[Speeltopic] WvW #309 zoek de proleten en drugskikkers

Reactiescore
1.014
Zoals ik al zei, niemand kan tegen claimen want die persoon hangt na mijn lynch.
volgens mij is speeder lynch
En zou jij lunch worden als “bewezen goedje”

maar nu de beulactie veranderd het.
Ik geloof je nog steeds niet, het komt je te goed uit.
je mag met een behoorlijk goed verhaal komen morgen.
 
Reactiescore
447
Iemand die zin heeft om heel het topic te herlezen om te kijken wie sule verdedigde en omgekeerd?
 
Reactiescore
1.735
Zoals ik al zei, niemand kan tegen claimen want die persoon hangt na mijn lynch. Ik ben zeer teleurgesteld in alle goedjes die mijn lynch ondertekend hebben, good job again.

En daarom vertrouw ik jou dus nog steeds niet. Dit was het makkelijkste voor jou om te claimen.
 
Reactiescore
3.586
volgens mij is speeder lynch
En zou jij lunch worden als “bewezen goedje”

maar nu de beulactie veranderd het.
Ik geloof je nog steeds niet, het komt je te goed uit.
je mag met een behoorlijk goed verhaal komen morgen.


Als ik deze DL overleef geloofd iedereen mij omdat als ik geen speeder ben de echte speeder (wie dan gewoon burger is) mij kan ontmaskeren. Echter zal dit niet gebeuren en ben ik dus bewezen.
 
Reactiescore
3.586
Simeco is voor mij btw nog een wolf. Leg wel uit als ik nog leef. Als speeder slechtje is zeker eens kijken naar de stemmers op mij.
 
Reactiescore
421
Lynch dag 2

Spieder liep over straat en bestelde een pakje sigaretten. Hij zei: dankjywel.

"wat raar", dacht jokersbrein.

Jokersbrein zei daarop: 'spieder is de korp beer'

spieder reageerde daarop en zei: 'nee dat is niet waar. Jy zegt dat natuurlyk omdat je zelf de korp beer bent!!!'

'Ha, natuurlyk', riep iedereen, 'jy zegt de ij als y dus jij moet de korp beer wel zyn'.

-'maar jullie doen het ook', verdedigde spieder zic.

'nyt ydereen is zo dom!!!!!!', zei anthraxxis. 'jy bent iig niet de korp beer', zy dashba, 'want jy zegt de ie als y en dat hoort natuurlyk niet'.

'oh ja'

Omdat iedereen toch rieken en fakkels vast had vermoordden ze spieder en hy bleek inderdaad korp beer

de stemming:

1. @simecospeeder -> jokersbrain
2. @JokersBrainYube -> speeder
3. @RiprobinBuurman bolderbast
4. @Sule SilmadTijgertje -> Speeder
5. @anthraxxolblue
6. @Jo Hanriprobin
7. @nonkel josjokersbrain
8. @ItsDashSpeeder
10. @mohniels1jokersbrain
12. @Buurman Bolderbastspeeder
13. @miketijgerSpeeder
14. @Speeder.Blue -> jokersbrain -> itsdash -> blue -> jokersbrain
15. @altijd bezigspeeder
18. @Candiujokersbrain
19. @Narcissistic Illy
20. @BlueMiketijger -> sule -> yube -> Speeder
21. @Flexilis Anatis.speeder
22. @Meisterspeeder
23. @Yubejokersbrain
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
723
Speeder, eerlijk een stem omdat ik nog niet zo goed in het potje zit. Kan de redenering van mike wel volgen
Zijn redenering dat ik onder de loep lig? Heb daar heel hard om moeten lachen maar besloten geen post aan vuil te maken hahaha
Niet goed in het potje zitten en dan wel random beulen???? Goeie btw congratz
Ik had een 'redenering' op sule, niet op speeder.
Bewijst ook weer hoe slecht ik ben. Ik was net aan het terugkrabbelen op sule xD ondanks dat die nog oranje stond
 
Reactiescore
421
Lunch dag 2

De drugskikkers lagen lekker met z'n allen te smoken en vonden het wel lekker dat de proleten in grote getalen geslacht werden.
Ze lunchten miketijger.

Hij was cruiser.

Ondertussen viel ook Narcisstic Illy dood omdat hij nu al twee dagen op rij niet stemt. Ook hij was Cruiser.


In ander nieuws!

De Speeder is NIET geraden! De Speeder wordt dus cruiser!
 
Reactiescore
1.735
Jeej ik ben cruiser geworden! Gaan mensen nu vriendelijk tegen me zijn eindelijk???

Speeder is niet geraden. Er is naar mijn weten alleen op antraxxis gestemd en op de gene waar antraxx op heeft gestemd.
Dus het pleit jou niet vrij.
 
Bovenaan