[Speeltopic] WvW #317 Werewolves of Disney

  • Topicstarter Deleted User - 487963986
  • Startdatum
Reactiescore
1.704
Hm sommige hebben het bij het juiste eind.
Ik snap dat de meeste zich na gister tegen mij keren maar mijn ondergang zal helaas slecht uitpakken
 
Reactiescore
559
Cheru stuurt in: ik denk dat laila wolf is. En ik bescherm dash en time.

Dat x3 met andere spelers.

Vervolgens krijgt hij na dag 3 te horen je hebt 1 van de 3 goed.

Na dag 5 zijn er van de 3 bijv 2 zeker geen wolf. Dan weet hij wie van de drie de wolf is.
ah ok snap em nu, dank je .
 
Reactiescore
1.704
Cheru stuurt in: ik denk dat laila wolf is. En ik bescherm dash en time.

Dat x3 met andere spelers.

Vervolgens krijgt hij na dag 3 te horen je hebt 1 van de 3 goed.

Na dag 5 zijn er van de 3 bijv 2 zeker geen wolf. Dan weet hij wie van de drie de wolf is.
Maar ik ben geen wolf dus de hele theorie klopt niet.
 

Deleted User - 2265087

Guest
Krijgt niet te horen of het juist is. Krijgt echter wel na nacht 3 een overzicht van 1/3 of 2/3 of 0/3.

Mag ik wel vragen om even de omschrijving van cheru door te lezen aub.

Tenzij ik echt niet kan lezen, staat er nergens bij de beschrijving van cheru dat hij te horen krijgt hoeveel rollen hij goed heeft gegokt, er staat alleen dat hij bengel wordt of niet.

Maar dat verandert de zaak wel behoorlijk en dan ga ik ervanuit dat Time gelijk heeft met onderstaande opmerking:

Oke ik ga toch op anth denk ik dan, maar dan ga ik ervan uit dat simeco 1/3 heeft doorgekregen en de andere 2 dood zijn.

anthraxxol

Anthraxxol
 
Reactiescore
1.704
Dat kon hij inderdaad niet weten, wat hij wel kon weten was dat het een infectiewolf betrof. Dat weet medewolf miketijger dan ook. Misschien daarom wel de opzichtige verdediging.
Cherubijnen op infectiewolf slaat sowieso nergens op in het algemeen, en ook niet op mij.

Jullie maken het met de dag mooier met je verzinsels maar echte wolven die je uit het topic kan vissen door list en bedrog gaan vrij uit


Ik ben slachtoffer van simeco's arrogantie
 
Reactiescore
999
Bekijk bijlage 24790




@materlotti waarom beperk jij deze vraag tot @Capricorno en stel je hem niet ook aan nonkel en rukurt???


goede vraag

de stem van rukurt dacht ik eerst dat die fout was, maar door mijn eerdere post ben ik redelijk zeker dat rukurt ook een wolf is
(hij zei "ik heb al op anthraxxol gestemd" maar tussendoor had hij toch even op CI gestemd zonder iets te zeggen"

van nonkel kan ik het niet zo goed inschatten, hij lijkt mij een goed infectietarget, maar dat kan van dash ook gezegd worden

Vandaag sowieso anthraxxol eruit stemmen. Met een beetje geluk hebben we zijn liefje miketijger er ook uit en 1 van de twee is waarschijnlijk infectiewolf.

Volgende op de lijst zijn dan rukurt en eventueel capricorno

Andere wolven denk ik: bappos

Potentiële wolven: CI / nonkel jos / Jo Han

De andere acht ik voorlopig als goedje, zelfs fam bij nader inzien
 
Reactiescore
559
Je beschermde Antraxx als koppel. Je strubbelt dus echt tegen. Later heb je je stem toch op hem gezet. Maar echt overtuigend zet je die stem niet.
ik had het idee dat anthra goed was.
wist ook niet hoe die rol van cheru werkte dus natuurlijk twijfel ik dan.
twijfel sws met alles , want er is geen touw aan vast te knopen in dit potje.

maar als anthra gezien is sta ik gwn achter mn stem.
 
Reactiescore
1.704
hallo ik ben er ook nog. mag ik mezelf even verdedigen ipv dat iedereen me negeert ?

ik ben niet gezien, waarom twijfelt iedereen zo aan mijn EERLIJKHEID OPRECHTHEID SAMEN STERK?
 
Reactiescore
1.577
Doe even normaal. Dank u.

Doe zelf even normaal. Jij bent de laatste die moet zeggen dat iemand dood moet vallen. Na zoveel beschamende potjes jouwentwege zou je minstens wat vergevingsgezindheid verwachten als iemand anders eens wat minder actief kan zijn. Hou jezelf eens een spiegel voor jezus.
 
Reactiescore
1.704
Zo is dat mike wij hebben ons best gedaan maar slechte jagers zoals materlotti zitten steeds verkeerd
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.279
goede vraag

de stem van rukurt dacht ik eerst dat die fout was, maar door mijn eerdere post ben ik redelijk zeker dat rukurt ook een wolf is
(hij zei "ik heb al op anthraxxol gestemd" maar tussendoor had hij toch even op CI gestemd zonder iets te zeggen"

van nonkel kan ik het niet zo goed inschatten, hij lijkt mij een goed infectietarget, maar dat kan van dash ook gezegd worden

Vandaag sowieso anthraxxol eruit stemmen. Met een beetje geluk hebben we zijn liefje miketijger er ook uit en 1 van de twee is waarschijnlijk infectiewolf.

Volgende op de lijst zijn dan rukurt en eventueel capricorno

Andere wolven denk ik: bappos

Potentiële wolven: CI / nonkel jos / Jo Han

De andere acht ik voorlopig als goedje, zelfs fam bij nader inzien

blond :redface: :redface: :redface:
 
Bovenaan