Wvw 345

Reactiescore
276
het viel me op dat rinske alweer een meeloopstem plaatst als de stemming eigenlijk al is gelopen. Ze bekent dus amper kleur tijdens stemmingen en is heel voorzichtig wat dat betreft.
Meeloopstem? Alsjeblieft zeg alsof er nog iets van spannends was aan de stemming van gisteren. Of ik nou mijn stem als eerst of laatst had gezet had het geen zak uitgemaakt voor de verloop en uitkomst van de stemming.

En ja ik speel idd voorzichtig omdat ik van niemand behalve mezelf met zekerheid kan zeggen of hij goedje of slechtje is. Daarnaast heb ik 1x een verkeerde stem geplaatst op joker waar het voor mij ook gokken was en word ik door jou beschuldigd van te laat stemmen en door blood voor beslissende stem dat joker eruit is gegaan.

Verder weer opvallend dat je alleen mij benoemt die veel meer aanwezig is dan sommige spelers Anthraxx speeder combino (die laatste is vandaag dan weer wel heel actief en zoekend) Dan zou ik jouw stem op mij eerder als makkelijk wegzetten. Combino geeft het voorzet en jij volgt maar gelijk zonder goede argumenten
- simeco heeft mijn vertrouwen wel gewonnen en acht ik geen slechtje voorlopig, ook is door zijn toedoen tigor deruit gepeerd
Er zijn 4 dagen geen lunch geweest, even ervan uitgaand dat Tigor idd slechtje was dan is simeco juist perfect infectietarget. Om precies die reden dat jij geeft.
- Sky, hoewel hij goed aan het zoeken lijkt, is hij natuurlijk wel een ideaal infectietargetke nadat jokers hem reeds vroeg in het potje als goedje had bestempeld
Eens maar waarom alleen CI en niet Simeco benoemen?
Goed. Ik heb nog eens nagedacht en denk dat we vanavond best rinske lynchen. Stemt en speelt te voorzichtig. Na een felle eerste dag is ze ook te veel naar de achtergrond verdwenen vind ik

Lynch rinske rood vet
Waar ben ik op de achtergrond verdwenen? Ik ben er simpelweg niet heel de dag en zoals ik dat in eerdere rondes zelfs al heb gezegd dat ik pas in de avond alles teruglees.

En weer, ja ik speel voorzichtig want ik heb de kennis niet dat ik kan zeggen wie wel of geen goedje/slechtje is. Wolven hebben die zekerheid wel zoals jij nu speelt

Combino doorgestreept

Lynch simeco rood
 
Reactiescore
276
Ik vond zelf bloodwolf in het begin vrij verdacht maar dat is de laatste dagen best gaan liggen. Bij rinske heb ik veel meer een slechtjes gevoel en dat heb ik eigenlijk al van het begin?
Als je het over tunnelvisie hebt. Waarom bracht je het niet eerder ter sprake maar pas nu?
 
Reactiescore
1.804
Als je het over tunnelvisie hebt. Waarom bracht je het niet eerder ter sprake maar pas nu?
Ik heb het al meermaals aangehaald? Elke keer als je je stem plaatste op een moment dat hij er niet meer toe deed
 
Reactiescore
1.804
Meeloopstem? Alsjeblieft zeg alsof er nog iets van spannends was aan de stemming van gisteren. Of ik nou mijn stem als eerst of laatst had gezet had het geen zak uitgemaakt voor de verloop en uitkomst van de stemming.

En ja ik speel idd voorzichtig omdat ik van niemand behalve mezelf met zekerheid kan zeggen of hij goedje of slechtje is. Daarnaast heb ik 1x een verkeerde stem geplaatst op joker waar het voor mij ook gokken was en word ik door jou beschuldigd van te laat stemmen en door blood voor beslissende stem dat joker eruit is gegaan.

Verder weer opvallend dat je alleen mij benoemt die veel meer aanwezig is dan sommige spelers Anthraxx speeder combino (die laatste is vandaag dan weer wel heel actief en zoekend) Dan zou ik jouw stem op mij eerder als makkelijk wegzetten. Combino geeft het voorzet en jij volgt maar gelijk zonder goede argumenten

Er zijn 4 dagen geen lunch geweest, even ervan uitgaand dat Tigor idd slechtje was dan is simeco juist perfect infectietarget. Om precies die reden dat jij geeft.

