[Speeltopic] WvW #317 Werewolves of Disney

  • Topicstarter Deleted User - 487963986
  • Startdatum
Reactiescore
2.196
Hoezo ga je geïnfecteerde zoeken? Dat is het domste wat je kan doen als je nog niet eens beginwolf hebt. Voor de rest vind ik de lijst van mater nog niet eens zo slecht, dus hoogwss pak ik er eentje daaruit
 
Reactiescore
1.707
Hoezo ga je geïnfecteerde zoeken? Dat is het domste wat je kan doen als je nog niet eens beginwolf hebt. Voor de rest vind ik de lijst van mater nog niet eens zo slecht, dus hoogwss pak ik er eentje daaruit
Uh je snapt het oprecht niet of die je alsof???

Niemand heeft het over geinfecteerde.

Mater zegt dat de wolven vervangen worden en noemt dan 5 spelers als wolf die vanaf het begin meespelen.
Zijn wel erg veel wolven op die manier
 
Reactiescore
1.503
Nonkel Jos, Simeco en Materlotti wolven lijkt mij.

Aangezien niemand mee gaat op Nonkel Jos, ben ik bereid eerst Simeco of Materlotti eruit te stemmen.
 

DeletedUser17472

Guest
Hoezo ga je geïnfecteerde zoeken? Dat is het domste wat je kan doen als je nog niet eens beginwolf hebt. Voor de rest vind ik de lijst van mater nog niet eens zo slecht, dus hoogwss pak ik er eentje daaruit
wolf is wolf, of hij nu geïnfecteerd is of niet.
 
Reactiescore
1.014
Ik volg blue en ga dan nu voor simeco

Gezien minder mensen nu voor bappos gaan.
 
Reactiescore
421
Nonkel Jos, Simeco en Materlotti wolven lijkt mij.

Aangezien niemand mee gaat op Nonkel Jos, ben ik bereid eerst Simeco of Materlotti eruit te stemmen.

wat interessant dit

wolven zijn ofwel idd nonkel jos, simon en materlotti

ofwel bappos, blue, candiu, anthraxxol, bappos

ofwel een selectie van genoemden

ik heb geen idee
 
Reactiescore
1.279
Anthraxxis bewezen wolfje.
In de nacht een beetje op het forum zitten en nog geen een wolfje gevangen hebben.

MAAR NU HEBBEN WE JOU GEVANGEN ANTHRAXXIS !!!
 

DeletedUser17472

Guest
Anthraxxis bewezen wolfje.
In de nacht een beetje op het forum zitten en nog geen een wolfje gevangen hebben.

MAAR NU HEBBEN WE JOU GEVANGEN ANTHRAXXIS !!!
Waarom type jij steeds in hoofdletters. Deed je gisteren ook en toen veranderde je alsnog van stem. Wat heeft dit voor zin?
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.281
Rukurt, Simeco, Bappos en Antrhaxxis
 
Reactiescore
1.804
Wat vind jij van Nonkel Jos en Materlotti?
materlotti lijkt me eerder goedje
nonkel jos voglens mij geen startwolf, dan had hij actiever gespeeld. Mogelijks wel geïnfecteerd, te zien hoe hij het geval anthraxxol compleet lijkt te negeren
Rukurt, Simeco, Bappos en Antrhaxxis
laatste twee wel, eerste twee niet lijkt mij
 
Bovenaan