[Speeltopic] WvW #314

Deleted User - 487974942

Guest
vertel mij eens wat jouw theorieke is over SMM?
voor mij is hij nog de enige optie
voor jou, de enige manier waarop SMM wolf is , is als hij geinfecteerd is op dag 1. Snipvis zou dat kunnen gedaan hebben omdat hij de lynch op candiu besliste. Mij lijkt het sterk, maar er is geen andere optie
 

Deleted User - 487920325

Guest
Haha godver dit totaal vergeten en niet mijn stem op calamus gezet. Gelukkig hebben de andere goedjes wel de juiste keuze gemaakt!
 

Deleted User - 487920325

Guest
Nice wanhoopspoging Probliebb

Wolven snipvis, calamus en probliebb zitten constant op mij, dit doorziet @simeco toch wel?
 

Deleted User - 487974942

Guest
Simeco, misschien nog even ter mijner verdediging maar ik zou echt nooit CI zo opzichtig verdedigen mochten we samen wolf zijn.
 
Reactiescore
1.804
Het is FIFTY FIFTY en ik weet niet wat doen

ik ga morgen nog eens rustig doorlezen??
 

Deleted User - 487974942

Guest
self made men had wel actiever mogen zijn, beetje lame om zo te winnen als wolf
 
Reactiescore
1.804
ik ben tot de conclusie gekomen dat sieb nooit zo vaak overduidelijk wolfkes zal verdedigen dat lijkt me namelijk heel sterk
 

Deleted User - 487974942

Guest
nee want ik heb al gezegd dat het nu niet meer kan dat simeco nog de lieveling is.

ik dacht gisteren gewoon dat simeco lieveling was omdat hij zo verdacht speelde daarvoor. Maar nu kan het gewoon niet meer.
 
Reactiescore
1.804
nee want ik heb al gezegd dat het nu niet meer kan dat simeco nog de lieveling is.

ik dacht gisteren gewoon dat simeco lieveling was omdat hij zo verdacht speelde daarvoor. Maar nu kan het gewoon niet meer.
waarom denk jij dat ik geen lunch was gisteren?
 

Deleted User - 487974942

Guest
goede vraag

het moet een domme wolf zijn, anders werk je toch het bewezen goedje eruit?
vandaar dat ik zeker ook geen wolf ben
 
Bovenaan