Eens maar waarom alleen CI en niet Simeco benoemen?

Waar ben ik op de achtergrond verdwenen? Ik ben er simpelweg niet heel de dag en zoals ik dat in eerdere rondes zelfs al heb gezegd dat ik pas in de avond alles teruglees.

En weer, ja ik speel voorzichtig want ik heb de kennis niet dat ik kan zeggen wie wel of geen goedje/slechtje is. Wolven hebben die zekerheid wel zoals jij nu speelt

Combino doorgestreept

Lynch simeco rood
Dus je vindt het niet opvallend dat je altijd een stem plaatst wanneer het, zoals je zelf treffend zegt, eigenlijk niet meer uitmaakt?

Het verschil met pakweg anthraxxol is dat hij wel op basis van mijn theorie geswitcht is naar tigor toen het er wél nog toe deed.

Het valt me op dat je heel gepikeerd reageert rinske. Voel je je in het nauw gedreven?
 
Reactiescore
276
Ik heb het al meermaals aangehaald? Elke keer als je je stem plaatste op een moment dat hij er niet meer toe deed
Omdat ik niet de zekerheid en voorkennis heb over de rol van een speler. Voor mij is het gokken en ik probeer iig nog alles na te lezen of er iets gemist is ipv gelijk meegaan met een stem plaatsen op een speler.
 
Reactiescore
1.804
Omdat ik niet de zekerheid en voorkennis heb over de rol van een speler. Voor mij is het gokken en ik probeer iig nog alles na te lezen of er iets gemist is ipv gelijk meegaan met een stem plaatsen op een speler.
Heb je dan nog andere verdachten naast mij?
 
Reactiescore
276
Dus je vindt het niet opvallend dat je altijd een stem plaatst wanneer het, zoals je zelf treffend zegt, eigenlijk niet meer uitmaakt?

Het verschil met pakweg anthraxxol is dat hij wel op basis van mijn theorie geswitcht is naar tigor toen het er wél nog toe deed.

Het valt me op dat je heel gepikeerd reageert rinske. Voel je je in het nauw gedreven?
Mijn stem komt laatste stemmingen idd als 1 van de laatste maar ik lees het dan ook als 1 van de laatste terug.

Dus omdat ik niet gelijk ben geswitcht naar tigor en je terecht niet gelijk geloof zal ik wel slechtje zijn? Zou zo wel heel makkelijk om maar gelijk met iemand mee te gaan nadat ze beweren dat ze met zekerheid kunnen zeggen dat iemand wel of niet slecht is.

Ja ben ook aardig geïrriteerd want er wordt nu heel makkelijk op mij gestemd zonder geldige reden terwijl ik juist wel actief ben en me wel in discussies meng.
 

Combino Pastasaus

Beste Spelleider 20/21
Reactiescore
2.033
Ik heb de laatste pagina's niet gelezen vertel maat ik volg je


Rinske niet meer rood
gewoon bloodwolf stemmen maatje

Meeloopstem? Alsjeblieft zeg alsof er nog iets van spannends was aan de stemming van gisteren. Of ik nou mijn stem als eerst of laatst had gezet had het geen zak uitgemaakt voor de verloop en uitkomst van de stemming.

En ja ik speel idd voorzichtig omdat ik van niemand behalve mezelf met zekerheid kan zeggen of hij goedje of slechtje is. Daarnaast heb ik 1x een verkeerde stem geplaatst op joker waar het voor mij ook gokken was en word ik door jou beschuldigd van te laat stemmen en door blood voor beslissende stem dat joker eruit is gegaan.

Verder weer opvallend dat je alleen mij benoemt die veel meer aanwezig is dan sommige spelers Anthraxx speeder combino (die laatste is vandaag dan weer wel heel actief en zoekend) Dan zou ik jouw stem op mij eerder als makkelijk wegzetten. Combino geeft het voorzet en jij volgt maar gelijk zonder goede argumenten

Er zijn 4 dagen geen lunch geweest, even ervan uitgaand dat Tigor idd slechtje was dan is simeco juist perfect infectietarget. Om precies die reden dat jij geeft.

Eens maar waarom alleen CI en niet Simeco benoemen?

Waar ben ik op de achtergrond verdwenen? Ik ben er simpelweg niet heel de dag en zoals ik dat in eerdere rondes zelfs al heb gezegd dat ik pas in de avond alles teruglees.

