[Speeltopic] WvW #360 - Slechte modjes deel 2

Reactiescore
1.539
Ik ben de priester maat, ik probeer jullie te laten zien dat ik gelijk heb. Er zijn meerdere manieren om mijn verhaal te ontkrachten maar ik heb nog niemand gezien die dat doet.
- er is geen andere priester naar voren gekomen
-er is geen melding gekomen van iemand anders dat die deze Klaagmuur heeft geschreven

Kortom mijn verhaal klopt
Dat moet ik je toegeven. De klaagmuur kan je zelf hebben geschreven (zoals je zegt), dus dat daar niemand voor is dat kan. De andere priester kan zichzelf enkel bewijzen door een drankje te gebruiken, maar niet op jou, want jij zou de ketterse zijn en het drankje zou niks uithalen. En de rest is een redelijk blinde gok... Op candiu na dan, wat jij graag wil. Maar dan zijn we ons drankje kwijt, aan iemand die we na vanavond eventueel al bewezen goedje kunnen noemen. Ontkracht?
 
Reactiescore
723
Dash kon toch niet weten dat Miccie ging doodvallen aan activiteit. Dus hebben we een wolf gevonden? Nee, die viel vanzelf dood.
 
Reactiescore
723
Calamus dit helpt niet!
Ik wist al niet wie te stemmen en was al voor freaker aan het overwegen.
Kgeloof dash wel, omdat er nog geen leads waren naar wolven, maar ook jan met optie voor 2 zieners op 30 spelers
En dan jij die ik licht verdenk helemaal onderaan de verdachtenlijst die nog eens op freaker komt stemmen?!
Nu vertrouw ik de boel helemaal niet.
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.281
Calamus dit helpt niet!
Ik wist al niet wie te stemmen en was al voor freaker aan het overwegen.
Kgeloof dash wel, omdat er nog geen leads waren naar wolven, maar ook jan met optie voor 2 zieners op 30 spelers
En dan jij die ik licht verdenk helemaal onderaan de verdachtenlijst die nog eens op freaker komt stemmen?!
Nu vertrouw ik de boel helemaal niet.

Het topic vandaag lezende leek mij het vrij duidelijk dat freaker een slechtje is.
 
Reactiescore
62
Dash

Je bent heel onzin aan het verkopen want je weet toch zelf wel dat een actie van de priester niet werkt op jou als je ketter bent. Lijkt wel dat er meer mensen tot je redding beginnen te komen dicht bij de deadline.

Verder moeten we morgen ook eens richting rover gaan want die blijft maar op mij pushen uit het niets. Zat ik wat te dicht op jullie holmaatje?
 
Reactiescore
1.279
Freaker ownage en speeder zijn de wolven voor nu Freaker
 
Reactiescore
62
Wat ik ook ben vergeten zeggen en mijn stem post niet wil editen:
Je lijkt echt wel te vissen achter de persoon die dit op de klaagmuur heeft gezet. De mensen die hier in mee gaan zijn ook niet te vetrouwen want als er nog een ziener in zit willen we die er zeker niet uit met hoe het tot hiertoe gaat.
 
Reactiescore
1.279
Wat ik ook ben vergeten zeggen en mijn stem post niet wil editen:
Je lijkt echt wel te vissen achter de persoon die dit op de klaagmuur heeft gezet. De mensen die hier in mee gaan zijn ook niet te vetrouwen want als er nog een ziener in zit willen we die er zeker niet uit met hoe het tot hiertoe gaat.
daar vis ik niet achter dat ben ik zelf? tot en met vandaag hadden we 0,0 en een DO en ziener eruit. ik wilde actie want anders verliezen we dit potje, jij komt pas je hol uit als je verdacht bent?
 
Reactiescore
62
daar vis ik niet achter dat ben ik zelf? tot en met vandaag hadden we 0,0 en een DO en ziener eruit. ik wilde actie want anders verliezen we dit potje, jij komt pas je hol uit als je verdacht bent?
Waarom zou je zelfs op Candiu water gooien? Voor zover ik weet had je haar tot hiertoe nog niet echt verdacht en kon je beter je water op iemand zoals rover gooien als je effectief wilt dat het iets zou doen. Of durf je dat juist niet omdat jullie dan alle twee er back to back uit zouden vliegen als het blijkt je geen priester te zijn?
 
Reactiescore
1.279
Waarom zou je zelfs op Candiu water gooien? Voor zover ik weet had je haar tot hiertoe nog niet echt verdacht en kon je beter je water op iemand zoals rover gooien als je effectief wilt dat het iets zou doen. Of durf je dat juist niet omdat jullie dan alle twee er back to back uit zouden vliegen als het blijkt je geen priester te zijn?
als ik mensen verdacht vind laat ik dat niet altijd weten. er vielen mij een aantal dingen op waardoor ik haar verdacht vond. maar daar ga ik niet verder over uitwijden, want ik weet nu zeker dat ze goed is.
 
Reactiescore
276
Interessante dag

Klaagmuur zou ik normaal niet serieus nemen. Maar vind de actie van dash daaropvolgend te raar en dat hij het zelf geplaatst zou hebben snap ik ook niet?
Al is het ook zo dat als dash ketterse is dan zou er nog een priester in moeten zitten. Die kan dan zijn water toch op een ander speler gooien dan dash?
al lijkt het vandaag tussen freaker of dash te gaan.

Op candiu na dan, wat jij graag wil. Maar dan zijn we ons drankje kwijt, aan iemand die we na vanavond eventueel al bewezen goedje kunnen noemen.
En dit snap ik ook niet helemaal. Hoe maakt dit candiu een bewezen goedje? Je had het eerder over spelers die zich op de achtergrond houden dan vind ik candiu daar zeker bij horen. Als dash ketterse is dan is zijn water waardeloos op wie hij die ook gooit. Maar candiu is zeker geen bewezen goedje
Dus ownage en speeder noem je nu wolf?
Hoezo ownage? Die heeft toch nog niet gepost of wel
We laten je leven, ik sta voor je garant.
En ik ben de enige die dit een rare opmerking vindt? Heb het idee dat je het niet over de goedjes hebt. Je leek het daarvoor ook al te weten wie de wolven wss zouden lunchen en infecteren.

Rover lijkt zeker te zijn over freaker en nu al een aantal dagen. En er is nog geen andere priester naar voren gekomen dus ik geef dash nog een dag voordeel van de twijfel. En ik ga vandaag voor

Freaker rood
 
Reactiescore
1.539
Mensen die op Freaker stemmen. Als Dash gelijkt heeft, en Freaker is wolf. Wie is er dan nog meer wolf?


1710789438826.png
 
Bovenaan