[Speeltopic] WvW #314

Deleted User - 487974942

Guest
Goed bezig I Like Trains.!
Dit is wat de goedjes nodig hebben.

Overigens: Ik heb niet op candiu of Mohniels gestemd omdat ik er niet in geloofde dat ze wolf waren. Zeker niet van Mohniels.

Ik denk dat we ook nog eens naar snipvis en nonkel hun posts moeten kijken om uitsluitsel te krijgen.
 

Deleted User - 487974942

Guest
Ik heb net de posts van Snipvis en Nonkel doorgenomen.

Daarin viel mij 1 iets op: Nonkel is een paar keer opzichtig op CI gegaan. Dus dat is een goeie optie. Helaas ken ik nonkel ook goed genoeg om te weten dat hij een persoonlijke vete zou kunnen hebben met CI en dat hij dat in dit potje bewerksteligt. Simeco wat denk jij hierover? Jij kent nonkel nog beter.

Er is mij nog een tweede iets opgevallen ook, dat ik uit het oog verloren was. I like trains is nonkel al constant aan het verdedigen. Eerst dacht ik dat ze gebroeders waren en daarna, tot vandaag dacht ik dat ze een koppel waren. Blijkt dat ze geen koppel zijn en er zijn 2 ziener rollen uit. Dan blijft er maar 1 mogelijkheid over waarom I Like trains nonkel zou verdedigen/als een goedje bestempelen -> I like trains is wolf en weet dat Nonkel een goedje is.

Alleen twijfel ik ook hard over deze laatste theorie omdat I Like Trains zo goed aan het spelen is.
 
Reactiescore
358
Ik heb net de posts van Snipvis en Nonkel doorgenomen.

Daarin viel mij 1 iets op: Nonkel is een paar keer opzichtig op CI gegaan. Dus dat is een goeie optie. Helaas ken ik nonkel ook goed genoeg om te weten dat hij een persoonlijke vete zou kunnen hebben met CI en dat hij dat in dit potje bewerksteligt. Simeco wat denk jij hierover? Jij kent nonkel nog beter.

Er is mij nog een tweede iets opgevallen ook, dat ik uit het oog verloren was. I like trains is nonkel al constant aan het verdedigen. Eerst dacht ik dat ze gebroeders waren en daarna, tot vandaag dacht ik dat ze een koppel waren. Blijkt dat ze geen koppel zijn en er zijn 2 ziener rollen uit. Dan blijft er maar 1 mogelijkheid over waarom I Like trains nonkel zou verdedigen/als een goedje bestempelen -> I like trains is wolf en weet dat Nonkel een goedje is.

Alleen twijfel ik ook hard over deze laatste theorie omdat I Like Trains zo goed aan het spelen is.

Ik stel aan jou dezelfde vraag die ik ook aan Simeco stelde. Als jij in deze situatie in de schoenen van het g/s zou staan, zou jij zo opzichtig de (vermoedelijk) laatste wolf aanvallen, de voorbije dagen? Of zou je toch niet liever nog een dagje wachten?

Ik mag uiteraard niet claimen, maar je slaat een logisch stapje over in je redenering over mij btw.
 

Deleted User - 487974942

Guest
Ik stel aan jou dezelfde vraag die ik ook aan Simeco stelde. Als jij in deze situatie in de schoenen van het g/s zou staan, zou jij zo opzichtig de (vermoedelijk) laatste wolf aanvallen, de voorbije dagen? Of zou je toch niet liever nog een dagje wachten?
ik weet het niet zeker. Stel dat er nog 2 wolven overschoten (Snipvis + andere wolf), dan zou ik nog langer gewacht hebben. Zeker als je weet dat we eigenlijk nog met 9 overschoten en niet met 5 (door de twee inactiviteitsdoden, en driedubbele dood door de lunch). Anders maak je jezelf ook onnodig verdacht. Hoe kleiner het potje wordt, hoe groter de kans dat de overlevende wolven elkaar gaan verdenken van g/s koppel. Zeker als er plots een goedje uit het niets op je komt te stemmen.

- wat nonkel zijn beschuldiging op mij betreft, ik denk dat nonkel en snipvis al gisteren het plan gemaakt hadden om op mij te gaan. Ze wisten dat Dash geen wolf was en dus dat ze mij gingen kunnen pakken op het feit dat ik dash er zo hard uitwilde.
Ik mag uiteraard niet claimen, maar je slaat een logisch stapje over in je redenering over mij btw.

hmmm een stapke overslaan? Ik had hier nochtans lang over nagedacht :p
 
Reactiescore
358
ik weet het niet zeker. Stel dat er nog 2 wolven overschoten (Snipvis + andere wolf), dan zou ik nog langer gewacht hebben. Zeker als je weet dat we eigenlijk nog met 9 overschoten en niet met 5 (door de twee inactiviteitsdoden, en driedubbele dood door de lunch). Anders maak je jezelf ook onnodig verdacht. Hoe kleiner het potje wordt, hoe groter de kans dat de overlevende wolven elkaar gaan verdenken van g/s koppel. Zeker als er plots een goedje uit het niets op je komt te stemmen.

