[Speeltopic] WvW #314

Deleted User - 487974942

Guest
tja, jullie negeren dan ook volledig de logica waarom we op dash gaan. Als jullie daar eens op ingaan kunnen we verder.


Voor mij vallen er hier 2 zaken uit te concluderen:

- DenDuvel speelt z'n eerste potje, begrijpt het nog niet 100%, dat kan gebeuren. Of speelt het echt heel goed? Dat valt nog te bezien. Misschien drinkt hij gewoon ook te veel duvels?
- Snipvis is veel ervarener en weigert om effectief naar slechtjes te zoeken. Als er straks net voor de deadline op iemand anders gegaan wordt met meerdere mensen, dan weet ik ook in welke chat dat idee zijn oorsprong gekend zal hebben -> De wolvenchat.
 
Reactiescore
338
tja, jullie negeren dan ook volledig de logica waarom we op dash gaan. Als jullie daar eens op ingaan kunnen we verder.


Voor mij vallen er hier 2 zaken uit te concluderen:

- DenDuvel speelt z'n eerste potje, begrijpt het nog niet 100%, dat kan gebeuren. Of speelt het echt heel goed? Dat valt nog te bezien. Misschien drinkt hij gewoon ook te veel duvels?
- Snipvis is veel ervarener en weigert om effectief naar slechtjes te zoeken. Als er straks net voor de deadline op iemand anders gegaan wordt met meerdere mensen, dan weet ik ook in welke chat dat idee zijn oorsprong gekend zal hebben -> De wolvenchat.

Dat veel duvels kan op deze moment niet kloppen hahaha. Het speel nog niet helemaal snappen kan wel kloppen!
 
Reactiescore
338
Ik heb het gevoel dat de theorieën van dash gebaseerd zijn op haantjes gedrag en koppigheden? Maar ik dat kan natuurlijk een kenmerk van een wolf zijn, dat weet ik niet..
 
Reactiescore
358
Ik heb het gevoel dat de theorieën van dash gebaseerd zijn op haantjes gedrag en koppigheden? Maar ik dat kan natuurlijk een kenmerk van een wolf zijn, dat weet ik niet..

Meen je dit? Snap je het echt niet?

Goed, dat kan. Als je de logica niet wil of kan volgen, wordt het wel tijd om met een alternatief te komen. Het is niet verboden om ons te overtuigen.
 
Reactiescore
358
Doe niet alsof Dash wolf een zekerheid is?
De reden dat ik niet op hem stem nu is juist omdat Nonkel en jij er zo snel opgaan.
Vind ik ook, dash heeft evenveel beweringen gedaan dan nonkel en pr0blieeb.

E: vandaar ik zelf nog geen stem heb uitgebracht

Voorzichtig met deze vergelijking. Vooral Sieb maar ook Nonkel hebben effectief al wel de leiding genomen om er al een heel deel slechtjes uit te spelen. Je hebt veel meer reden om hen te vertrouwen dan Dash, atm.

Edit: verder blijft het een feit dat Dash gewoon extreem selectief antwoorden geeft. Hij reageert niet op 90% van de vragen die hem gesteld worden, waardoor hij zijn verdediging sterker doet lijken dan dat het is. Gewoon wolvengedrag hoor.
 
Reactiescore
338
Voorzichtig met deze vergelijking. Vooral Sieb maar ook Nonkel hebben effectief al wel de leiding genomen om er al een heel deel slechtjes uit te spelen. Je hebt veel meer reden om hen te vertrouwen dan Dash, atm.

Klopt dat kan ik niet ontkennen, maar zoals ik al zei, zie ik alleen koppigheid (de reden dat ze niet op elkaars vragen willen antwoorden of toch dash niet op die van de andere) Daarom dash verdenken om die reden, zou ik niet doen...

Ik heb nog wel wat terug gelezen en hij maakt ook wel wat rare sprongen, hij wou absoluut niet op sule stemmen, want dat was sws een rol dat was uitgespeeld en iets later neemt hij dan toch weer die beslissing om het wel te doen...
 
Reactiescore
338
Dat dit wolvengedrag is, kan ik (nog) niet weten denk ik dan, aangezien ik nog niet zolang meega en dit, de eerste keer, is dat ik dit zie?
 

Deleted User - 487969991

Guest
tja, jullie negeren dan ook volledig de logica waarom we op dash gaan. Als jullie daar eens op ingaan kunnen we verder.


