[Speeltopic] WvW #317 Werewolves of Disney

  • Topicstarter Deleted User - 487963986
  • Startdatum
Reactiescore
1.503
Maar CI heeft zowat precies dezelfde argumenten als mij, hoezo staat die niet bij je hoofdverdachte. Dat je mijn argumentatie niet snap, bon maar wat is nou jouw argumentatie tegen mij? Dat ik zeker ben van mijn zaak ofwat?
Mijn argumenten noem ik net letterlijk. Dus lees nog eens door.

Sorry voor dat quote ik speel mobiel en dat is het beste dat ik kan.

Er staat een lijst van 22 namen en met 1 doet ze niks, dat vind ik vreemd, dus mag ik toch naar vragen?

Dat je dan zegt, dat de rest ook verdacht is en dat je dan afkomt maar zo speel je nog en toen ben je goed. Is ook maar posten om te posten... Ieder potje komt dit al terug... Misschien is bij nadenken dat dit mijn stijl is...

Mag je zeker naar vragen, maar dat je het zo expliciet doet en de verdere post volledig naast je laat liggen vind ik heel gek.

Je laatste zin klopt volledig, vandaar dat ik je ook niet bovenaan de lijst zet.
 
Reactiescore
1.707
Ctrl heeft aan gegeven geen tijd meer te hebben ivm werk. En vroeg netjes achter vervanging. En Capri was kei enthousiast Stefan.
prima als hij dat aangeeft kan ik haar daar niet om veroordelen, ondanks dat vind ik het een opvallende zaak ik hou maggie dus in de gaten.
 
Reactiescore
1.468
Ik geef juist al eerder aan dat Huijssen mij verdacht lijkt
Juist niet? Je geeft enkel aan dat je vind dat Huijsen meer post wat duiden kan op een leuke rol, en je meld expliciet dat je niet weet of dat goed of slecht is.
Wat vind je van mijn analyse over Timeforplanb en Jokersbrain?
DIe heb ik gemist?
 
Reactiescore
1.503
Welcome back Capri. Succes!

En Bappos, je vraagt aan mij een hele waslijst en reageert daar dan niet meer op. Ook niet netjes.

Dat was ik niet hoor.
Juist niet? Je geeft enkel aan dat je vind dat Huijsen meer post wat duiden kan op een leuke rol, en je meld expliciet dat je niet weet of dat goed of slecht is.

DIe heb ik gemist?
Staat hier vlak boven de analyse, vorige pagina.

Ik geef aan dat ik niet zeker ben van de zaak nee, maar dat wordt ik later wel. Net zoals de rest zat ik er naast, maar je kan niet iedere avond een wolf vangen.
Dat de rest hem ook gestemd heeft, sterkt mij alleen maar in mijn gedachte.
 
Reactiescore
338
Mijn argumenten noem ik net letterlijk. Dus lees nog eens door.



Mag je zeker naar vragen, maar dat je het zo expliciet doet en de verdere post volledig naast je laat liggen vind ik heel gek.

Je laatste zin klopt volledig, vandaar dat ik je ook niet bovenaan de lijst zet.

Er staat in dat ze geen tijd heeft en haar kleurtjes liggen zeer dicht bij de waarheid, dan moet ik daar toch niets op zeggen.
 
Reactiescore
397
1605642095212.png
Hierbij de tussenstand van de lynch vanavond. Het lijkt erop dat het tussen mij, Jokersbrain en ll0ll king gaat.

@Jo Han Op vorige pagina heb ik een post geëdit met het verzoek ook te kijken naar mijn post over ItsDash en Jokersbrain.
@famdecibel Voor jou geldt hetzelfde, ik heb je een eerder vandaag ook al gevraagd wat je er van vind.
 
Reactiescore
1.468
Dat was ik niet hoor.

Staat hier vlak boven de analyse, vorige pagina.

Ik geef aan dat ik niet zeker ben van de zaak nee, maar dat wordt ik later wel. Net zoals de rest zat ik er naast, maar je kan niet iedere avond een wolf vangen.
Dat de rest hem ook gestemd heeft, sterkt mij alleen maar in mijn gedachte.
Blijkbaar is de zoekfunctie kapot, ik kon het niet vinden wanneer ik op gepost door jou, in dit topic zoek.
Anyway, wat Jokersbrain betreft, is dat eigenlijk die impulsiviteit die ik eerder al noemde, die volgens mij vrij typisch is voor Jokersbrain. Dat is niet direct verdacht wat mij betreft.

Wat Kenneth betreft zie ik geen verschil qua speelstijl met zijn eerdere potjes.
 
Reactiescore
1.468
@Jo Han Ik vind het jammer dat je vind dat veel van mijn posts inhoudsloos zijn. Ik deel je mening niet, maar dat zal komen omdat ik het altijd met mezelf eens ben. Zoals vermeld doe ik mijn best slechtjes te vangen, maar ik merk dat mijn activiteit blijkbaar een valkuil is. Naar mijns inziens zijn er mensen met een veel hoger percentage inhoudsloze posts, maar dat kan aan mij liggen. Mocht ik morgen nog leven dan neem ik dat mee en zal ik minder inhoudsloos posten, mocht ik morgen niet meer leven dan neem ik het volgende potje mee. Daarnaast negeer je volkomen de quotes die ik heb gemaakt over ItsDash en Jokersbrain, net zoals de meeste van de spelers.
Kan je die over Jokersbrain nog even quoten?
Wat Dash betreft: Exact deze speelstijl met de zaken die jij nu aangeeft heb ik een keer tegen Dash gebruikt in een eerder potje, weet niet meer exact welk potje dat was, maar daar bleek hij achteraf goedje te zijn. Zoals ik aangaf herken ik deze speelstijl van Dash als goedje. Ik kan er uiteraard naast zitten, maar je vragen zijn denk ik in mijn analyze al in zekere zin beantwoord.

