[Speeltopic] WvW #317 Werewolves of Disney

  • Topicstarter Deleted User - 487963986
  • Startdatum
Reactiescore
2.193
Het feit dat niemand zich vragen stelt bij het feit dat de lynch op mij wel heel gemakkelijk gaat is daar toch wel een bewijs van, aangezien er al zo veel goedjes uit zijn.

Het feit dat je alles maar laat gaan zoals het gaat en niet (als je goedje bent) er meer aan doet om het naar een wolf te wijzen zegt even goed iets.

Zoals ik al zei, ik vind je speelwijze altijd verdacht maar als je je nog niet eens verdedigt..
 
Reactiescore
1.804
Ok jongens deadline is voorbij. Fijn dat jullie volgden op ILT, benieuwd wat we hieruit zullen leren. Als ik verkeerd ben zou ik morgen wat dieper op vooral anthraxxol ingaan en mogelijks ook Time.
 
Reactiescore
358
Het feit dat je alles maar laat gaan zoals het gaat en niet (als je goedje bent) er meer aan doet om het naar een wolf te wijzen zegt even goed iets.

Zoals ik al zei, ik vind je speelwijze altijd verdacht maar als je je nog niet eens verdedigt..

Er is niet eens een theorie om op te verdedigen. Maar goed, zoals ik al aangaf zat ik zelfs niet bepaald goed in het potje. Als er dan gewoon je naam geroepen wordt zonder daar onderbouwing aan te geven valt er weinig te doen.
 
Reactiescore
1.804
Wat een teleurstellende BM ben jij ik stem nooit nog op je bah
prima dan hoef ik nooit meer deze verschrikkelijke verantwoordelijkheid te dragen ik hoop dat de wolfjes me vannacht uit mijn lijden verlossen
 

Deleted User - 487963986

Guest
Lynch dag 4

Sorry snelle uitslag

ILT was Lynch hij is

Burger


Lunch dag 4


Hongertje hier hongertje daar.

Blue werd stilletjes opgepeuzeld hij was

burger met zilverbloed
 
Reactiescore
1.804
Okee jongens dit is niet wat ik gehoopt had. Maar morgen lever ik jullie een wolf op een dienblaadje aan.
Daarom graag van @bappos @Jo Han en @anthraxxol wie jullie hoofdverdachten op dit moment zijn aubkes!!
 
Reactiescore
1.014
*** en weer kan iedereen t zijn.

trouwens, weer een sneeuwwitje o_O

Het is voor mij nu Time of Materlotti ?
 
Reactiescore
1.014
Bovenaan