[Inschrijftopic] WvW #312 Kleuters van TWakkerdam

Reactiescore
1.279
Starten we volgende maand dan?
Zijn ban zou zaterdag over zijn. Als we eerder starten dan dat kan hij gewoon reserve zijn. Als jullie nou eens allemaal opschieten met inschrijven was vanavond al de eerste DL voor de BM stemming, maar ja. Het schiet niet op?
 
Reactiescore
1.279
Valt wel mee hoor. Ik vind mezelf zowat de slechtste wvw speler die ik ooit ben tegengekomen.
Valt wel mee hoor glenn. Je zat er laatste potje dat je meedeed sterk in meen ik me te herinneren.
 

Deleted User - 487971361

Guest
Slechter dan ik zul je nooit zijn, heb nooit goed gezeten laatste paar potjes?
 
Reactiescore
1.014
Wat kinderachtig.

Candiu
Het is me nog niet eerder gelukt op dag 1 om niet op een goedje te stemmen ^^
En dan ben ik daarna weer de sjaak, omdat mensen daar vragen over hebben.
@ItsDash meen je dat? Vanavond gelijk DL voor BM. Zou prachtig zijn
 
Reactiescore
560
Het is me nog niet eerder gelukt op dag 1 om niet op een goedje te stemmen ^^
En dan ben ik daarna weer de sjaak, omdat mensen daar vragen over hebben.
@ItsDash meen je dat? Vanavond gelijk DL voor BM. Zou prachtig zijn
misschien dan deze ronde op dag 1 een ranglijst maken!
dan draai je de ranglijst om en heb je direct alle woffen te pakken.

"bedank me later" - anthratrol
 
Reactiescore
770
Valt wel mee hoor. Ik vind mezelf zowat de slechtste wvw speler die ik ooit ben tegengekomen.

altijd al geweten dat ik beter was in WvW dan jij

U leest het hier mensen!
 
Reactiescore
3.586
Ik wil wel meedoen maar enkel als ik mijn eigen speelstijl mag behouden, anders hoeft het niet.
 
Reactiescore
1.014
1. arbeitman
2. Bappos
3. Rukurt
4. materlotti
5. CI
6. Laila of Mohniels
7. Jo han
8. Yube
9. Fam
10. Ctrl Alt Delete
11. speeder
12. Pastasaus (na zijn ban)
13. anthraxxol (voor zijn ban)
14. Candiu
 
Reactiescore
1.279
Het is me nog niet eerder gelukt op dag 1 om niet op een goedje te stemmen ^^
En dan ben ik daarna weer de sjaak, omdat mensen daar vragen over hebben.
@ItsDash meen je dat? Vanavond gelijk DL voor BM. Zou prachtig zijn
vanavond gaat hem niet meer worden, maar ik ga niet wachten om het wachten. Hadden we vandaag al flink wat inschrijvingen gehad (20+) had ik best het topic al willen openen.
 
Reactiescore
560
Het lijkt me goedkoop om je in te schrijven zonder voorwaarden te stellen... Bijna sletterig... Je krijgt gewoon minder voordelen als je niet zaagt?

Ik doe mee op voorwaarde dat...

de nieuwe naam voor de VF discord chat via een poll hier in het AF beslist wordt en dat @Duckje akkoord gaat met die naam, ongeacht wat er uit komt en de naam onmiddellijk veranderd. (enkel nette voorstellen mogen verkiesbaar zijn uiteraard)
Die poll kan gestart worden wanneer het potje start, en eindigt wanneer het potje afloopt.
 
Reactiescore
1.804
Lijkt mij een redelijke voorwaarde. Je mag meedoen chmegers! Duckje jij regelt de rest?
 
Reactiescore
1.468
Het lijkt me goedkoop om je in te schrijven zonder voorwaarden te stellen... Bijna sletterig... Je krijgt gewoon minder voordelen als je niet zaagt?

Ik doe mee op voorwaarde dat...

de nieuwe naam voor de VF discord chat via een poll hier in het AF beslist wordt en dat @Duckje akkoord gaat met die naam, ongeacht wat er uit komt en de naam onmiddellijk veranderd. (enkel nette voorstellen mogen verkiesbaar zijn uiteraard)
Die poll kan gestart worden wanneer het potje start, en eindigt wanneer het potje afloopt.
Ik stem voor simeco's kippcorner?
 
Bovenaan