Wvw 356 speeltopic

Reactiescore
1.704
als ik het topic goed heb bijgehouden zijn de slechtjes welp dash en jokjes gevangen en is eh simeco als cipier gesneuveld
 
Reactiescore
1.498
Ervan uitgaande dat Rover lunch is, blijven voor mij Candiu of Time over als wolf.
Vechten jullie uit wie van 2?
 
Reactiescore
1.704
oh rover ook dood.
de spelerslijst is ook zo onduidelijk maar als rover dood is idd goede theorie van babbos
 
Reactiescore
1.014
@Candiu je bent nu tijd online, geef je inbreng
Ik was alleen online om stem te brengen. Ben er nu weer
Dat is snel en gemakkelijk. Makkelijk iemand wel, mensen zullen vast mee gaan verwacht je?
Ervan uitgaande dat Rover lunch is, blijven voor mij Candiu of Time over als wolf.
Vechten jullie uit wie van 2?
Waarom daarvan uitgaan. Meerdere opties toch?
Denk zelf dat rover aan inactiviteit dood is gegaan, maar dat moet gewoon gemeld worden @jan1996
Waarom denk je dat? Weet je dan meer over de lunch, of mag dit inkoppertje niet?
 
Reactiescore
1.014
Reactiescore
2.193
Ik was alleen online om stem te brengen. Ben er nu weer

Dat is snel en gemakkelijk. Makkelijk iemand wel, mensen zullen vast mee gaan verwacht je?

Waarom daarvan uitgaan. Meerdere opties toch?

Waarom denk je dat? Weet je dan meer over de lunch, of mag dit inkoppertje niet?

Zie je deze spelers als sportief nadat 2 welpen dood zijn?

Jou berichten zijn zo a candiu als het kan. Normaal ben je meer actief en weet je het allemaal niet maar iig geloofwaardig, iets wat je nu mist. Alsof je de enige wolf in chat bent terwijl er net 2 welpen dood zijn.
 
Reactiescore
1.014
Zie je deze spelers als sportief nadat 2 welpen dood zijn?

Jou berichten zijn zo a candiu als het kan. Normaal ben je meer actief en weet je het allemaal niet maar iig geloofwaardig, iets wat je nu mist. Alsof je de enige wolf in chat bent terwijl er net 2 welpen dood zijn.
Nee joh, ik ben serieus in totaal 4 minuten actief geweest in t spel. Ik haakte op pagina 1 al weer af met de lukrake stemmen, dubbelaccounts en standaard reacties.

Ik denk dat een cipier zn werk heeft gedaan.
 
Reactiescore
2.193
Nee joh, ik ben serieus in totaal 4 minuten actief geweest in t spel. Ik haakte op pagina 1 al weer af met de lukrake stemmen, dubbelaccounts en standaard reacties.

Ik denk dat een cipier zn werk heeft gedaan.

Hoe heeft cipier werk gedaan?

Zie langer dan 4 minuten groen bolletje bij profiel, of t ook echt actief is tja
 
Reactiescore
1.704
Nee joh, ik ben serieus in totaal 4 minuten actief geweest in t spel. Ik haakte op pagina 1 al weer af met de lukrake stemmen, dubbelaccounts en standaard reacties.

Ik denk dat een cipier zn werk heeft gedaan.
dit is flauw juf beetje andere van alles verwijten maar er zelf niet eens zijn
 
Reactiescore
1.014
Hoe heeft cipier werk gedaan?

Zie langer dan 4 minuten groen bolletje bij profiel, of t ook echt actief is tja
Wat ben je daar op gefixeerd als ik al 2x uitleg geef?

Lees de rolbeschrijving en je snapt me. Tja of niet.

Maar dat is aan jou.

Ik wacht even op aangepaste lijst. Gezien de DL ook niet dikgedrukt oid, heb ik geen overzicht over wie wat waar.
 
Reactiescore
1.014
Reactiescore
402
1 anthraxxol
2 simeco dl 2 cipier
3 combino
4 dash dl 2 welp
5 Moh
6 cl dl 1 wisselaar met Zilvere bloed
7 babbos
8 blond
9 Rob
10 time
11 joker dl 1 welp
12 Candiu
13 roveral dl 2 cipier

Nog geen inactiviteitsdoden maar wel een waarschuwing

 
Reactiescore
1.014
Oke denken jullie even mee dan. Welke rollen kunnen doden?

Zonder inactiviteit. Toch 2 doden.
En lunch is niet benoemd?
Dus 2 heksen met doodsdrankjes? o_O
Of welpactie?

En als Jan lunch is vergeten te benoemen is het verwarrend.
 
Reactiescore
1.014
Volgorde van t spel: Cipiers lynch infectie lunch welp actie álle zienersactie wisselaar welp groeit op

-Rover was dus lunch en Dash door een actie gedood.
Rover vind ik een sportieve lunch.

Of
-Geen lunch. Rover en Dash door actie gedood. Vind het vroeg voor een heks om doodsdrankje in te zetten. En een welp die op dag 1/2 raad wat de rollen zijn?
 
Bovenaan