[Speeltopic] Wvw 364

Reactiescore
1.539
ik ben wel bereid om antrax te geloven. het is jammer dat het nu even een voske in schaapskleren is. blond of dash wordt dan een 50/50. is dat het beste wat we op dit moment hebben? want dan is dat het wel waard.
 
Reactiescore
451
Blond speeder of dash een slechtje dus als de claim van antra klopt. @blond heeft nog helemaal niet gepost dit potje?
 
Reactiescore
451
gelukkig zijn het maar 5 paginas om terug te lezen. legende rood, blond is zn medewolfje gok ik en die valt vanavond dood?
Waarom stem je op mij als Antrax claimt dat er een slechtje tussen die drie zit? Waar toevallig ook je eigen naam tussenstaat.
 
Reactiescore
451
Mali op de eerste dag opvallend actief voor haar doen, dat was ook de reden dat ik haar eruit stemde. Vandaag weer gewoon inactief zoals we der kennen, interessante rol?

Victo wel heel inactief voor zijn doen en die stem op Blond was heel simpel. Blond gaat toch doodvallen als die vandaag niet online komt.

Speeder raar dat die eerst het lijstje van Antra gelooft die behoorlijk overtuigd is dat er een wolfje tussen zit en er daarna er voor kiest om op mij te stemmen. Theorie dat Blond mijn medewolfje zou zijn is al helemaal raar, waarom zou ik hem dan gaan benoemen en link gaan leggen?

Time had ik m'n stem op staan maar die krijgt het voordeel. Heb het nog eens terug te lezen en je lijkt te missen dat ik eerder al benoem dat Mali veel actiever is dan normaal @.TimeforplanB

Time rood doorgestreept
Speeder rood vet
 
Reactiescore
1.279
Kak ik dacht vandaag wel 2200, excuus maatjes. Spieder rood voor wat het waard is?
 
Bovenaan