[Speeltopic] WvW #309 zoek de proleten en drugskikkers

Reactiescore
421
Lynch dag 1

We waren allemaal nog onder de indruk van de dood van famdecibel. Zo'n eerlijk, oprecht en samenwerkende vrouw: wie zou haar ooit wat willen aandoen? Ik heb de knoefkoe geen onderdeel van de rollen gemaakt maar misschien is het een goed idee als miccie standaard onder de naam knoefkoe mee moet doen. Als je een cruiser bent en je speelt zo abominabel slecht verdien je geen plek in deze ronde?

1. simecomiccie
2. Jokersbraintime
3. Riprobinmiccie
4. Sule Silmadmiccie
5. Anthraxxolblue
6. JohanSule
7. Nonkel Josjokersbrain
8. Dashmiccie
10. MOHniels1miccie
12. Buurman bolderbastmiccie
13. miketijgersule
14. spiederSule
15. ABtime
16. Mickeyanthraxxis
17. .TimeSule
18. Candiujokersbrain
19. Narcissistic Illy
20. Bluenonkel jos
21. Flexilis Anatisjokersbrain
22. Meistersule
23. Yubejokersbrain
24. Ripromy

Verder kreeg ripromy haar tweede strike dus valt ook zij dood. Zij was cruiser. rip ripromy en rip aan de nabestaanden van ripromy.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
421
Lunch dag 1

De proleten mochten lunsen en de proleten zouden geen proleten zijn als ze niet de meest waardevolle speler zouden lunsen.
.timeforplanb werd gelunst en hij was nonkel jos.
 
Reactiescore
1.804
Net terug thuis. Ff geen tijd om bij tel lezen dus reageer op m’n meldingen.
Wel bijzonder dat de twee die mijn stem voor het referendum raar vonden zelf ook voor hebben gestemd. @simeco @JokersBrain
Jullie zal ik in het vervolg dus ook niet meer serieus nemen.
Ik heb aangepast omwille van het feit dat fam heel rare dingen begon te zeggen. Dat compleet onvergelijkbaar met jij die meteen stemde zonder enige reden.
 
Reactiescore
421
Aankondiging Speeder vangcontest

We hebben dag 2 bereikt. Dat betekent dat we vandaag een belangrijke taak hebben. De SPEEDER wordt namelijk gevangen (hopelijk?)

Zie de omschrijving in de beginpost:
Speeder is een buitenlander en buitenlanders zijn boe bah dus eigenlijk willen alle cruisers deze cruiser het liefste kwijt. Iedereen mag op dag 2 aangeven wie hij denkt dat de Speeder is. Degene die het goed geraden heeft wint, en mag Speeder aan hun gelederen toevoegen. Als niemand de Speeder raadt blijft de speeder helaas een cruiser. Als er verschillende mensen de Speeder goed raden ontstaat er een tie break en moeten de proleten, drugskikkers en cruisers om de speeder strijden. De identiteit van de speeder blijft dan nog steeds onbekend!!!

Jullie mogen raden. Raden doe je door in groen in het topiks te schrijven wie je denkt dat de speeder is! Deadline: morgenavond 22u!
 
Reactiescore
1.014

Deleted User - 487970061

Guest
We hebben nu dus al 5 dode goedjes op dag 1? Lekker potje wel zo...
 
Reactiescore
1.014
Mijn stem zal morgen waarschijnlijk nog op joker staan trouwens.
Ik loop ook nog even de micciestemmers langs.

wat betreft time. Kon hij gisteren al iemand zien? Gezien hij praat over “ik zie..” en “in mijn ogen is”.
 
Reactiescore
3.586
Mijn stem blijft op @JokersBrain staan. Kan me niet overtuigen van z'n goedheid. Leek al heel vroeg met grote zekerheid te weten dat Famdecibel én anthraxxol goedjes waren, waaruit voorkennis blijkt. Nadien stemde hij alsnog voor het referendum. En ook nu zie ik hem met bizarre hersenkronkels steeds weer wat anders zeggen.

Ik herhaal mezelf voor de 2de keer. Citeer mij eens wnr ik Stefan goedje noemde voor hij bewezen was door Fam. Idk wrm ik dit nogmaals moet reageren op je en je het dan alsnog terug aanhaalt als argument. Je argumentatie slaagt dus al op niet veel.
 
