[Speeltopic] WvW #360 - Slechte modjes deel 2

Reactiescore
1.707
Echt schandalig hoe jullie zo achter Bappos aan lopen. Hoeveel goedjes moet die nog doden?

Ik heb nog niet eens mn nieuwe rol mogen kiezen allejezus

Zonde dat time eruit ligt. Toevallig ook de enige die niet blind op mij ging?
time speelde ook wel verdacht hoor het verbaast mij dat hij dorpsoudste is.

heb je al een nieuwe rol?
 
Reactiescore
3.586
Denk niet dat ze Bappos als lunch nemen. Hij is perfect infectietarget of juist om niet te infecteren omdat iedereen daar vanuit gaat.

En voorlopig haalt hij er enkel goedjes uit. Wat ik vooral niet hoop is dat Legende als wraak Beul kiest en Bappos gaat beulen. Hoop dat hij verstandig is, al weet ik de rollen niet waartussen hij kan kiezen.
 
Reactiescore
3.586
Ze gaan hem sws lunchen morgen omdat ze geen risico willen lopen hij ziener is. Dus priester kan opzich ook of 1x lunch tegen houden met DO en Bengel krachten geven.
 
Reactiescore
408
Ben benieuwd hoe er nu na dl 2 wordt gekeken
Reddingsactie op joker
Of interesseerde slecht niet wie de lynch zou worden omdat er geen slechtje in gevaar was
Neig zelf na het laatste
 
Reactiescore
276
Denk niet dat ze Bappos als lunch nemen. Hij is perfect infectietarget of juist om niet te infecteren omdat iedereen daar vanuit gaat.

Ze gaan hem sws lunchen morgen omdat ze geen risico willen lopen hij ziener is. Dus priester kan opzich ook of 1x lunch tegen houden met DO en Bengel krachten geven.
Vind wel dat je heel veel lijkt te weten of gokken hoe en wat.

Heb je voorkennis of iets waarom je dit denkt?
 
Reactiescore
1.503
Dag 3
uitslagen dag drie

Lynch
De lynch van vandaag is: Legende van het Noorden
Zijn rol was: Victorious(kabouter). Hij is dus niet dood, maar begint vanaf vandaag met zijn nieuwe leven!

Lunch
De lunch van vandaag is: Geen lunch
Zijn rol was: Geen lunch
Hier staat dat hij vanaf vandaag begint met zijn nieuwe rol, vervolgens zeg je dat je nog geen rol gekozen hebt?
Echt schandalig hoe jullie zo achter Bappos aan lopen. Hoeveel goedjes moet die nog doden?

Ik heb nog niet eens mn nieuwe rol mogen kiezen allejezus

Zonde dat time eruit ligt. Toevallig ook de enige die niet blind op mij ging?
Je was neutraaltje, dus je was net zo slecht als goed?
 
Bovenaan