[Speeltopic] WvW #320 Wie leidt zal lijden!

  • Topicstarter Deleted User - 487963986
  • Startdatum
Reactiescore
338
Zo in nood was ik niet? Want ik wist dat ik de stemming zelf kon beïnvloeden door het aantal stemmen op mij? Dat iedereen op mij gaat voor de rest en mee akkoord gaat wil misschien zeggen dat ik ook geen wolf ben?
Sorry ik haal hier de betere mogelijkheden aan en jij probeert mij het makkelijke slachtoffer te laten zijn omdat ks toch niet verder kijkt dan zijn tunnel!
 
Reactiescore
723
Ik snap er geen pepernoot meer van. Hoezo pleit jij DenDuvel nou weer vrij? Gister had ik dat gevoel ook al.
Ik pleit hem niet vrij, maar ik acht hem vooral het minste kans als wolf tussen jullie.
Als je het potje eens doorleest met een andere gedachtengang, ben ik er zeker van dat je op dezelfde conclusie komt
 
Reactiescore
1.498
Denduvel en Killingsspreee beiden wolf is onwaarschijnlijk.

Dus dan is het Arbeitman met 1 van deze twee (of er moet nog maar 1 wolf zijn).

Beste keus dus Arbeitman lynchen en jij schot op 1 van die twee, of 1 van die 2 lynchen en jij schot op arbeitman.

Kies jij maar @miketijger
 
Reactiescore
397
Ik pleit hem niet vrij, maar ik acht hem vooral het minste kans als wolf tussen jullie.
Als je het potje eens doorleest met een andere gedachtengang, ben ik er zeker van dat je op dezelfde conclusie komt
Oh ik heb het potje meermaals doorgelezen. Ik snap niet waar Mike op baseert dat jij goed bent Duvel. DenDuvel en arbeitman zijn volgens mij gewoon wolf.
 
Reactiescore
338
Ik ben toch weer geneigd ks te gaan... Hij wil niet afwijken van mij, terwijl het obvious is dat ik wel zoek en dingen aanhaal en hij maar 3posts kan aanbrengen zonder mijn naam erin...
 
Reactiescore
397
Ik ben toch weer geneigd ks te gaan... Hij wil niet afwijken van mij, terwijl het obvious is dat ik wel zoek en dingen aanhaal en hij maar 3posts kan aanbrengen zonder mijn naam erin...
Je weet zelf ook wel dat ik het niet ben. Ik ga Dash volgen geloof ik. Duvel, arbeitman en bappos, hier moet de laatste wolf of laatste wolven tussen zitten.
 
Reactiescore
338
En waarom weet ik dat? Je hebt buiten mij een heel potje niets aangebracht? Maar echt niets dus ik zou niet weten waarom jij het dan niet bent...
 
Reactiescore
561
Daar heb ik ook al aan gedacht.
Zelfs al aan stel de claim van arbeit is echt en er zit slechts 1 wolf nu in, de infectiewolf, dan is het alsnog arbeit dat we het beste lynchen.

Beter ga je op zoek naar de echte wolf? Je hebt een heel sterke tunnelvisie op mij.

Ik denk dat het duidelijk is dat de wolf(en) tussen het trio DenDuvel Bappos en KS zitten.

De claims van Dash en Mike lijk ik te geloven. De claims van eerstgenoemde trio zijn gewoon zwak en ongeloofwaardig.

Ik speel nog met een ander ideetje, maar daarvoor lees ik nog eens van het begin.
 
Reactiescore
338
Beter ga je op zoek naar de echte wolf? Je hebt een heel sterke tunnelvisie op mij.

Ik denk dat het duidelijk is dat de wolf(en) tussen het trio DenDuvel Bappos en KS zitten.

De claims van Dash en Mike lijk ik te geloven. De claims van eerstgenoemde trio zijn gewoon zwak en ongeloofwaardig.

Ik speel nog met een ander ideetje, maar daarvoor lees ik nog eens van het begin.


Sorry maar na deze post, zou ik meer naar jou neigen, hoe kun je dat nu zwak en ongeloofwaardig noemen, jij claimt een rol die niemand heeft en als er geen infectiewolf inzit, wat ik ook denk, totaal onnodig is. Dus ik acht de kans groter dat jij dan het wolfje bent
 
Reactiescore
397
Sorry maar na deze post, zou ik meer naar jou neigen, hoe kun je dat nu zwak en ongeloofwaardig noemen, jij claimt een rol die niemand heeft en als er geen infectiewolf inzit, wat ik ook denk, totaal onnodig is. Dus ik acht de kans groter dat jij dan het wolfje bent
Arbeitman stemmen is akkoord voor mij hoor als jij dat ook wilt.
 
Reactiescore
561
Sorry maar na deze post, zou ik meer naar jou neigen, hoe kun je dat nu zwak en ongeloofwaardig noemen, jij claimt een rol die niemand heeft en als er geen infectiewolf inzit, wat ik ook denk, totaal onnodig is. Dus ik acht de kans groter dat jij dan het wolfje bent

De typische counter dit. Mooi.
 
Reactiescore
1.277
Hoe ik het zie is het echt 25% kans voor jullie alle 4, beste kans om te winnen is zoals mike en ik het nu spelen. Veel succes met de lunch vanavond wolfjes, als je mike luncht kan je er zomaar zelf uit liggen en lunch je mij blijf ik toch leven.
 
Bovenaan