[Speeltopic] WvW #322 Met de trein

Reactiescore
32
Ik had stem gewoon op mezelf gezet zodat de inactieven niet ineens heel de stemming konden veranderen.
Leek niet zo te zijn, dus kon mee op Milow gaan (in de hoop mezelf te redden) met fam. Was overigens ook echt gewoon niet veel om mezelf op te verdedigen.

Was wel leuk om nog eens te spelen :D Ga volgend potje ook sowieso terug meedoen.
 

Deleted User - 487963986

Guest
Sorry dat ik niet stemde vanavond. Mijn planning helemaal in de war met dochterlief die niet wilde slape
 
Reactiescore
1.286
Naschrift langs mijn kant, ik wist dat bappos me gezien had en ik wist dat moh jager was. Enige manier om dat dan nog uittebuiten was bappos welpen in dezelfde nacht als moh lynch. Balen van het s/s koppel, anders hadden de wolven denk ik wel gewonnen.
 
Reactiescore
397
Wel zieke ongeluk dat de twee volwaardige slechtjes gekoppeld werden :biggrin:
Ja en dan ook nog 1 van de twee die vanaf het begin verdacht werd. Goede poging. Knappe wolpacties van je Combino. Vertrouwde je vanaf je BM stem op mij al niet haha.

Ik moet ook zeggen dat onze dag 1 wel dramatisch was met een DO claim en een opzichtig koppel (waarvan de wolven natuurlijk wisten dat het twee goedjes waren).
Hessel (Killingsspreeee) was gisteren lunch
Thanks Tigor!
Naschrift langs mijn kant, ik wist dat bappos me gezien had en ik wist dat moh jager was. Enige manier om dat dan nog uittebuiten was bappos welpen in dezelfde nacht als moh lynch. Balen van het s/s koppel, anders hadden de wolven denk ik wel gewonnen.
Goede poging! Veel rollen had ik door dit potje maar ik wist niet dat moh jager was, knap gespot.
Mijn logica was om twee sterke spelers te koppelen. Echt jammer dat ze in de val liepen.

Thnx Mike voor het leiden. Ook al was het kort. Op naar het volgende potje??
Door je koppel was het ook vrij duidelijk dat jij cupido was haha. Niemand heeft CI en Dash beide zo hoog zitten als jij. Daarom had ik nog maar drie opties over: Cryptic, Duvel en Combino.

Thanks @miketijger! Paar sterke acties van spelers dit potje (wolpacties, heksen acties, jager schoten, ziener acties). Mooi om te zien!

@Cryptic @Milow Ondanks dat ik jullie wat passief vond, was het leuk nieuwe gezichten om mee te spelen te hebben. Hopelijk tot volgende potje!
 
Bovenaan