[Speeltopic] WvW #317 Werewolves of Disney

  • Topicstarter Deleted User - 487963986
  • Startdatum

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.279
Toch wel irritant hoe capricorona hier de dans aan het ontspringen is.
 
Reactiescore
1.577
Aangezien iedereen ervan overtuigd lijkt te zijn dat er nog een kleine wilde in het spel zit, hier de mensen die niet op Anthrax stemden. Ik denk dat we het er allemaal wel mee eens zijn dat ten tijde van de lynch van dag 5, de mensen die op Anthrax stemden geen wolf waren.
Dat zijn Fam (Simeco), Nonkel (Bappos), Rukurt (CI) en Laila (CI)

Je vergeet jezelf in dit rijtje? Wellicht niet toevallig. Het is toch vrij ironisch dat jij nu andere mensen gaat verdenken op basis van die lynchstemming, terwijl jij daar openlijk Anthraxxol heb verdedigd. Net als miketijger dat heel opvallend deed trouwens. Je vertrouwde eerst een infectiewolf en nadien schuif je daarvoor de verantwoordelijkheid af op weerwolf miketijger omdat 'hij zo zeker was'. Met andere woorden:

1) je vertrouwt andere spelers op hun woord - iets wat een goedje sowieso niet hoeft te doen
2) je vertrouwt twee keer op het woord van een wolf - iets wat gewoon ontzettend verdacht is.

Je zette zelf je stem op Candiu, waarmee je jezelf volledig onttrekt aan de stemming. Dat is gewoon ontzettend verdacht, welke verklaring je er ook aan geeft.

Ik kan het met Dash zijn redenering eens zijn dat Fam geen wolf is (deze post).

Dash zegt hier dat Fam geen logische infectiekeuze zou zijn. En jij gaat daar zomaar in mee? Dat is het soort opmerkingen dat ik van jou niet verwacht. En het sterkt mij in het idee dat jij voorkennis hebt. Anthraxx' keuzes zijn nooit logisch, dat weet jij even goed als ik en als al de rest.

Dus daarmee denk ik dat Laila geen wolfje was op dag 5 en dat is ook niet iemand die geïnfecteerd wordt.

Ook deze opmerking is me net iets te simpel van je.

Daarmee is mijn conclusie dat van deze vier mensen Rukurt de grootste kans heeft om wolf te zijn. Niet op Anthrax stemmen terwijl hij deed alsof hij dat wel werd gedaan en daarop werd terecht gewezen. Nu lekker aan het tunnelen op iemand waarvan hij wellicht denkt dat het het makkelijkste slachtoffer is.

Qua infectie zullen we denk ik juist moeten zoeken tussen de mensen die wel op Anthrax stemden.

Dus ook hier ga je ervan uit dat rukurt een startwolf is? Waar je hierboven nog zegt dat dat niet per se het geval is?

Fam geeft hier weer een hintje dat ze inbreker is. Ze vertrouwde simeco en dash. Dus ja.

Deze twee zinnen geven meteen aan dat jij niet lekker in het potje zit en nonsens uitkraamt. Dat is geen erg, maar ga dan toch in godsnaam niet zo betweterig en dominant tekeer? Ofwel verpest je het potje voor de goedjes, ofwel ben je gewoon de geïnfecteerde wolf.

Zie jij Fam in staat zo'n hints te plaatsen? Bovendien vertrouwde ze simeco klaarblijkelijk niet, aangezien ze hem eruit heeft gestemd in de lynchstemming tss Simeco en Anthraxx. En dat ze Dash vertrouwt, heeft misschien met andere zaken te maken?

En het is ook heel opvallend hoe je deze link hier wel kan leggen, maar bij andere personen hier niet aan denkt.

Maar goed, na het teruglezen van Capricorno haar posts ben ik eigenlijk wel zeker dat ze slecht is. Zeker in combinatie met de 5 posts van CTRL waar het heel duidelijk is dat hij geen zin heeft in het spelletje (omdat hij wolf is) maken mij vrij zeker van haar slechtheid.

Dit is een prima post echter, waarin ik me helemaal kan vinden. Dus nogmaals, kom uit je tunnelvisie op rukurt.

Ik ben daar wel redelijk van overtuigd ook ja.

Eerst rukurt of capri?

Opvallend toch hoe deze man er heel rustig tussen fietst en van de ene naam op de andere springt. Grote kans op infectie. Helaas staat het schreeuwerige spel van materlotti niet toe om hem feller op de rooster te leggen.

Het is onmogelijk dat je rukurt als goedje ziet terwijl hij gewoon de lynch van Simeco volledig in de hand gewerkt heeft. Jij bent niet zo'n idioot die gaat geloven dat rukurt hier gewoon een "vergissing" gemaakt heeft. Verder hebben jullie amper op elkaar gereageerd dit volledige potje. Rukurt stelde je eens een vraag, en die heb je genegeerd.