Dank voor je verdere reactie.
 
Reactiescore
3.586
Dit is natuurlijk grootse onzin. Je stemt op dag 1 wellicht op iemand om wat uit te lokken, maar op dag 2 slaat dit nergens meer op. Jij denkt dus werkelijk dat jouw stem de druppel was voor Killingsspreee om actief te gaan worden? Daarmee ben je heel arrogant en verreweg veel te zeker over jezelf. Dat je zo makkelijk de stem ook weer weghaalt versterkt mijn gevoel hier in.

Het is leuk dat je de gedachte achter mijn post probeert te achterhalen maar ik vind vooral jouw in deze arrogant. Killing had 2 stemmen, was actief, ik plaatste een 3de los van het feit of ik op Killing stemde ging het mij meer over de 3de stem die hij kreeg. Daarbij achtte ik mezelf niet dermate indrukwekkend Killing zichzelf wel moest gaan verdedigen maar meer omdat hij op dat moment als lynch stond, niet omdat ik de lynch zette maar wel omdat ik de 'zoveelste' lynch had.

Iets later kwam Killing al zeggen van 'olla moet mij toch even gaan verdedigen nu' dus het had wel zin effect? Zeg ik trouwens ergens dat ik zeker ben van mijn eigen stemkeuzes? Je legt me woorden en interpretaties in de mond die nooit hebben plaatsgevonden. Maar deze meeloopstem van jouw zag ik 3km geleden al aankomen. Dus het verbaast me allemaal niets natuurlijk.
 
Reactiescore
3.586
Dit komt extreem nep over. Dit vind ik twee hele wolfse uitspraken om te gaan roepen dat het je niks doet als mensen op je stemmen. Als je goedje bent doet het wel wat met je, de enige die het zo nonchalant zou opvangen is een wolf.


Wederom zelfde liedje als gewoonlijk. Als het me niets doet ben ik een nonchalante wolf, als het me wel iets doet ben ik een wolf in het nauw gedreven. Theorie van niks.
 
Reactiescore
397
Thanks, op zich kan ik het grotendeels vinden in je mening over Jokersbrain, hoewel ik moet zeggen dat ik me niet anders van hem kan herinneren qua stijl.
Het is voor mij dus geen reden om hem enorm hoog op mijn lijst te plaatsen.
Helder, zo speelde hij de afgelopen twee potjes ook. Als welp. En als wolf.
 
Reactiescore
421
ok ik heb soort van gelezen

1. miketijger
2. MOH

4. Combino Pastasaus
5. ILT
6. Anthraxxol

7. Killingsspreee
8. simeco

9. Ctrl Alt Delete
10. Jandiu
11. Fam

12. Dappos
13. Bash
14. Cokersbrain
15. .Time

16. materlotti
17. Jo han
18. Blue
19. Tante jos

20. ll0ll king
21. rukurt
22. DenDuvel
24. Anders
25. Ci
Paars is over actief
Turquose is normaal
Oranje is minder actief

Mijn kleinzoon van 7 maanden oud is hier. Ik ben er dus inderdaad minder. Het moet tussen de bedrijven door. Morgen breng ik hem met de trein naar huis. Blijf daar slapen en dan donderdag met de trein terug. Vanaf vrijdag ben ik er gewoon. Sorry. Nood breekt wet.
[/QUOTE]

grappig dat je mijn vragen als zo'n aanval zag, ik was gewoon benieuwd naar hoe je zou reageren. HEt pleit misschien wel in je voordeel. Ach, ik weet het eerlijk gezegd niet. Er zit niet echt logica achter.

Dat geldt voor zo'n beetje alles dat ik zie gebeuren overigens? Hoe krijg ik hier nou chocola van gemaakt?
 
Reactiescore
338
Ik zag ook net dat ik nog niet gestemd had. Het doel was terug op Ctrl te gaan, maar dat vind ik niet eerlijk. Dus ik ga voor een andere kandidaat, pastasaus is vandaag al meermaals online geweest en heb hem nog niets zien posten? Pastasaus
 

Combino Pastasaus

Beste Spelleider 20/21
Reactiescore
2.033
Allen, excuses, ik had lang les vandaag en de 23 pagina's zijn vooralsnog redelijk demotiverend om opnieuw te lezen. Morgen heb ik sowieso meer tijd. :)
Ik doe m'n best om er nog iets van te maken.
 
Reactiescore
3.586
Ik zag ook net dat ik nog niet gestemd had. Het doel was terug op Ctrl te gaan, maar dat vind ik niet eerlijk. Dus ik ga voor een andere kandidaat, pastasaus is vandaag al meermaals online geweest en heb hem nog niets zien posten? Pastasaus

Dat is een vrij nutteloze/betekenisloze lynchstem. Aangezien Pasta sws al niet de lynch zal gaan worden. Beter op mij, Killing, Bappos of Lolking ofzo.
 
Bovenaan