En weer, ja ik speel voorzichtig want ik heb de kennis niet dat ik kan zeggen wie wel of geen goedje/slechtje is. Wolven hebben die zekerheid wel zoals jij nu speelt

Combino doorgestreept

Lynch simeco rood
Moet eerlijk toegeven dat toen ik die post maakte (en de dagen ervoor) dat ik vond dat simeco's postgedrag niet erg veranderd was. En net dat blijkt vandaag toch wel anders te zijn, geef ik je gelijk in. Mogelijks gisteren ofzo infectie dus idd.

Daarnaast zou ik oproepen om gewoon mee te stemmen op bloodwolf en evt. morgen simeco te lynchen, om niet voor onaangename verrassingen te komen staan vanavond door wisselingen omdat de stemmen voorlopig redelijk verdeeld blijven.
 
Reactiescore
1.503
Ik dacht dat Jan zei dat er geen cupido in zat? Dit ziet er toch uit als een echtelijke ruzie.
 
Reactiescore
276
Heb je dan nog andere verdachten naast mij?
Momenteel vrijwel iedereen vanwege de 4 dagen op rij geen lunch. Al denk ik van combino dat hij wel goedje is. Want was hij wolf dan had hij zijn stem niet hoeven te veranderen en dan was ik eruit

Maar bovenaan jij anthraxx blood.
 
Reactiescore
1.804
gewoon bloodwolf stemmen maatje


Moet eerlijk toegeven dat toen ik die post maakte (en de dagen ervoor) dat ik vond dat simeco's postgedrag niet erg veranderd was. En net dat blijkt vandaag toch wel anders te zijn, geef ik je gelijk in. Mogelijks gisteren ofzo infectie dus idd.

Daarnaast zou ik oproepen om gewoon mee te stemmen op bloodwolf en evt. morgen simeco te lynchen, om niet voor onaangename verrassingen te komen staan vanavond door wisselingen omdat de stemmen voorlopig redelijk verdeeld blijven.
Ben wel bereid stemmen niet te ver te spreiden. Maar ik zou afraden morgen mij te lynchen. Ik zie ook niet goed hoe mijn gedrag veranderd is? Maar goed, dat bespreken we morgen wel!!

Hoe zeker ben je van blodwolf maatje?
 
Reactiescore
276
Daarnaast zou ik oproepen om gewoon mee te stemmen op bloodwolf en evt. morgen simeco te lynchen, om niet voor onaangename verrassingen te komen staan vanavond door wisselingen omdat de stemmen voorlopig redelijk verdeeld blijven.
Prima. Anthraxx simeco of blood vind ik toch het meest verdacht

Simeco doorgestreept

Lynch bloodwolf rood
 
Reactiescore
1.804
Okee primaatjes combino ik geef je een kans moest het nog uitmaken?
Lynch rinske rood doorstreept en blodwolf rood vet
 

Combino Pastasaus

Beste Spelleider 20/21
Reactiescore
2.033
Ben wel bereid stemmen niet te ver te spreiden. Maar ik zou afraden morgen mij te lynchen. Ik zie ook niet goed hoe mijn gedrag veranderd is? Maar goed, dat bespreken we morgen wel!!

Hoe zeker ben je van blodwolf maatje?
Nu er steeds meer mensen op bloodwolf stemmen, ben je plots ook bereid te wisselen? Hier kom je niet goed uit maatke!!!
Alle gekheid op een stokje, idd dat bekijken we morgen wel.

Je kunt natuurlijk nooit zeker zeker zijn, maar gezien dit potje en bloodwolfs gedragingen voor en na mijn verdenking, ben ik overtuigd dat we echt wel eens met een geïnfecteerde zouden kunnen zitten hier
 
Reactiescore
1.804
Nu er steeds meer mensen op bloodwolf stemmen, ben je plots ook bereid te wisselen? Hier kom je niet goed uit maatke!!!
Alle gekheid op een stokje, idd dat bekijken we morgen wel.

Je kunt natuurlijk nooit zeker zeker zijn, maar gezien dit potje en bloodwolfs gedragingen voor en na mijn verdenking, ben ik overtuigd dat we echt wel eens met een geïnfecteerde zouden kunnen zitten hier
We gaan het beleven. Maakt mss niet veel meer uit maar minder spreiding is sowieso wel beter in het kader van een mogelijke reddingsactie
 
Bovenaan