb je bewijzen? Voor ze dat doorhadden zou het al te laat zijn. Ik verdacht Joe en Sluipvoetje al voor ik de wolven wist en ik had er ook gewoon een goede reden voor, dus waarom zou ik dan geliefde zijn? Nogmaals Bappos is invloedrijk, als hij tegen Marwo en .Daniel zegt, die niet zoveel potjes hebben gespeeld, zeker Daniel niet, dan wordt er naar hem geluisters, dan gaan zij echt niet denken 'hmm Bappos is vast geliefde met Senne'. Je hebt het over achterhaald en dat ik anders misschien wel een kans had gehad, maar dat is lachwekkend, want het was echt een bizar kleine kans dat ik op dag 1 dood zou gaan. Bovendien speelde ik precies zoals ik zou hebben gespeeld als ik de wolven niet wist en geen geliefde zou zijn, namelijk als een burger, ik verdacht Joe en Sluipvoetje en die moesten dood. Heb er alles aan gedaan maar helaas moest Failure het verpesten met zijn theorie, waardoor er ook 3 mensen op hem gingen, en hij Bappos dood schoot.

Nee, op het moment dat zij allemaal Senne willen vermoorden, want hij is geliefde met een wolf, val je door de mand als je Senne gaat verdedigen. Senne heeft veel te open gespeeld. Daardoor krijgen zowel de wolven als uiteindelijk de burgers argwaan door.

Lol, hoezo open? Welke wolven hadden me door dan? Er is geen enkele keer over gesproken, Failure schoot Bappos puur neer door zijn rare theorie, het was gewoon een gok van ongeveer 1 op 3 en toevallig goed. Daardoor zijn we dood gegaan. Jij weet alle rollen, voor jou is het duidelijk, maar van onze kant was het geniaal, zeker omdat ik goed zat met de witte wolf. Pure pech dat Failure net jager was en net die vage theorie op Bappos had, en dat hij en Joe net evenveel stemmen hadden. Oja en dat Marwolaeth net burgemeester was, een medewolfje dus, een ander had wellicht Joe gekilld.

Nee, want Senne had geen echte reden om te stemmen.

Hoezo niet?

Hoe kon je me nou al doorhebben als de eerste post die ik maakte iets van succes was en hopen op een leuk potje, en daarna pas weer nadat jullie beiden meerdere malen online waren geweest? :O

Instinctief denk ik.

Bollocks Senne, als jij zo goed wist dat ik wolf was, hoezo kwam jij op het eind niet verder dan je gevoel? ^^

Omdat het ook meer een gevoel was. Bij Wvw heb je gewoon geen waterdichte bewijzen.
 

DeletedUser14063

Guest
hoezo elke wolf? Waarom ga jij daar vanuit? Heb je bewijzen? Voor ze dat doorhadden zou het al te laat zijn. Ik verdacht joe en sluipvoetje al voor ik de wolven wist en ik had er ook gewoon een goede reden voor, dus waarom zou ik dan geliefde zijn? Nogmaals bappos is invloedrijk, als hij tegen marwo en .daniel zegt, die niet zoveel potjes hebben gespeeld, zeker daniel niet, dan wordt er naar hem geluisters, dan gaan zij echt niet denken 'hmm bappos is vast geliefde met senne'. Je hebt het over achterhaald en dat ik anders misschien wel een kans had gehad, maar dat is lachwekkend, want het was echt een bizar kleine kans dat ik op dag 1 dood zou gaan. bovendien speelde ik precies zoals ik zou hebben gespeeld als ik de wolven niet wist en geen geliefde zou zijn, namelijk als een burger, ik verdacht joe en sluipvoetje en die moesten dood. heb er alles aan gedaan maar helaas moest failure het verpesten met zijn theorie, waardoor er ook 3 mensen op hem gingen, en hij bappos dood schoot.



Lol, hoezo open? Welke wolven hadden me door dan? Er is geen enkele keer over gesproken, failure schoot bappos puur neer door zijn rare theorie, het was gewoon een gok van ongeveer 1 op 3 en toevallig goed. Daardoor zijn we dood gegaan. Jij weet alle rollen, voor jou is het duidelijk, maar van onze kant was het geniaal, zeker omdat ik goed zat met de witte wolf. Pure pech dat failure net jager was en net die vage theorie op bappos had, en dat hij en joe net evenveel stemmen hadden. Oja en dat marwolaeth net burgemeester was, een medewolfje dus, een ander had wellicht joe gekilld.



hoezo niet?



instinctief denk ik.



omdat het ook meer een gevoel was. bij wvw heb je gewoon geen waterdichte bewijzen.
:eek:
 

