[WvW #47] Noordstil (dorp 2)

DeletedUser

Guest
Kunnen we het niet vergeten? Oké, als tim vind dat AFP en Failure niet meer in zijn potjes mogen, laat het dan ook zo. Het betekent niet dat iedereen ineens AFP en failure moet uitbannen
So, whats the problem?;)

@ Tim, inderdaad is het een keer leuk met twee dorpen, maar ik speel liever met een..:)
 

DeletedUser13565

Guest
(heel raar trouwens, iedereen had commentaar op Jojor maar niemand op Tim; terwijl het vast en zeker zijn idee was. :p raar hoor; hoe kan dat?)

Ik zei het direct nadat Tim met het plan kwam, dat de fun dan wel weg zou zijn. Mja, ik werd de dag erna gehapt en ik was geen wolf, maar ik begrijp dat het voor de wolven frustrerend moest zijn.
Aangezien jojor eigenlijk alles geregeld had, en Tim niet, is het wel vrij logisch dat jojor de commentaar kreeg. Zeker als je bedenkt dat jojor met AFP en Failure niet echt vriendjes is. ^^
 

DeletedUser

Guest
Jongens, laat maar gaan..ik heb -Tim- een "wapenstilstand" verzonden, we zullen elkaar gewoon mijden.
Ik zie nog steeds niet in wát ik dan zo fout doe, maar ik zal vanaf nu iets minder fel spelen, als dat het probleem is.
 

DeletedUser

Guest
Da's hartstikke leuk! :D Jij bent toch thewolfflord?
Firenze speelt nu ook een potje mee, en die heeft al wat slechtjes ontmaskert.
 

DeletedUser

Guest
Da's hartstikke leuk! :D Jij bent toch thewolfflord?
Firenze speelt nu ook een potje mee, en die heeft al wat slechtjes ontmaskert.
ja dat ben ik, in die potjes heb ik me nooit echt in verdiept..
Ik snapte er niks meer van toen iedereen oppeens zoveel lange verhaaltjes ging schrijven. ^^
Is dat elk potje zo?
 

DeletedUser

Guest
Tja, het is RPG meets WvW.

Ik weet geen eens of me ban al afgelopen is^^
Ik vond het echt te erg dat jij inactief was geworden; volgens mij had jij best een belangrijke rol.

Ramoth gaat ook meespelen trouwens ^^
 

DeletedUser

Guest
Tja, het is RPG meets WvW.


Ik vond het echt te erg dat jij inactief was geworden; volgens mij had jij best een belangrijke rol.

Ramoth gaat ook meespelen trouwens ^^

werkt het voor de rest hetzelfde dan?
hoe beschuldig je iemand of maak je theorieën op dit forum?
 

DeletedUser

Guest
Je had om een mentor moeten vragen ;)
Die had je alles haarfijn kunnen uitleggen
Dat ga ik nu niet doen, maar alles werkt hetzelfde. Alleen meer diversiteit aan rollen/situatie's en het RPG-element.
De wolven en de adelijken hebben hun eigen board.
En er is een dodenboard (niet altijd) zodat de doodjes lekker verder kunnen blaten en niet per ongeluk (zoals hier wel eens is) hun mond voorbij praten.
 

DeletedUser

Guest
Het forum waar jij speelt is wel leuk Kahvi, maar het is wel zo dat als je niet in de RPG wordt betrokken, je er niets aan hebt. En ik merk zelf ook dat je als newbie veel moeilijker in het spel wordt betrokken dan een ervaren rot. Begrijpelijk, maar wel een reden om er mee te kappen.
 

DeletedUser

Guest
Het is maar net hoe je er zelf mee omgaat.
;)
Ik was ook ooit een newbe.
En nieuwe spelers laten zich snel afschrikken door het RPG-spel element, en al die rollen met al die verschillende situatie's wat je daardoor krijgt.
Ik ben mentor, en heb verschillende mensen begeleid. Hun antwoorden gegeven op al hun vragen.
Als je ziet dat ze dan inactief worden.. nou leuk is dat.
Al die moeite er voor niets in gestopt.
Het is even afwachten hoeveel moeite de noob doet zeg maar, en of het niet voor 1x is.

Maar in mijn beleving worden nieuwe spelers er wel bij betrokken.
Al ga je idd eerder aankloppen bij de mensen die er al een tijdje zijn. Dat gaat gewoon makkelijker.
Niets mis mee.

Er zijn er genoeg die niet meedoen om het verhaal, maar gewoon puur om het spel.
Je hoeft ook geen ellenlange verhalen te schrijven ;)
Maar jij vindt RPG toch wel leuk Woody?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Ja, maar zeker als je WvW in een RPG-versie speelt, dan verwacht je ook dat mensen je in het verhaal betrekken. Als dat niet gebeurd, valt het RPG-aspect weg en is het eerder irritant dan een aanwinst :)
 

DeletedUser

Guest
Daarom zoek ik van tevoren vaak een schrijfpartner.
Of betrek ik zelf één of meerdere personage's in mijn verhaal, en attendeer ik die personen daar weer op zodat zij er op kunnen reageren.
 

DeletedUser

Guest
Waarom had je je dan ingeschreven voor een spel :rolleyes: als je dat toch wel van tevoren wist
 

DeletedUser

Guest
Dit gaat niet meer over wvw 47. Misschien moet dit op het discussie topic? ;)
 
Bovenaan