Ik heb ongetwijfeld op nog anderen niet gereageerd, blond. De eerste drie dagen had ik pak em beet vijf posts. Dat is te wijten aan INACTIVITEIT, maar heeft niets te maken met g/s. Verder heeft rukurt de lynch niet in de hand gewerkt. Dat is manifest onjuist. Hij heeft zich hoogstens afzijdig gehouden. Vergissen is menselijk en als je niet helemaal lekker in het potje zit, of er eigenlijk niet zoveel zin in hebt, mis je veel. De eerste twee dagen had ik zelf ook geen flauw benul van wat ik deed. Zeker omdat er heel wat mensen (onder wie jij in een hemeltergende discussie met ll0ll King) voor heel wat ruis gezorgd hadden.

Edit: nu ik dit herlees, merk ik eigenlijk hoe belachelijk dit argument van 'je hebt zijn vraag genegeerd' is. Die framing alleen al. Alsof het op 105 pagina's niet kan gebeuren dat je een post mist. En als je dan die post mist, JA DAN HEB JE ZEKER GEANTWOORD IN DE CHAT. Jezus blond doe eens normaal?

Bappos zijn hoofd ligt ook al 4 dagen op de kapblok, dus dit is een non-argument. Iedereen weet dat wolven elkaar gaan aanvallen, zeker eens ze in de gevarenzone zitten.

Is allesbehalve een non-argument. Als je van dit soort simpele zaken al niet meer kan uitgaan, wordt WvW gewoon giswerk. Mag ik je er ook op wijzen dat die andere wolf, Miketijger, in het verleden een aanval heeft gelanceerd op rukurt (deze post). Twee wolven die op één speler gaan, in mijn optiek ben je dan doorgaans bewezen goedje. Dit is voor mij voldoende om te ontkrachten dat rukurt startwolf/wilde boer is.

Als je even terug zou gaan lezen, zal je zien dat er nog een viertal mensen rukurt noemden als hun verdachte. Ervan uitgaande dat het logischer geweest is voor anthraxxol om een onbesproken blad te infecteren en het bovendien logischer is om iemand te infecteren die hem wél eruit stemde, is het veel waarschijnlijker dat pakweg Dash (tot dan bewezen goedje) of jijzelf (de BM) geïnfecteerd werden.

Dit alles maakt het voor mij heel aannemelijk dat rukurt GEEN WOLF is. En dan kom ik bij hetzelfde riedeltje als hetgeen ik hier al de hele tijd zeg: er zijn andere spelers een pak verdachter.

Klopt, het zou inderdaad heel goed kunnen dat rukurt last minute jou als lunch heeft veranderd naar iemand anders. Daar ben ik nu zelfs zeker van, dank om mij erop te wijzen. Jij bent in dit potje amper nog maar verdacht geweest, dus een ideaal lunchtarget.

HEB JIJ STRONT IN JE OGEN??

Ik zie in laila ook minder een wolf optie dan de anderen. Capricorno en rukurt lijken mij duidelijker. Ik begrijp nonkel jos dus dat hij het voor nu zonde vindt om op laila te gaan, als er 2 meer "bewezen" wolven in ons midden zitten.

Voor mij wordt het sowieso Capricorno of Rukurt.

Calamus en nonkel jos. Misschien moeten wij eens met 3 op één iemand gaan stemmen. Ik denk dat er hier geen enkel goedje is die zal denken dat wij alledrie wolven zijn. Als wij gewoon met 3 op één van deze 2 gaan, dan moeten de andere goedjes wel volgen en komen er misschien wat apen uit de mouw.

Ik stel voor dat jullie mij nu dus volgen op rukurt.

Ik ben nog altijd voorstander om dit te doen, maar dan niet op Rukurt. Wél op Capricorno. Ook CI is daartoe bereid, zie ik. Dus de bal ligt in jouw kamp.
 
Laatst bewerkt:

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.279
Ik raad de goedjes aan niet de aandacht naar mij te verleggen nu nog in het potje

Wellicht ten overvloede, maar ik ben goedje.
 
Reactiescore
1.279
@Capricorno @ItsDash @famdecibel ik verwacht van jullie ook een reactie op bovenstaande post.
Mag ik je er ook op wijzen dat die andere wolf, Miketijger, in het verleden een aanval heeft gelanceerd op rukurt (deze post). Twee wolven die op één speler gaan, in mijn optiek ben je dan doorgaans bewezen goedje. Dit is voor mij voldoende om te ontkrachten dat rukurt startwolf/wilde boer is.

