[Speeltopic] WvW 344

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
geen idee hoe de cupido verhouding zitten, maar moh antra en speeder zouden ook wel eens echt in 1 kamp kunnen zitten

dan is het; tigor dash rob jan <---> moh antra speeder

@Tigor93 @jan1996 @dash belangrijk dus dat wij op 1 persoon stemmen, wellicht mij eens volgen zou handig zijn?
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
goed mijn stem staat, het is maar aan de overige goedjes me te volgen
 
Reactiescore
1.532
geen idee hoe de cupido verhouding zitten, maar moh antra en speeder zouden ook wel eens echt in 1 kamp kunnen zitten

dan is het; tigor dash rob jan <---> moh antra speeder

@Tigor93 @jan1996 @dash belangrijk dus dat wij op 1 persoon stemmen, wellicht mij eens volgen zou handig zijn?
Iedereen die een beetje het met elkaar eens is noem je nu koppel haha???
 
Reactiescore
1.693
goed mijn stem staat, het is maar aan de overige goedjes me te volgen
sorry maar dat kan ik niet doen immers ben ik goedje en weet ik dat je weeral fout zit en als je goedje bent je weeral het potje aan het verliezen ben voor de goedjes. Er is een reden dat je het altijd tot het einde volhoudt. Je bent, net als Jokersbreen, overigens, een garantie voor foute keuzes op het einde.

Jan1996
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
sorry maar dat kan ik niet doen immers ben ik goedje en weet ik dat je weeral fout zit en als je goedje bent je weeral het potje aan het verliezen ben voor de goedjes. Er is een reden dat je het altijd tot het einde volhoudt. Je bent, net als Jokersbreen, overigens, een garantie voor foute keuzes op het einde.

Jan1996
zo lang je het maar zelf gelooft, maar als de goedjes mij volgen winnen ze dit potje (net zoals het vorige moesten ze mij volgen) dus dit slaat net als het overgrote deel van je uitspraken nergens op ;d

de reden dat ik het volhou met als enige op de slechtjes te zitten is omdat jullie weten dat het game overkes is als mijn rol getoond wordt
 
Reactiescore
1.693
zo lang je het maar zelf gelooft, maar als de goedjes mij volgen winnen ze dit potje (net zoals het vorige moesten ze mij volgen) dus dit slaat net als het overgrote deel van je uitspraken nergens op ;d

de reden dat ik het volhou met als enige op de slechtjes te zitten is omdat jullie weten dat het game overkes is als mijn rol getoond wordt
ik heb de rollen niet gelezen dus ik laat me graag verrassen welke slechtjes er allemaal van de partij zijn.
 

Deleted User - 487963986

Guest
geen idee hoe de cupido verhouding zitten, maar moh antra en speeder zouden ook wel eens echt in 1 kamp kunnen zitten

dan is het; tigor dash rob jan <---> moh antra speeder

@Tigor93 @jan1996 @dash belangrijk dus dat wij op 1 persoon stemmen, wellicht mij eens volgen zou handig zijn?
Het klopt wel wat je zegt,
Als ik dan deze onderstaande posts bekijk:

Ja verdenk anders even 1. iedereen en 2. van te wolfs spelen. Ik hoop toch dat je met wat beters kan komen amai? Zoals @mohniels1 al zei ben jij de laatste wolf Rob

sorry maar dat kan ik niet doen immers ben ik goedje en weet ik dat je weeral fout zit en als je goedje bent je weeral het potje aan het verliezen ben voor de goedjes. Er is een reden dat je het altijd tot het einde volhoudt. Je bent, net als Jokersbreen, overigens, een garantie voor foute keuzes op het einde.

Jan1996

Nog eens teruggelezen en Jan1996


Dit is gewoon stemmen om er een goedje uit te stemmen denk ik. Geen argumenten of niks.

Deed je dit ook niet als je wolf was Anthrax?
 
Reactiescore
1.532
Er zijn al genoeg argumenten gegeven. Tussen Rob of Jan zit de laatste. Als kers op de taart denk ik dat ze g/s koppel zijn
 
Reactiescore
1.532
Dus Tigor volgens jullie redenatie zijn nu jij en Rob ook een koppel omdat jij het eens bent met Rob en op dezelfde persoon stemt?
 
Reactiescore
1.693
Het klopt wel wat je zegt,
Als ik dan deze onderstaande posts bekijk:








Dit is gewoon stemmen om er een goedje uit te stemmen denk ik. Geen argumenten of niks.

Deed je dit ook niet als je wolf was Anthrax?
ik speel tegenwoordig elke ronde hetzelfde. zo blijf je er lekker altijd in tot het einde.

maar goed dat jij op mij stemt zegt eigenlijk wel dat jij bij de slechte kant van deze ronde hoort. als slechtje of aanhangsel.
 
Reactiescore
1.731
Rob doorgestreept als ik gister al op hem gestemd heb. Hij nam het zo erg voor joker op dat ik hem voor nu het voordeel van de twijfel geef

Jan rood
 
Reactiescore
1.285
Jan1996 , ik ben op vakantie en dit is een reisdag dus weinig tijd excuus
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
Jan1996 , ik ben op vakantie en dit is een reisdag dus weinig tijd excuus
je laat de slechtjes winnen nu zeer rip

beter treed je even uit je burgerlijk bestaan en volg je mij??
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
ik kan niet geloven dat antrax met zulk zwak spel weer gaat winnen door een goedje dat geen tijd heeft voor een potje dus snel maar een stem plaatst :d
 
Bovenaan