Reactiescore
3.586
Mijn stem zal morgen waarschijnlijk nog op joker staan trouwens.
Ik loop ook nog even de micciestemmers langs.

wat betreft time. Kon hij gisteren al iemand zien? Gezien hij praat over “ik zie..” en “in mijn ogen is”.

Krijg ik eigenlijk ooit nog een reactie op jouw verdachtmaking richting mij waarop ik netjes reageerde op al je punten of maakt het niets uit wat ik in te brengen heb. Hopelijk heb je morgen iets beters als gisteren dan.
 
Reactiescore
61
Als jij moet kiezen tussen jokersbrain, miccie en sule wie en waarom?
Zal dan waarschijnlijk Sule zijn, omdat ik joker iets hoger heb zitten qua niveau in het spel.
Maar ik heb over deze drie mijn mening al gegeven dus snap niet helemaal waarom je de vraag dan nog moet stellen, of komt dat omdat je het potje niet helemaal leest?
 
Reactiescore
1.279
Zal dan waarschijnlijk Sule zijn, omdat ik joker iets hoger heb zitten qua niveau in het spel.
Maar ik heb over deze drie mijn mening al gegeven dus snap niet helemaal waarom je de vraag dan nog moet stellen, of komt dat omdat je het potje niet helemaal leest?

nou, nee. je zegt hieronder helemaal niks eigenlijk.

Aangezien ik er met mijn gevoel bij Kerouac naast zat zal ik toch maar eens kijken naar anderen.

Joker is zoals gewoonlijk weer hyperactief aanwezig in het potje, kan mij alleen niet echt meer voor de geest halen of hij dat ook als slechtje is (als ik hem al een keer als slechtje heb meegemaakt tenminste).

Sule is in mijn ogen niet de beste speler in de eerste paar dagen waardoor hij snel verdacht wordt, wat soms ook wel terecht is, dus is het lastig om daar een oordeel over te gaan maken nu.

Ik heb werkelijk geen idee op dit moment, maar vertrouw voor nu op Joker zijn gedachte gang over Time aangezien die in het verleden wel vaker vreemd maar juist waren.

sterker nog doordat je op de lunch stemt vind ik je zelfs een beetje verdacht...
 
Reactiescore
3.586
sterker nog doordat je op de lunch stemt vind ik je zelfs een beetje verdacht...

Ik stemde ook op de lunch dus dat zegt niet zoveel. In ieder geval mss eens kijken naar de stillere mensen in het potje die relatief makkelijk een meeloop stem hebben gezet. Ik lees het potje straks nog wel eens van bij het begin indien ik daar de motivatie straks nog voor heb.
 
Reactiescore
1.014
Krijg ik eigenlijk ooit nog een reactie op jouw verdachtmaking richting mij waarop ik netjes reageerde op al je punten of maakt het niets uit wat ik in te brengen heb. Hopelijk heb je morgen iets beters als gisteren dan.
Wat voor reactie wil je er op? Er staat geen vraag in. Je geeft antwoord.

tegen





en gelijk mn stem voor Jokersbrain

Je zit bovenop me, wil me in de kijker spelen.
Je snapt zogenaamd niks van de actie.
Je reageert echt op alles en iedereen.
Je stemt op Yube met een reden die je beter voor anthrax had kunnen gebruiken, gezien hij met de actie begint.

Zou me niks verbazen als je samen met anthrax wolf bent
Ik zit niet boven op je, ik reageerde 1 keer op je? Bovenop mijn post.
Ik snapte in eerste instantie ook niets van de actie zoals vele andere.ok
Ik reageer altijd op alles en iedereen. dat merkte ik vandaag, bijna iedere speler is wel voorbij gekomen in posts van jou
Ik stem niet op Anthrax omdat hij altijd van die rare stoten uithaalt ook als goedje dus daar kan ik geen touw aan vastknopen. Yube profiteert van de situatie, zo zie ik het meer. Ok

zoals je hierboven ziet voegt mijn reactie niks toe. Vandaar dat ik er niet op heb gereageerd tot nu toe.
 
Reactiescore
3.586
Ik hoor graag wat je van mijn reactie vind, of je het onzin vind of dat je denkt, mmm zou kunnen wat hij zegt. In conversatie gaan met je hoofdverdachte kan je tot nieuwe inzichten brengen, indien het je intentie is om een slechtje te vinden natuurlijk.

Edit: zie net je dit deed in men eigen quote, dus das al mooi dan. Voor mij voegt je reactie wel iets toe.
 
Bovenaan