[Speeltopic] WvW #309 zoek de proleten en drugskikkers

Reactiescore
1.537
Je stemt een moment voor de deadline Sule? Ben je er op gewezen of is het een slinkse tactiek? Ik weet niet helemaal precies wat de stemming doet, maar het kan je bij mij net zo verdacht maken als Blue eigenlijk en je komt dus ook op m'n lijstje...
 

DeletedUser17472

Guest
Je stemt een moment voor de deadline Sule? Ben je er op gewezen of is het een slinkse tactiek? Ik weet niet helemaal precies wat de stemming doet, maar het kan je bij mij net zo verdacht maken als Blue eigenlijk en je komt dus ook op m'n lijstje...
Is net zo verdacht als al die voor stemmers hoor. Ieder goedje die daar tussenzit, is onnadenkend aan het spelen. Inclusie Antraxx. Die speelt zo omdat hij me niet mag.
 
Reactiescore
421
Uitslag referendum

Anthraxxis wist het zeker: Famdecibel is een proleet of in elk geval een drugskikker. Hij schreef het #Geenpeil referendum uit. Hij wist eerst meer dan tien handtekeningen te verkrijgen en vervolgens kwam 90% + opdagen om zijn democratisch recht uit te oefenen. Dat is nog eens een score? Wel krijgen Altijd bezig en ripromy een streepje voor het niet stemmen. Nog ééntje en zij vallen dood.

Speeder had al vroeg een sterke mening: "Mocht het referendum er komen wil ik fam graag dood". Dit staat er best wel heftig eigenlijk als je erover nadenkt. Maar goed speeder was niet de enige met deze mening dus ging men met fakkels en hooivorken de straat op en riep iedereen 'dood aan fam', 'weg met de tirannie', 'deze proleet verziekt onze plezier'. Slechts een greep uit de leuzen.

Anthraxxis was stellig: 'alle moderators zijn proleten!!! Fam dus ook'

Hiermee overtuigde hij een overgrote meerderheid. Fam moest dood. De stemmen van iedereen (een 1 is een stem voor. Een -1 een stem tegen):

:
1. simeco
1​
2. Jokersbrain
1​
3. Riprobin
-1​
4. Sule Silmad
-1​
5. Anthraxxol
1​
6. Johan
-1​
7. Nonkel Jos
1​
8. Dash
1​
9. Kerouac
1​
10. MOHniels1
1​
11. Famdecibel
-1​
12. Buurman bolderbast
-1​
13. miketijger
-1​
14. spieder
1​
15. AB
16. Mickey
-1​
17. .Time
1​
18. Candiu
-1​
19. Narcissistic Illy
1​
20. Blue
-1​
21. Flexilis Anatis
1​
22. Meister
-1​
23. Yube
1​
24. Ripromy
2​

Fam's rol was....

Cruiser

Rupert heeft gesproken.

Vanavond lynch 1!
 

DeletedUser17472

Guest
Dankjewel Rukurt voor je morele steun.

Ook alle anderen die tegen gestemd hebben ook.

En wat zijn jullie opgeschoten? Helemaal niets. Enkel de slechtjes hebben winst behaald.

Succes aan alle goedjes
 
Reactiescore
534
Waarom gewacht tot een moment voor de deadline ? Heel verdacht

Begrijp dat het verdacht is. Niet heel erg slim inderdaad. Ik wou neutraal blijven, omdat ik me vinger er nog niet helemaal op kan leggen. Ik ken famdecibel als een eerlijk en oprecht persoon, maar aan de andere kant betekent dat natuurlijk niet dat ze het maar zou toegeven als ze slecht is. Desalniettemin gunde ik haar toch het voordeel van de twijfel toen ik uit de post van flexillis begreep dat het nog spannend zou worden
 
Reactiescore
182
Begrijp dat het verdacht is. Niet heel erg slim inderdaad. Ik wou neutraal blijven, omdat ik me vinger er nog niet helemaal op kan leggen. Ik ken famdecibel als een eerlijk en oprecht persoon, maar aan de andere kant betekent dat natuurlijk niet dat ze het maar zou toegeven als ze slecht is. Desalniettemin gunde ik haar toch het voordeel van de twijfel toen ik uit de post van flexillis begreep dat het nog spannend zou worden

Wellicht mijn fout. Na 3x teruglezen had ik ongelijk en moet ik @simeco gelijk geven. Had een niet dikgedrukte tegenstem geteld en een voorstem gemist. Stond dus 2 in het voordeel van lynchen ten tijde van mijn stem ten opzichte van het gelijkspel dat ik in m'n hoofd had.
 
Reactiescore
1.804
Begrijp dat het verdacht is. Niet heel erg slim inderdaad. Ik wou neutraal blijven, omdat ik me vinger er nog niet helemaal op kan leggen. Ik ken famdecibel als een eerlijk en oprecht persoon, maar aan de andere kant betekent dat natuurlijk niet dat ze het maar zou toegeven als ze slecht is. Desalniettemin gunde ik haar toch het voordeel van de twijfel toen ik uit de post van flexillis begreep dat het nog spannend zou worden
dit vind ik eerlijk gezegd wel heel makkelijk
beetje vijgen na pasen?
 
Reactiescore
534
dit vind ik eerlijk gezegd wel heel makkelijk
beetje vijgen na pasen?

Sommige dingen zijn nu eenmaal makkelijk. Uiteindelijk zat ik gelukkig goed.
 
Reactiescore
534
hoezo gelukkig? jouw stem heeft het verschil helemaal niet meer gemaakt, wat maakt het dan uit of je goed zat?

Ik had me slecht gevoeld als ik bijgedragen had aan de onnodige executie van Famdecibel
 
Reactiescore
1.537
Begrijp dat het verdacht is. Niet heel erg slim inderdaad. Ik wou neutraal blijven, omdat ik me vinger er nog niet helemaal op kan leggen. Ik ken famdecibel als een eerlijk en oprecht persoon, maar aan de andere kant betekent dat natuurlijk niet dat ze het maar zou toegeven als ze slecht is. Desalniettemin gunde ik haar toch het voordeel van de twijfel toen ik uit de post van flexillis begreep dat het nog spannend zou worden
Hmmm, desondanks zet ik jou op m'n lijstje samen met Blue en Antraxol (nu blijkt dat Fam goedje is).
 
Bovenaan