Je gaat voorbij aan 2 feiten.

1. Dit is ten tijden van de nagenoeg zekere verdachtmaking van mike en bappos. Smieco is al gesneuveld met dank aan het duo mike en bappos. Misschien een act om de een te 'slachtofferen' en zo een ander een verdedigingsmogelijkheid te geven.
2. Je gaat uit van wilde boer, maar gaat voorbij aan de beeldvorming dat rupert mogelijk pas na de dood van bijv die betreffende nacht wolf kan zijn geworden.

Dit soort details zou jij moeten weten.
Dit alles maakt mij iig zeker van het feit dat je aan het cherrypicken bent in je waarneming.
Wat mij betreft is overigens nog altijd laila de lynch maar liever rukurt dan capri.
Onderbouwing daarvoor is dat capri wel der best heeft gedaan een bijdrage te leveren ook al slaagt ze daar niet in. Ik verdenk capri van wel degelijk goed wolfschap als wolf. Vandaar van de drie mijn least likely suspect.
 
Reactiescore
1.577
Je gaat voorbij aan 2 feiten.

1. Dit is ten tijden van de nagenoeg zekere verdachtmaking van mike en bappos. Smieco is al gesneuveld met dank aan het duo mike en bappos. Misschien een act om de een te 'slachtofferen' en zo een ander een verdedigingsmogelijkheid te geven.
2. Je gaat uit van wilde boer, maar gaat voorbij aan de beeldvorming dat rupert mogelijk pas na de dood van bijv die betreffende nacht wolf kan zijn geworden.

1. Feitelijk onjuist. Deze verdenking is voor de lynch van Anthraxx uitgesproken. Waarom lieg je?
2. Ik ga er niet aan voorbij. Heb zelfs duidelijk uitgelegd waarom Rupert als infectie onwaarschijnlijk is. Waarom lieg je opnieuw?
 
Reactiescore
1.577
1. Feitelijk onjuist. Deze verdenking is voor de lynch van Anthraxx uitgesproken. Waarom lieg je?
2. Ik ga er niet aan voorbij. Heb zelfs duidelijk uitgelegd waarom Rupert als infectie onwaarschijnlijk is. Waarom lieg je opnieuw?

Nu ben ik er weer zeker van. Dash is geïnfecteerd.

Nvm ik las de post van Dash verkeerd.

Niettemin, Dash, als twee wolven op iemand gaan (en Bappos was niet zo zeker als miketijger), kan je dat niet zomaar negeren als argument.

Daarentegen als je de infectiewolf opvallend verdedigt, kan je dat blijkbaar wel omdat die persoon in kwestie zijn best doet?

Tja dan is dit idd een kansloze operatie.
 

Deleted User - 2265087

Guest
Hihi capricorona.
Moeten we nu allen in capritaine?

Dat is ongeveer de eerste keer dat ik een andere versie van m'n naam daadwerkelijk kan waarderen xD

Je vergeet jezelf in dit rijtje? Wellicht niet toevallig. Het is toch vrij ironisch dat jij nu andere mensen gaat verdenken op basis van die lynchstemming, terwijl jij daar openlijk Anthraxxol heb verdedigd. Net als miketijger dat heel opvallend deed trouwens. Je vertrouwde eerst een infectiewolf en nadien schuif je daarvoor de verantwoordelijkheid af op weerwolf miketijger omdat 'hij zo zeker was'. Met andere woorden:

1) je vertrouwt andere spelers op hun woord - iets wat een goedje sowieso niet hoeft te doen
2) je vertrouwt twee keer op het woord van een wolf - iets wat gewoon ontzettend verdacht is.

Je zette zelf je stem op Candiu, waarmee je jezelf volledig onttrekt aan de stemming. Dat is gewoon ontzettend verdacht, welke verklaring je er ook aan geeft.

Dash zegt hier dat Fam geen logische infectiekeuze zou zijn. En jij gaat daar zomaar in mee? Dat is het soort opmerkingen dat ik van jou niet verwacht. En het sterkt mij in het idee dat jij voorkennis hebt. Anthraxx' keuzes zijn nooit logisch, dat weet jij even goed als ik en als al de rest.

Ook deze opmerking is me net iets te simpel van je.

Dus ook hier ga je ervan uit dat rukurt een startwolf is? Waar je hierboven nog zegt dat dat niet per se het geval is?

Ik heb het idee dat het weinig nut gaat hebben om me hiertegen te verdedigen, vooral omdat ik dan eerder gebruikte verdediging ga herhalen. Dus ik laat het erbij dat ik verdacht speel - maar denk jij echt dat ik als wolf zóó obvious zou spelen? Ik zou het toch wel iets tactischer spelen mag ik hopen.