DeletedUser

Guest
Hoezo elke wolf? Waarom ga jij daar vanuit? Heb je bewijzen? Voor ze dat doorhadden zou het al te laat zijn. Ik verdacht Joe en Sluipvoetje al voor ik de wolven wist en ik had er ook gewoon een goede reden voor, dus waarom zou ik dan geliefde zijn? Nogmaals Bappos is invloedrijk, als hij tegen Marwo en .Daniel zegt, die niet zoveel potjes hebben gespeeld, zeker Daniel niet, dan wordt er naar hem geluisters, dan gaan zij echt niet denken 'hmm Bappos is vast geliefde met Senne'. Je hebt het over achterhaald en dat ik anders misschien wel een kans had gehad, maar dat is lachwekkend, want het was echt een bizar kleine kans dat ik op dag 1 dood zou gaan. Bovendien speelde ik precies zoals ik zou hebben gespeeld als ik de wolven niet wist en geen geliefde zou zijn, namelijk als een burger, ik verdacht Joe en Sluipvoetje en die moesten dood. Heb er alles aan gedaan maar helaas moest Failure het verpesten met zijn theorie, waardoor er ook 3 mensen op hem gingen, en hij Bappos dood schoot.



Lol, hoezo open? Welke wolven hadden me door dan? Er is geen enkele keer over gesproken, Failure schoot Bappos puur neer door zijn rare theorie, het was gewoon een gok van ongeveer 1 op 3 en toevallig goed. Daardoor zijn we dood gegaan. Jij weet alle rollen, voor jou is het duidelijk, maar van onze kant was het geniaal, zeker omdat ik goed zat met de witte wolf. Pure pech dat Failure net jager was en net die vage theorie op Bappos had, en dat hij en Joe net evenveel stemmen hadden. Oja en dat Marwolaeth net burgemeester was, een medewolfje dus, een ander had wellicht Joe gekilld.



Hoezo niet?



Instinctief denk ik.



Omdat het ook meer een gevoel was. Bij Wvw heb je gewoon geen waterdichte bewijzen.

Stel het was gelukt, stel de wolven waren allemaal dood, omdat ze allemaal miraculeus hun hersens verloren zijn. Dan is het heel erg naïef om te denken dat alle burgers dan zouden denken: "O, Senne heeft alle wolven aangewezen en vervolgens alles fout, dan is er vast niks aan de hand". Nee, er waren spelers die daadwerkelijk konden nadenken en die zouden jou waarschijnlijk wel lynchen op het moment dat je killings spree zou ophouden. Dat weet ik haast zeker.
 

DeletedUser

Guest
Stel het was gelukt, stel de wolven waren allemaal dood, omdat ze allemaal miraculeus hun hersens verloren zijn. Dan is het heel erg naïef om te denken dat alle burgers dan zouden denken: "O, Senne heeft alle wolven aangewezen en vervolgens alles fout, dan is er vast niks aan de hand". Nee, er waren spelers die daadwerkelijk konden nadenken en die zouden jou waarschijnlijk wel lynchen op het moment dat je killings spree zou ophouden. Dat weet ik haast zeker.

Killingsspreee ophouden? Waar heb je het over? Die wolven zouden we er een voor een uitwerken, eerst Joe en Sluipvoetje, dan hadden we de witte wolf al. Marwolaeth was al verdacht dus hoefde ik weinig aan te doen. Intussen zouden de wolven gewoon elke nacht een slachtoffer pakken dus voor we klaar waren zouden er nog maar 6 mensen ofzo zijn. Het zou moeilijk worden maar het zou wel een leuk potje worden en we zouden heel ver komen. Alle wolven pakken zou sowieso wel moeten lukken. Weet niet of we zouden winnen maar dat is sowieso wel lastig met zulke rollen en ook de spelers die wij zijn (ziener ziet ons, het valt op dat we er nog in zitten, etc).
 

DeletedUser

Guest
Killingsspreee ophouden? Waar heb je het over? Die wolven zouden we er een voor een uitwerken, eerst Joe en Sluipvoetje, dan hadden we de witte wolf al. Marwolaeth was al verdacht dus hoefde ik weinig aan te doen. Intussen zouden de wolven gewoon elke nacht een slachtoffer pakken dus voor we klaar waren zouden er nog maar 6 mensen ofzo zijn. Het zou moeilijk worden maar het zou wel een leuk potje worden en we zouden heel ver komen. Alle wolven pakken zou sowieso wel moeten lukken. Weet niet of we zouden winnen maar dat is sowieso wel lastig met zulke rollen en ook de spelers die wij zijn (ziener ziet ons, het valt op dat we er nog in zitten, etc).

Ik had je wel door gehad :cool:
 

DeletedUser

Guest
Ik wil "Het Dorp" ook een keer spelen!

Heb al verschillende keren het spel zien liggen in de winkels maar ja, met wie moet ik zoiets spelen.
:p
 

DeletedUser

Guest
Ik wil "Het Dorp" ook een keer spelen!

Heb al verschillende keren het spel zien liggen in de winkels maar ja, met wie moet ik zoiets spelen.
:p

Met jezelf. Geef jezelf 6 verschillende rollen, en je ziet wel hoe het loopt :D
 
Bovenaan