Voor mij vallen er hier 2 zaken uit te concluderen:

- DenDuvel speelt z'n eerste potje, begrijpt het nog niet 100%, dat kan gebeuren. Of speelt het echt heel goed? Dat valt nog te bezien. Misschien drinkt hij gewoon ook te veel duvels?
- Snipvis is veel ervarener en weigert om effectief naar slechtjes te zoeken. Als er straks net voor de deadline op iemand anders gegaan wordt met meerdere mensen, dan weet ik ook in welke chat dat idee zijn oorsprong gekend zal hebben -> De wolvenchat.
Ik vraag letterlijk wat mensen van SMM vinden voor ik mijn stem wil zetten. Jij negeerde mijn grote post volledig met: WaArOm StEm Je NiEt Op DaSh Al? Terwijl dat in diezelfde post staat. De logica om op dash te stemmen is Oké maar niet baanbrekend watervaste fantastische logica. Je doet alsof dash een wolf is en je dat al 100% weet.
Ik ben zeker bereid op dash te stemmen maar als hij goed blijkt ben jij ook meteen nummer 1 op mijn verdachtenlijst daarna. Feit dat je nu op dash pusht is deels van de reden om dash te stemmen? nogmaals, waar haal je alle zekerheid vandaan en waarom ga je niet in op andere lynchkandidaten?
 

Deleted User - 487969991

Guest
Ik ben vooral benieuwd naar wat @simeco te zeggen heeft over Dash voor ik eventueel mijn stem plaats.
 
Reactiescore
338
Ik vraag letterlijk wat mensen van SMM vinden voor ik mijn stem wil zetten. Jij negeerde mijn grote post volledig met: WaArOm StEm Je NiEt Op DaSh Al? Terwijl dat in diezelfde post staat. De logica om op dash te stemmen is Oké maar niet baanbrekend watervaste fantastische logica. Je doet alsof dash een wolf is en je dat al 100% weet.
Ik ben zeker bereid op dash te stemmen maar als hij goed blijkt ben jij ook meteen nummer 1 op mijn verdachtenlijst daarna. Feit dat je nu op dash pusht is deels van de reden om dash te stemmen? nogmaals, waar haal je alle zekerheid vandaan en waarom ga je niet in op andere lynchkandidaten?

Dit vind ik dus ook, vandaar dat men stem nog niet staat. 'uit het niks' pushen op een persoon vind ik het vreemd.

Oke er zijn aanleidingen, maar zo zijn er voor nog spelers aanleidingen
 

Deleted User - 487920325

Guest
Ik heb wat posts van selfmade men teruggezocht.


Er waren genoeg ontwikkelingen om nog een stem aan te passen of minsten iets te laten horen.

Duvel zat wel op Candiu dag 1. Zelfde geldt ook voor SMM natuurlijk hier maar er is een wezenlijk verschil als het gaat om het tijdstip waarop hij op candiu stemt. namelijk 1 minuut voor de deadline, op dat moment maakt deze stem op candiu geen verschil aangezien het de stemming op candiu al 1 stem voor staat op sule (die ander eventuele lynch was dat moment) en ook arbeit (=BM) op candiu had gestemd. Dus een gelijkspel was ook niet genoeg geweest om Candiu te redden van de dood. Een goede manier om nu te kunnen zeggen; kijk ik heb op een wolfje gestemd toen.



Deze posts de dag erop is ook opvallend minimaal. Dit is namelijk gewoon open deur intrappen. Tuurlijk zullen wolven op elkaar stemmen / op elkaar gaan om minder verdacht te lijken. Dit weet iedereen en voelt daarom voor mij als een verkapte manier van zeggen: Hee jongens! Let ook even op andere spelers en ga niet mee op MOH. Moh blijkt wolf dus achteraf kan dit een poging tot het redden van MOH zijn geweest.

Wat een ontzettende framing dit, verdacht. Op het moment van mijn stem stond het 4-4, 1 minuut voor de deadline. Ik had dus wel degelijk de doorslaggevende stem op candiu, pas na mijn stem veranderde simeco zijn stem. Waarom zou ik deze in godsnaam op candiu zetten als ik een wolf was?

Daarnaast opperde ik als 1e dat sule wel eens de slechte beul zou kunnen zijn na zijn actie en zette ik meteen mijn stem op hem. Ik vond het daarna idd niet meer nodig om verder te discussieren die dag. Heb het nog teruggelezen, maar ik zag er weinig nieuwe informatie in, vooral een hoop geblaat.

Zal de rest van de posts vandaag eens terug gaan lezen, kreeg van deze een melding.
 

Deleted User - 487969991

Guest
Wat een ontzettende framing dit, verdacht. Op het moment van mijn stem stond het 4-4, 1 minuut voor de deadline. Ik had dus wel degelijk de doorslaggevende stem op candiu, pas na mijn stem veranderde simeco zijn stem. Waarom zou ik deze in godsnaam op candiu zetten als ik een wolf was?

