Wvw 350!!!!

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
gvd wat loop je makkelijk mee :d
 
Reactiescore
409
Met beverke is geen contact meer geweest zijn rol had ik nog niet bekend gemaakt voor het geval hij actief was met netwerken
Maar niemand heeft gezegd dat hij contact met beverke had
Dus daarom is hij dood rol is bengel
 
Reactiescore
3.586
gvd wat loop je makkelijk mee :d

Ik ging gisteren al op Moh en ik ging vandaag voor jouw al eerder op Moh wederom. Ik wil de slechtjes weinig kans geven om de lynch te sturen. Als jij op mijn 2de keuze wilt gaan vind ik dat prima voor nu.


Waarom wel moh benoemen maar dash niet? Terwijl hij degene was die als eerst meeging.

Omdat Moh eerder makkelijk als 3de zou meevolgen als slechtje dan ik Dash dit zou zien doen en omdat Bappos mogelijk Moh gered heeft door Bloodwolf te kiezen als lynch door zijn BM beslissing.
 
Reactiescore
276
Ik twijfel zelf tussen moh dash en mr eaton. Laatste omdat hij wel actief genoeg is om niet dood te vallen maar zich verder op de achtergrond houdt.
Voor nu
Moh rood lynch
 
Reactiescore
1.736
Joker rood

Zijn stem is nergens op gebaseerd en hij probeert verwarring te zaaien door zijn veel te lange teksten. Daarnaast is hij helemaal niet aan het netwerken
 
Reactiescore
3.586
Joker rood

Zijn stem is nergens op gebaseerd en hij probeert verwarring te zaaien door zijn veel te lange teksten. Daarnaast is hij helemaal niet aan het netwerken

Ik netwerk wel? Dat terzijde is dit een vrij wanhopige verdediging althans zo komt het over :p

En ja ik probeer verwarring te zaaien of ik neem initiatief, het is maar door welke bril je het wilt bekijken.
 
Reactiescore
1.279
Gentle reminder. In de wolvensjet over cod praten =/= netwerken. Het spel is uit jokersbreen
 
Reactiescore
1.279
Ik twijfel zelf tussen moh dash en mr eaton. Laatste omdat hij wel actief genoeg is om niet dood te vallen maar zich verder op de achtergrond houdt.
Voor nu
Moh rood lynch
Rinske toch, niet in mijn dm sliden en wel op me stemmen? Pourquoi?
 
Reactiescore
3.586
Gentle reminder. In de wolvensjet over cod praten =/= netwerken. Het spel is uit jokersbreen

Rare uitspraken, hoe zou jij (als het zo was) weten dat de wolven over cod praten in de wolvenchat? Ik heb deze week uberhaupt nog geen cod gespeeld en ook in de COD discord groep heb ik volgens mij nog niets gepost sinds de start van dit potje.
 
Reactiescore
1.736
Ik netwerk wel? Dat terzijde is dit een vrij wanhopige verdediging althans zo komt het over :p

En ja ik probeer verwarring te zaaien of ik neem initiatief, het is maar door welke bril je het wilt bekijken.
Waarom mij dan nog niet bericht ? Je hebt zelfs mij nr, discord en psn.
 
Reactiescore
3.586
Waarom mij dan nog niet bericht ? Je hebt zelfs mij nr, discord en psn.

Waarom heb je mij nog niet bericht dan? Maar atm door externe informatie lijkt het erop jij mogelijk een goedje bent. Dus ik sta open om te wisselen als dit niet mijn ondergang word. Wie stel jij verder nog voor als verdacht?
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.281
Uitleg? Zo gemakkelijk kom je er niet vanaf.

Door netwerken zoals ik je ook al heb verteld, en voor nu omdat je op bappos ging en daarna makkelijk stem wisselde, ik heb nog geen goeie reden om verder tussen jou of moh te kiezen.
 
Bovenaan