[Speeltopic] WvW 344

Deleted User - 2265087

Guest
Terechte opmerking overigens van Capri, wat mij dan weer opvalt is dat zij weet dat een individu in het begin van dit potje geen stem geplaatst heeft. Kan ze onthouden hebben, kan ze opgezocht hebben. Of ze zat in de wolvenchat en dan weet je dondersgoed dat een medewolf dag 1 geen stem geplaatst heeft zeker als deze nog eens slechte raaf bleek.

Je quotte in de post waarop ik reageerde zelf de lynchstemming van dag 1?? Dus was niet heel veel opzoekwerk xD

Hmmm heb de pagina’s gelezen en ben bereid mee te volgen

Dat zou ik niet lief vinden :( :(
 
Reactiescore
402
Speeder jou theorie is voor een deel gebaseerd op dat combino slecht is
Dat kan kloppen maar denk van niet
Speeder ben je het mee eens dat goede raaf zijn stemmen in zet op dezelfde persoon
Dl 3 raafstemmen van goede raaf op simeco waren 5 stemmers waarvan 3 gedode spelers
Dus speeder of joker is raaf
En als jij speeder de raaf bent loop je weinig risico met lynch
Als je niet de raaf ben dan weet je dat joker raaf is




Ben je het hier mee eens speeder of heb ik wat gemist of wat fouts geconcludeerd
 
Reactiescore
1.532
Speeder jou theorie is voor een deel gebaseerd op dat combino slecht is
Dat kan kloppen maar denk van niet
Speeder ben je het mee eens dat goede raaf zijn stemmen in zet op dezelfde persoon
Dl 3 raafstemmen van goede raaf op simeco waren 5 stemmers waarvan 3 gedode spelers
Dus speeder of joker is raaf
En als jij speeder de raaf bent loop je weinig risico met lynch
Als je niet de raaf ben dan weet je dat joker raaf is




Ben je het hier mee eens speeder of heb ik wat gemist of wat fouts geconcludeerd
Vind het wat moeilijk om te lezen zo maar heb eerder vanavond idd middels berichten van Rob al zoiets in gezien ja
 
Reactiescore
3.584
Heb wel voorkeur voor andere
Maar ben bereid te switchen als raaf meer opties krijgt

Ik weet niet op wie de raaf gaat stemmen dus ik laat liever niets over aan het toeval. Momenteel ben ik nog altijd de lynch. Ik kon gemakkelijk meevolgen op Speeder om mezelf te redden. Maar geloof meer in Speeder als goedje dan in Capri.
 

Deleted User - 487963986

Guest
@Tigor93 @Rob. @jan1996 volgen jullie mee op Capri

Goed dat je tagt.

Net thuis. Aangezien ik slecht in het potje zit, is mijns mening ook verdeeld.

Ik snap de stemmen zowel op speeder als op capri. Waarin ik speeder wel anders zie spelen dan vorige potjes. Damn wat een langere posts.

Capri weet ik niet goed wat ik ervan moet denken. Ik kan me niet herinneren als wolf zijnde....
 
Reactiescore
1.277
Goed dat je tagt.

Net thuis. Aangezien ik slecht in het potje zit, is mijns mening ook verdeeld.

Ik snap de stemmen zowel op speeder als op capri. Waarin ik speeder wel anders zie spelen dan vorige potjes. Damn wat een langere posts.

Capri weet ik niet goed wat ik ervan moet denken. Ik kan me niet herinneren als wolf zijnde....
En jokersbrain? Die staat ook op een aantal stemmen.
 

Deleted User - 487963986

Guest
Ik weet niet op wie de raaf gaat stemmen dus ik laat liever niets over aan het toeval. Momenteel ben ik nog altijd de lynch. Ik kon gemakkelijk meevolgen op Speeder om mezelf te redden. Maar geloof meer in Speeder als goedje dan in Capri.

@JokersBrain wat verwacht je dan als capri goed blijkt?
 

Deleted User - 2265087

Guest
En jokersbrain? Die staat ook op een aantal stemmen.

Ja dat las ik net.

Maar wat is dan jouw mening over Jokerttje?

1. Hij zit beetje dingen te verdraaien zoals het hem uitkomt
2. Countert lekker makkelijk op mij met onzin redenen?? (Viek hem gisteren aan)
3. Probably gezien, wat eigenlijk wel het belangrijkste argument is.
4. Past perfect in het plaatje van wolf zijn wat ik graag zoh laten zien maar niet kan wanr 1) weinig tijd meer en 2) morgen is wss al hij óf ik dood.
 
Bovenaan