[Speeltopic] WvW #363

Reactiescore
1.279
Kan de moeder van Dash hem uit de ballenbak halen?
kan je toegeven dat dit een debiele instelling is en weer normaal gaan doen? geef je de wolven daarna 1 infectie ter vervanging van een lunch en gaan we het spel weer spelen.
 
Reactiescore
1.279
iedereen wist toch al dat ik cowboy was dus dan kunnen we dooor...
 
Reactiescore
1.498
De instellingen zijn de instellingen.
Je weet mij prima te vinden op Discord. Voor nu laat de rest lekker verder spelen hier.
 
Reactiescore
1.279
overigens maakt dit alles voor mij jan een goedje want die kwam met het doorgronden van dit infantiele stukje instelling.
 
Reactiescore
2.193
Infectie regel is dan inderdaad absurd, afschaffen. Je wordt als goedje gewoon bestraft voor goed spel.
 
Reactiescore
1.279
1 miketijger
2 anthraxxol
3 jan1996

5 OwnageForYou
8. Tigor

9. Victorious
11. Cowboy Niels

17. Conceived by Communism
19. Leaving Behind
24. Brunette

25. Chmegers

oranje is inactief en had al 2x dood moeten vallen rood is mogelijk wolf.
 
Reactiescore
1.498
nogmaals de instellingen veranderen niet. Ik ben benaderbaar in Discord voor wie erover wilt discussiëren. Hier ga ik er verder niet op in omdat daar informatie uit gehaald zou kunnen worden.
Dash is dood op eigen iniatief, verder is er niks veranderd sinds 2 uur geleden.

Lekker verder spelen nu!
 
Reactiescore
1.279
nogmaals de instellingen veranderen niet. Ik ben benaderbaar in Discord voor wie erover wilt discussiëren. Hier ga ik er verder niet op in omdat daar informatie uit gehaald zou kunnen worden.
Dash is dood op eigen iniatief, verder is er niks veranderd sinds 2 uur geleden.

Lekker verder spelen nu!
BOYCOTT
 
Reactiescore
1.707
Als je gewoon de instellingen had gelezen had je dit geweten. Nu niet achteraf klagen en janken als een kind van 5
 
Reactiescore
1.498
Cowboyactie Cowboyino

Vanaf nu kan er alleen gestemd worden tussen Cowboy Niels en Miketijger. Alle andere stemmen komen te vervallen.
 
Bovenaan