Opvallend toch hoe deze man er heel rustig tussen fietst en van de ene naam op de andere springt. Grote kans op infectie. Helaas staat het schreeuwerige spel van materlotti niet toe om hem feller op de rooster te leggen.

Ben je dan bereid om evt. op CI te gaan? Dat is de enige andere waar ik ook nog wel op zou willen stemmen. Want hoewel Rukurt kneiter verdacht is vanwege dag 5, realiseer ik me ook dat het voor mij geldt en ik ben ook gewoon goedje, dus wellicht is Rukurt ook gewoon een pechvogel in die zin.
 
Reactiescore
1.279
1. Feitelijk onjuist. Deze verdenking is voor de lynch van Anthraxx uitgesproken. Waarom lieg je?
Deze is echter Ná de lynch van smieco waarna het voor een ieder vaststond dat we anthraxxis mike en bappos moeten hebben.

Zie bijvoorbeeld deze post die voor mike zijn aanval op rupert komt.

Mike trouwens ook wolfje wegens opzichtige verdediging van simekont.
 
Reactiescore
421
Het heeft niet echt zin om me nog verder te verweren dus ik ga het niet doen.

Ik begin langzaam wel zin te krijgen om jullie tegen de lamp te zien lopen.

Fam, dash, goed gespeeld iig.
 

Deleted User - 2265087

Guest
Bappos stond niet vast want was niet opzichtig als miketijger in het verdedigen. Capri daarentegen wel.

@Capricorno waarom niet Fam?

Tijdje terug heeft Dash daar een post over gemaakt, kans dat ze infectie of kleine wilde is, is niet zo groot. En qua speelstijl is ze me dit potje niet negatief opgevallen ofzo.
 
Reactiescore
1.279
Stem beiden op Bappos en alles komt goed.
Ik roep alsnog op om bappos eruit te stemmen vanavond ipv anthraxxol

enerzijds lijkt miketijger me te zeker van zijn stuk dat dit geen goede zaak is. Ik kan me perfect voorstellen dat mike en anthraxx g/s zijn, maar wat als de slechtjes de overmacht hebben wanneer zij eruit gaan en het potje daardoor verloren is?


ik geef de voorkeur om een bewezen wolf er nu uit te tiefen. al het hele potje glijdt hij door het potje, zonder bijdragen te leveren, en tot dusver zat hij enkel op personen waarvan ik zeker ben dat ze goedje zijn. Bekijk ook zijn posts eens, daar leer je meteen uit dat hij zich doorgaans buiten de debatten houdt. Zeker de voorbije dagen, waardoor ik er de geïnfecteerde wel in zie



Zijn eerste target was Huijssen, waarover hij een ballonnetje opgooide om een makkelijk slachtoffer te zoeken. Hij plaatste pas later zijn lynchstem, zodra hij gevolgd werd:



Bappos' eerste verdachte was dus iemand die iets actiever was dan normaal, wat een flauwekul en niet iets wat je verwacht van een speler met zijn staat van dienst. Huijssen was burger.



Nadien hoor je Bappos niet, tot hij een meeloopstem plaatste op Jokersbrain, die burger was.





Opnieuw loopt Bappos mee zonder echte argumentatie, met als excuus dat hij geen tijd had. Ik heb hem op andere kanalen evenwel heel actief gezien.

Tot dusver heeft hij bovendien nog geen enkele eigen verdachte aangebracht, behalve TimeforplanB, waarop hij nooit heeft doorgezet. Na deze post valt hij 'hoofdverdachte Time' nooit meer aan. Killingspreee was overigens ook burger.



Mocht bappos wolf zijn, zou het mij niet verbazen dat Time het ook is. Zoals ik al zei, vermeldt bappos zijn 'hoofdverdachte Time' niet meer. Hij komt met drie nieuwe hoofdverdachten op de proppen, namelijk simeco, materlotti en mezelf. Die namen herhaalt hij nu al twee dagen, opnieuw zonder argumenten te geven:







En dan plots schakelt hij over op anthraxxol, puur uit opportunisme? ziet het wolfke ene kans om het koppel eruit te tiefen?





Ik wijs er jullie ook op dat onze BM een mooie boodschap achterliet:




LIJKT ME DUIDELIJK
Goede post nonkel. Bappos is inderdaad een wolf ja.
Aangezien ik met een platte band aan de kant van de weg sta, toch nog tijd voor de wolven op een rijtje:

anthraxxol
Rukurt
Miketijger
Bappos

Misschien ook:
Fam
Jo han
Capri

Iedereen die akkoord is, like deze post

Nee het was niet duidelijk dat bappos wolf was @nonkel jos?
 
Bovenaan