[Speeltopic] WvW #363

Reactiescore
278
Miketijger
mike had ik hier zelf ook al eens in t rood gezet dus als die wolf is pleit dat wel voor mij
Ik ben momenteel jager
 
Reactiescore
1.279
Miketijger
mike had ik hier zelf ook al eens in t rood gezet dus als die wolf is pleit dat wel voor mij
Ik ben momenteel jager
overweeg jij in het belang van de goedjes je schot te zetten op mike en dat we dan jou ophangen?
 
Reactiescore
141
We hebben geen idee hoe veel wolfjes er nog zijn tho. De inschrijflijst zegt nog 18 spelers, inclusief Dash, (@Leaving Behind @OwnageForYou leven jullie nog?) van de 25 inschrijvingen.

Op 25 spelers verwacht ik op z'n minst 6 a 7 slechtjes. We hebben nu 3 wolfjes dood waarvan 1 infectiewolfje. Dan zoeken we op dit punt sowieso nog 3 slechtjes dus. En misschien zit er zelfs nog een infectiewolf in en zoeken we wellicht nog eentje extra. Voordat we op die tien spelers zitten moeten er echt nog wel even een paar wolven dood. Ik snap deze hele frustratie op dit punt niet zo.
Ik kan eerlijk gezegt gene kloot van dit potje volgen. Blijkbaar bij netwerken is dat het hele potje tegenwoordig ipv een extratje bovenop het topic.
 
Reactiescore
141
Cowboy Niels
 
Reactiescore
278
Ik zet mn schot niet op mike die stemmen jullie er morgen maar uit
Verder vreemd dat iedereen zo stemt en niemand komt netwerken? Beetje makkelijk wel
 
Reactiescore
62
1 miketijger
2 anthraxxol
3 jan1996

5 OwnageForYouc
8. Tigor

9. Victorious
11. Cowboy Niels

17. Conceived by Communism
19. Leaving Behind
24. Brunette

25. Chmegers

oranje is inactief en had al 2x dood moeten vallen rood is mogelijk wolf.

Ik zet mn schot niet op mike die stemmen jullie er morgen maar uit
Verder vreemd dat iedereen zo stemt en niemand komt netwerken? Beetje makkelijk wel
Cowboy niels rood (zit op gsm en wilt niet rood kleuren)
Moest je effectief jager zijn dan aub op 1 vd rode namen inzetten, hoeft niet mike te zijn als je niet wilt
 
Bovenaan