[Speeltopic] WvW #359

Reactiescore
559
merci voor het lijden time,

gefeliciteerd slechtjes,
ik zal het maar niet hebben over jullie zwakke lunch keuzes
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.278
Calamus indd wel goed gespeeld alhoewel hij net als iedereen mij totaal niet doorhad tot mijn infectiewolp post :dddd

Klopt, ik moet eerlijk bekennen ook als je niet in die post ook op mij gestemd had had ik het niet gelezen.
 
Reactiescore
3.584
Tigor lynchen was ook verliezend voor ons

Ik was maar aan het grappen, we winnen en verliezen samen :)

Natuurlijk was Bappos geïnfecteerd, als ‘bewezen goedje’ zijnde. Dat lag er toch dik bovenop.

Tigor was voor mij ook een bewezen goedje. Omdat ze als 3de denk ik mee ging op Sule dat terwijl ze al Lieveling was. Niet zien aankomen.

Maar wel mijn excuse voor de lynch joker

NP, this gewoon jammer je precies niet overwogen hebt om op Bappos of Tigor te gaan. Ik kon niet kiezen tussen beide, beide waren goed voor me. Fout gegokt uiteindelijk, Mali was er ook niet meer dus kon sws nimeer wisselen naar Bappos, ik stelde jouw nog voor om samen met mij anders op Bappos te gaan omdat jij niet geloofde in Tigor. Ik had BM, het had nog gekund zo. Maar ja this nu zo, GG.

Rip... Voor eeuwig Liefdesverdriet
Merci voor de leuke honden gesprekken
<3
 
Reactiescore
1.699
Bappos was wel obvious de geïnfecteerde. Slim om mij meteen met blond te lunchen want dit lag er dik bovenop. Who else kon het zijn in dit rijtje spielers
 
Reactiescore
999
je moet ook weten dat wij echt helemaal geen zin hadden om bappos in onze wolvenchat te ontvangen maar er zat helaas weinig anders op

de sfeer was natuurlijk wel direct volledig verziekt
 
Reactiescore
1.498
je moet ook weten dat wij echt helemaal geen zin hadden om bappos in onze wolvenchat te ontvangen maar er zat helaas weinig anders op

de sfeer was natuurlijk wel direct volledig verziekt
Sfeer? Ben hier niet voor mijn lol.
 
Bovenaan