Dat is mijn punt, we waren nog met heel veel. Nu al een wolf er uit gooien als g/s is risky. Anderzijds is de medewolf uiteraard het gevaarlijkste voor het koppel. Daarom dat ik het zo dubbel vind.

- wat nonkel zijn beschuldiging op mij betreft, ik denk dat nonkel en snipvis al gisteren het plan gemaakt hadden om op mij te gaan. Ze wisten dat Dash geen wolf was en dus dat ze mij gingen kunnen pakken op het feit dat ik dash er zo hard uitwilde.

Kan je die beschuldigingen even quoten? Ik herinner me ze niet direct.

hmmm een stapke overslaan? Ik had hier nochtans lang over nagedacht :p

Iets te lang nagedacht me dunkt :p

Als je de som maakt, is het technisch mogelijk dat er nog 2 slechtjes in dit potje zitten. Onwaarschijnlijk, maar mogelijk. In dat geval schat ik het in dat CI er zeker eentje van is.

Als er maar 1tje inzit, hebben we nu 2 dagen om die er uit te peren. Ik denk voorlopig dat CI de logische lynch is voor vandaag, en dat een extra dag (of winst) garandeert. Maar ik ga nu pitten en in de loop van morgen ga ik het potje nog eens volledig herlezen.

Simeco is bewezen
van Sieb denk ik al het ganse potje dat hij goed is, en zelfs het feit dat hij de lynch op de bengel leidt vind ik echt zo'n probleem niet, want de punten die hij aanhaalde waren ook gewoon juist
Self-Made was verdorie degene die Candiu er uit kegelde op het nippertje
 

Deleted User - 487974942

Guest
pr0blieeb en Calamus Incendium zijn wolven, dat is me na dat geveinsde gesprekje vlak voor de deadline heel duidelijk geworden.
Hier post nonkel (net na zijn dood, maar waarschijnlijk nog in de wetenschap dat hij niet dood was) dat hij mij ook verdenkt.
 

Deleted User - 487974942

Guest
Trouwens, nu bedenk ik me nog iets. Waarom gaven we Self-Made credit voor de lynch op Candiu?

Het laatste slechtje is waarschijnlijk gewoon de geïnfecteerde wolf, en toen hij Candiu de dood in joeg was de infectie nog niet geweest!
Dat zou enkel kunnen als de geinfecteerde al op dag 1 geinfecteerd werd.
Edit: het kan ook dat Self Made men niet wou diegene zijn die een wolf gered had in zo'n close lynch. Persoonlijk had ik als wolf, mijn medewolf ook niet gered...
 
Reactiescore
358
Dat zou enkel kunnen als de geinfecteerde al op dag 1 geinfecteerd werd.
Edit: het kan ook dat Self Made men niet wou diegene zijn die een wolf gered had in zo'n close lynch. Persoonlijk had ik als wolf, mijn medewolf ook niet gered...

Ja, natuurlijk. De andere dagen waren er lunches. Maar we weten nu ten minste zeker dat er een infectiewolf in zit.

Jij bent degene die al het ganse potje het bestaan van een infectie sterk in twijfel trekt. Maar goed, je edit klopt ook wel, echter is dat toch een betere "play" die ik van nieuwere spelers minder zou verwachten.
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.306
Ja, natuurlijk. De andere dagen waren er lunches. Maar we weten nu ten minste zeker dat er een infectiewolf in zit.

Jij bent degene die al het ganse potje het bestaan van een infectie sterk in twijfel trekt. Maar goed, je edit klopt ook wel, echter is dat toch een betere "play" die ik van nieuwere spelers minder zou verwachten.

Hulp van de wolvenchat wellicht?
 

Deleted User - 487974942

Guest
Zou snipvis the self made men geinfecteerd hebben?
Dat lijkt me heel sterk.
 
Reactiescore
1.804
vandaag heel de dag bezig geweest alweer helaas.

Maar goed. Ik stel voor vandaag Calamus eruit te stemmen. De manier waarop nonkel van in het begin steeds meer zijn pijlen op hem richtte, eigenlijk zonder echt goede argumenten (zoals ik hier eerder in het topic al aankaartte) doet mij zeer sterk vermoeden dat hij een wolfje is. Dat en het feit dat hij gisteren ternauwernood te lynch ontliep tvv de bengel.
 
Reactiescore
1.804
iemand betere suggesties? vandaag wordt hoogstwaarschijnlijk immers mijn laatste dag?
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.306
Hoezo je laatste dag? En dat terzijde ik zou stemmen op iemand die wel een slechtje is.
 

Deleted User - 487920325

Guest
Denk dat Calamus inderdaad de beste optie is. Nog werkelijk 0 keer op een slechtje gestemd.
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.306
Denk dat Calamus inderdaad de beste optie is. Nog werkelijk 0 keer op een slechtje gestemd.

Tijd dat ik mijn stem op jou zet dan wellicht?

Wat een wolfse post dit. Self made men geinfecteerd door snipvis?

Als dat mogelijk is, is er een keer geen lunch doorgegaan?
 
Bovenaan