Daarnaast opperde ik als 1e dat sule wel eens de slechte beul zou kunnen zijn na zijn actie en zette ik meteen mijn stem op hem. Ik vond het daarna idd niet meer nodig om verder te discussieren die dag. Heb het nog teruggelezen, maar ik zag er weinig nieuwe informatie in, vooral een hoop geblaat.

Zal de rest van de posts vandaag eens terug gaan lezen, kreeg van deze een melding.
ik heb het teruggeteld en dit klopt niet? Goed als het 4-4 was daadwerkelijk dan my bad, zal nog eens teruglezen zo.
Ook chapeau je hebt in deze post meer woorden dan alle andere posts bij elkaar zowat. Dus ben benieuwd wat er nu nog komen kan!
 

Deleted User - 487920325

Guest
ik heb het teruggeteld en dit klopt niet? Goed als het 4-4 was daadwerkelijk dan my bad, zal nog eens teruglezen zo.
Ook chapeau je hebt in deze post meer woorden dan alle andere posts bij elkaar zowat. Dus ben benieuwd wat er nu nog komen kan!

Ga ervan uit dat deze klopt. Die onderhandse opmerkingen zijn nergens voor nodig hoor:redface:

Deze maakte @Sule Silmad voor me, waarvoor dank nogmaals:
 

Deleted User - 487974942

Guest
Kijkend naar aantal spelers en slechtjes eruit vermoed ik nog 2 of 3 wolven / slechtjes.
Een interessant vraag is dus ook of we nog een lunch gaan zien die niet doorgaat, ofwel er dan een infectie is. Beste geval niet, dan zit Simeco gebakken. Het kan natuurlijk prima dat er geen infectiewolf in zit deze ronde.
Volledig akkoord.

Duidelijk is dat minimaal een van de wolven gisteren aanwezig was voor de deadline, Laila is immers meteen gelunchd na de beulactie, of deze wolfke ook gepost heeft toen is niet zeker. De manier hoe alles verlopen is acht ik de kans groot dat 1 wolf zit tussen drie spelers: Sieb, Nonkel en Dash.
Lunch op Laila kan toeval geweest zijn maar het kan goed zijn dat Dash vlug nog Laila heeft ingestuurd om een 'bewezen goedje' uit te schakelen. Maar in die logica kon Simeco ook al lang geluncht geweest zijn ...

Ik denk dat de laatste wolf / wolven te vinden zijn tussen de wat minder aanwezige spelers. Van de minder aanwezige vallen arbeit en calamus op voor trollspel. Calamus voor mij het meest, maar wellicht omdat die gewoon net wat meer heeft gepost dan arbeit. Allebei spelen jullie iig belabberd slecht als jullie goedje zijn, mag ook gezegd worden. dus ik hoop voor jullie eer dat je slecht bent.
Arbeitman viel oorspronkelijk wel nog goed mee. Over calamus valt niet veel te zeggen.
Voorlopig heb ik over beide geen mening.


Dan is er de groep Martinezz, ILT, DenDuvel en Selfmademan over. Hiervan verdenk ik Den Duvel en Self made man het meest. Direct na de deadline aanwezig zijn met de tekst dat je niks had bij te dragen is natuurlijk onzin. Je kan altijd je mening geven en gewoon meedoen in discussie als speler. Als je bewust de discussie niet aangaat ben je mij part direct verdacht.
De theorie op self made men vind ik veel minder dan de theorie op dashba. En ik vind het een beetje samenhangende 'troep' eerlijk gezegd. Precies of je wil niet dat dashba gelyncht wordt en je doet dan maar even een beetje moeite om iets anders samen te flansen. Maar ik durf te wedden dat ik ongeveer dezelfde posts terug vindt bij martinezzz of denduvel. ILikeTrains is wat mij betreft totaal niet verdacht.

Zo! Wanneer reageer jij even inhoudelijk op mijn theorie Snipvis?
 

Deleted User - 487920325

Guest
Denk inderdaad dat Dash een goeie lynch is voor vandaag. Erna verder kijken naar een arbeitman/snipvis.
 
Reactiescore
338
Persoonlijk denk ik niet aan arbeitman? Heeft die dan iets gedaan om candiu of mohniels niet te lynchen of Überhaupt iets gedaan de afgelopen uren?
 

Deleted User - 487920325

Guest
Persoonlijk denk ik niet aan arbeitman? Heeft die dan iets gedaan om candiu of mohniels niet te lynchen of Überhaupt iets gedaan de afgelopen uren?

Ik denk eventueel infectietarget. Maar even deze lynch op Itsdash afwachten, dan weten we meer.
 
Bovenaan