[WvW #47] Noordstil (dorp 2)

DeletedUser

Guest
ach boeie. ^^
Wil iemand dit topic nog voor iets anders gebruiken? :p
 

DeletedUser

Guest
Het is maar net hoe je er zelf mee omgaat.
;)
Ik was ook ooit een newbe.
En nieuwe spelers laten zich snel afschrikken door het RPG-spel element, en al die rollen met al die verschillende situatie's wat je daardoor krijgt.
Ik ben mentor, en heb verschillende mensen begeleid. Hun antwoorden gegeven op al hun vragen.
Als je ziet dat ze dan inactief worden.. nou leuk is dat.
Al die moeite er voor niets in gestopt.
Het is even afwachten hoeveel moeite de noob doet zeg maar, en of het niet voor 1x is.

Maar in mijn beleving worden nieuwe spelers er wel bij betrokken.
Al ga je idd eerder aankloppen bij de mensen die er al een tijdje zijn. Dat gaat gewoon makkelijker.
Niets mis mee.

Er zijn er genoeg die niet meedoen om het verhaal, maar gewoon puur om het spel.
Je hoeft ook geen ellenlange verhalen te schrijven ;)
Maar jij vindt RPG toch wel leuk Woody?

RPG is leuk, idee is leuk, enkel is die community niet open. Ze zeggen wel: we ontvangen iedereen met open armen, ze vragen naar info als je nieuw bent en proberen geïnteresseerd over te komen. Helaas word je wel gelijk opgegeten de eerste nacht. Lekker open. Nee, daar had ik dus echt geen zin in.
 

DeletedUser34772

Guest
RPG is leuk, idee is leuk, enkel is die community niet open. Ze zeggen wel: we ontvangen iedereen met open armen, ze vragen naar info als je nieuw bent en proberen geïnteresseerd over te komen. Helaas word je wel gelijk opgegeten de eerste nacht. Lekker open. Nee, daar had ik dus echt geen zin in.

jij hebt andere ervaringen dan ik :p
Ik ben pas iets meer dan een week geleden, dus zoon 6 maanden na registratie voor het eerst opgegeten denk ik :p
 

DeletedUser

Guest
Je maakte jezelf gewoon een makkelijk target Tim :p
Het is jammer dat je niet nog een spel hebt meegedaan.
 

DeletedUser

Guest
jij hebt andere ervaringen dan ik :p
Ik ben pas iets meer dan een week geleden, dus zoon 6 maanden na registratie voor het eerst opgegeten denk ik :p

Nja, mijn vriendin ging daar toen ook spelen en zij ging ook dood.

Je maakte jezelf gewoon een makkelijk target Tim :p
Het is jammer dat je niet nog een spel hebt meegedaan.

Nee, geen zin in gehad, ik vond ééntje wel welletjes. Opgegeten worden heb ik wel gezien.
 

DeletedUser

Guest
Volgens mij was je gelyncht :p

En ik ging in mijn eerste spel ook dood.
De wolven lieten mij alleen leven omdat ik zo leuk schreef (samen met een geconverteerd wolfje; wat ik niet door had) :p
 

DeletedUser

Guest
Volgens mij was je gelyncht :p

En ik ging in mijn eerste spel ook dood.
De wolven lieten mij alleen leven omdat ik zo leuk schreef (samen met een geconverteerd wolfje; wat ik niet door had) :p

Opgegeten, weet ik zeker. ;)
 

DeletedUser

Guest
Je hebt gelijk. Heb het even nagekeken. Jij ook zag ik :p
(maar in nacht 2 werd je 'pas' opgegeten)
En ik in de derde van dat spel

Dat was echt een snel spelletje trouwens, alle slechtjes hadden het overleefd.
Alle neutralen hadden zich bij slecht aangesloten ook.
 
Bovenaan