[Speeltopic] WvW #362

Reactiescore
723
Verder crazy hoe dash en bappos in sync zijn deze ronde. Je zou bijna zeggen dat die twee de gebroeders zijn.

Stemmen beide simeco als BM (omwille van vorig potje.)
Vinden beide de BM stemmen op sluwe vreemd.
Wanneer sluwe dan gebroeder claimt vinden ze het beide geloofwaardig.

Dan even anders
Bappos die nog even paranoïde was. Stel dat sluwe infectiewolf is. Antwoord op sluwe dat de claim gevaarlijk is voor de welp.
Stelt jan voor als lynch (proberen van gebroeders onder de bus te gooien.)
Dash verkiest hier dan cowboy.

Dan moet ik pagina 1 en 2 nog doornemen als ik zoek op dash en bappos, maar beiden gingen om dezelfde reden op cowboy gisteren.

Wel viel me op dat Dash hier altijd net na bappos was met het vernoemen van die dingen.
 
Reactiescore
1.279
Toen wist ik niet dat er 2 vossen waren?
Ik benoem iets verdachts, wat is daar verdacht aan? Moet ik per se wachten op Combino.

nee maar wel 1 die 3 namen noemt en jij denkt ik ga verder met Jan Lynchen? je wist met vrij veel zekerheid dat er 1 wolf op 2 spelers ging zijn?
 
Reactiescore
1.279
Ik dacht dat ik moe was, maar wat bedoel je hiermee? En in de post hierboven spreek je ineens van jan lynchen? Ist nu lunchen of lynchen?
-lynch lunch is bij die post van bappos nog niet geweest
-er is wel een claim van de vos dat hij drie mensen heeft gezien (bappos, simeco en dash)
- op dat moment wordt voor ons 3en duidelijk dat 1 van ons drie wolf is.
- aangezien we onze eigen rol kennen is dat dus 1 op de 2.
- bappos stapt hier gemakkelijk overheen (omdat hij wolf is)
 
Reactiescore
86
Tigor of Rinske ook wolf
Iig ben ik er wel van overtuigd dat jij er 1 bent. Maar zie ik rinske ook nog wel als jou medewolf. Of dat sluit ik nog niet uit.
Verder crazy hoe dash en bappos in sync zijn deze ronde. Je zou bijna zeggen dat die twee de gebroeders zijn.

Stemmen beide simeco als BM (omwille van vorig potje.)
Vinden beide de BM stemmen op sluwe vreemd.
Wanneer sluwe dan gebroeder claimt vinden ze het beide geloofwaardig.

Dan even anders
Bappos die nog even paranoïde was. Stel dat sluwe infectiewolf is. Antwoord op sluwe dat de claim gevaarlijk is voor de welp.
Stelt jan voor als lynch (proberen van gebroeders onder de bus te gooien.)
Dash verkiest hier dan cowboy.

Dan moet ik pagina 1 en 2 nog doornemen als ik zoek op dash en bappos, maar beiden gingen om dezelfde reden op cowboy gisteren.

Wel viel me op dat Dash hier altijd net na bappos was met het vernoemen van die dingen.

Dusss wie zou jij dan lynhen?
 
Reactiescore
1.279
Dan even anders.
Bappos die nog even paranoïde was. Stel dat sluwe infectiewolf is. Antwoord op sluwe dat de claim gevaarlijk is voor de welp.

denk even verder. als bappos wolf is heeft hij niks aan sule als gebroeder als BM liever een wolf proberen BM te kijrgen
 
Reactiescore
1.279
zo klaar als een klontje dit. bappos is wolf beulen maar
 
Reactiescore
1.707
wel graag oproep aan mijn medegoedjes om wat beter te spelen. bijv zo cowboy niels...
2 minuten voor de deadline claimen en niks prijs geven. ja dan gelooft niemand je natuurlijk.
 
Reactiescore
723
Dusss wie zou jij dan lynhen?
Ik ben er nog niet volledig uit.
Voorlopig denk ik eerder Bappos.
En dan hoofdzakelijk om twee redenen.
- Dash zat gisteren nog iets meer achter cowboy. Want als goedje ben je nooit zeker en als die nog info heeft, wat hij dus had. Moet hij dat op dat moment ook duidelijk kenbaar maken. Nu lijkt die post nog steeds meer op een smeekbede dan een doordachte informatieverschaffing.
- Bappos zat inderdaad een beetje meer in het rond te posten. Het niet willen van sluwe als BM past daar ook wel bij. (Na de claim dan)

Kdenk wel, als ie slecht is, dan is hij welp vgm.
 
Reactiescore
1.279
Gisteren mochten we niet claimen/rollen bekend maken of zijn de welps nu volgroeid en is het geen risico meer om rollen bekend te maken?
"Welp kan geen burgers en speciaaltjes welpen die hun actie al hebben uitgevoerd. Let op! Dit heeft alleen betrekking op speciaaltjes met een DAG-actie!"

geldt dus enkel voor de beul
 
Reactiescore
1.503
Oké ik claim Beschermengel.

Stemmen jullie nu Dash?
Ik ben dan wel dood vannacht, maar anders ook met de lynch.
 
Reactiescore
141
Wat was je als ervaren speler dan hier aan het doen @bappos

Ik geloof je claim niet.

Denk trouwens niet dat mijn eigen redenatie klopt als ik de rol lees.

Beschermengel:
(afkorting: BE)
- Kan elke dag iemand opgeven, deze persoon wordt dan beschermd tegen de lunch.

Hier staat enkel lunch geen andere acties
 
Bovenaan